Nee, faalhaas, over hun desinteresse.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
er staat vmbo en je hebt een klacht over intelligentie?![]()
![]()
Schupke die kant op dan maarquote:Op maandag 25 mei 2009 21:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Omg lame, ik zit normaal altijd in KLB.
WTFquote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef tralalawoei het volgende:
niks mis met VMBO'ers alleen vooral degene die KB en BB doen enzo zijn de pleuris kinderen de TL'ers die vooral in de boeken zitten vallen nog wel mee
KB en BB tuig accepteert tenminste nog dat ze in de plantsoendienst belanden, die TL'ers daarentegen moeten weer net doen alsof ze enige vorm van intelligentie bezittenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef tralalawoei het volgende:
niks mis met VMBO'ers alleen vooral degene die KB en BB doen enzo zijn de pleuris kinderen de TL'ers die vooral in de boeken zitten vallen nog wel mee
Omdat het een examen is. Als ze het woord preuts niet kennen zijn ze geslaagd.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:57 schreef de_boswachter het volgende:
En waarom staat het woord preuts in een examen.
het grappige is dat je met vmbo TL eigenlijk niets kan. Je bent niet slim genoeg voor een professionele baan en je bent niet goed in een bepaald vak.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef flipp. het volgende:
[..]
Omdat het een examen is. Als ze het woord preuts niet kennen zijn ze geslaagd.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef tralalawoei het volgende:
naja.. gevondenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:41 schreef BereNDD het volgende:
en weet iemand welk nummer ze van veldmuis en caravan draaiden vanochtend? Piano en zang
Heuj, mijn zusje doet ook eindexamen TLquote:Op maandag 25 mei 2009 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
KB en BB tuig accepteert tenminste nog dat ze in de plantsoendienst belanden, die TL'ers daarentegen moeten weer net doen alsof ze enige vorm van intelligentie bezitten
Watquote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef tralalawoei het volgende:
HBOquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:51 schreef Verbatim. het volgende:
ik heb ook vmbo gedaan omdat ik geen zin had in school en uitgaan toen veel leuker vond.
Heb nu gewoon HBO afgemaakt dus z'n probleem is het ook weer niet
Soms krijg ik het gevoel dat hier op fok alleen maar van die nerds zitten die vroeger altijd in hun 1tje in de pauze zaten
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:51 schreef Verbatim. het volgende:
ik heb ook vmbo gedaan omdat ik geen zin had in school en uitgaan toen veel leuker vond.
Heb nu gewoon HBO afgemaakt dus z'n probleem is het ook weer niet
Soms krijg ik het gevoel dat hier op fok alleen maar van die nerds zitten die vroeger altijd in hun 1tje in de pauze zaten
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef tralalawoei het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |