quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het begint in Ermelo nu héél voorzichtig te regenen!
Dus de boom heeft de ramen gebroken. Heavy shit. zou zomaar een windhoos kunnen zijn jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:16 schreef dennus2008 het volgende:
Holy shitEen boom die 100 meter voor m'n huis staat vloog tegen onze ramen
Binnen is er van alles omgewaait en het nu net weer even rustig...
Iemand een idee wat dit is? Windhoos?
den haag heeft al een paar uurtjes de fun jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:16 schreef Zotheid het volgende:
Den Haag hier, het lijkt wel een strotoscoop.
Succes, hier bleek een klein raampje nog open te staan. Alles staat blank ondertussenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:19 schreef Feestkabouter het volgende:
Bussum hier.
net een kwartiertje redelijk rustig geweest, maar de donder en flitsintensiteit begint weer flink op te lopen!
tot nu toe alleen maar voorspel, het echte werk gaat nu komen!!
Ik heb dan ook nog maar 2 uur om in slaap te vallen, maar als ik Belgie zo zie komt dat er ook niet van.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
den haag heeft al een paar uurtjes de fun ja
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:53 schreef Lamon het volgende:
Wat een spanning nog zo lekker in de nacht...waarom gebeurt er hier niets leuks..
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:19 schreef Lamon het volgende:
GODVERDOMME! Mijn hele vloer is drijf! Terwijl alles dicht is, ik heb een lekkage en weet niet waar ie vandaan komt..
het ergste komt nog jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog maar 2 uur om in slaap te vallen, maar als ik Belgie zo zie komt dat er ook niet van.
Idd wees voorzichtig, er gebeuren echt hele creapy dingen deze nacht.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben echt dooodsangsten aan het uitslaanvertel zo meer
Dat was het? ik dacht dat je dak eraf gewaait was ofzo, gelukkig maar van niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:23 schreef Maisnon het volgende:
De grootste bliksemdichtheid zeg maar die ik ooit heb meegemaakt, zat heel bang in een hoekje met m'n kat weggestopten keek op het begin nog wel naar het raam uit pure fascinatie maar durfde daarna echt niet
* Maisnon is bang voor onweer
Volgens mij komt er nog meer bagger uit belgie straks :|quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:24 schreef Maisnon het volgende:
qua knallen valt het mee gelukkig, ik ga dadelijk buiten de schade checken maar het houdt nog lichtjes aan...
Ik had zo berekend dat om 4:15 het ergste wel voorbij was en dat was gelukkig ook zomaar het blijft eng, liep net naar raam toe huppakee dikke bliksemschicht kraakhelder voor m'n neus en ik was weer weg
leuk en aardig, maar voor het eerst dat zo'n harde klap me wakker maakt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:16 schreef Zotheid het volgende:
Den Haag hier, het lijkt wel een strotoscoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |