Je zoekt op de verkeerde plekquote:Op maandag 25 mei 2009 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stelt in ieder geval weinig voor
Jij niet nog wat leuks daarboven rondlopen?
Is ie lekker?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:17 schreef Ofresca het volgende:
Mijn huisgenoot is net weer vrijgezel! Wil je een rebound zijn?
Geloof er niets van. Maar als jij dat wil geloven... prima hoor.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn intuitie laat mij zelden in de steek.
Waar zoek ik dan? en waar zou ik moeten zoeken?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je zoekt op de verkeerde plek
Nou ja, van mij kwam het verzoek of ik hem alsnog kon zien die avond omdat hij nu al zes maanden in het buitenland zit. Ik wil voor mijzelf gewoon weten of dat gevoel wat ik voor hem opgebouwd heb daadwerkelijk nog gebaseerd is op dat gevoel van December, of dat ik toch onbewust in die maanden erna hem geïdealiseerd heb.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow, moeilijk. En pijnlijk, weet je zeker dat je hier wel mee door wilt gaan?
Doe er iets aan.quote:
Dank jequote:Op maandag 25 mei 2009 22:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Maar als jij dat wil geloven... prima hoor.
Flevolandquote:Op maandag 25 mei 2009 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar zoek ik dan? en waar zou ik moeten zoeken?
Ook niet een beetje flikflooien ?quote:
Hmm, heb niet echt zin in een nerd vanavondquote:
Oke, je lijkt het goed aan te pakken. Succes.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou ja, van mij kwam het verzoek of ik hem alsnog kon zien die avond omdat hij nu al zes maanden in het buitenland zit. Ik wil voor mijzelf gewoon weten of dat gevoel wat ik voor hem opgebouwd heb daadwerkelijk nog gebaseerd is op dat gevoel van December, of dat ik toch onbewust in die maanden erna hem geïdealiseerd heb.
Verder heb ik de keuze om wel of niet elkaar te zien (en op welke manier - iets drinken, eten) aan hem overgelaten. Ik vind hem een bijzonder persoon en we passen op zoveel vlakken gewoon geweldig bij elkaar. Qua achtergrond, smaak, levensinstelling en levenservaring (en natuurlijk die KLIK)!
Kijk, ik heb vanwege zijn "noodrem" wel even een knauw gehad maar dat is heel goed besproken. Ik wil gewoon aankijken hoe het die avond verloopt. Als duidelijk is dat die klik er nog steeds heel erg is, dan moet toch even bekeken worden hoe we dat aan gaan pakken zonder dat één van ons (nog een keer) aan de noodrem trekt.
Maar het moet niet eeuwig duren. Als je elkaar leuk vindt en je wilt er wat van maken, dan moet je wel bereid zijn om dat risico te durven nemen. Wil iemand dat niet, dan mag diegene niet verwachten dat de ander erop blijft wachten totdat diegene het ineens wel durft.
De plek waar ik niet moet zoeken en wel moet zoeken is flevoland? dat schiet niet opquote:
Met de kans dat ik helemaal verliefd wordt op je? nee man!quote:
bij mij op de bankquote:Op maandag 25 mei 2009 22:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar zoek ik dan? en waar zou ik moeten zoeken?
Oh, maar hij is geen echte nerd. Hij is de oppernerd. De wel leuke zelfverzekerde nerd.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm, heb niet echt zin in een nerd vanavond
*duwt de stekker weer in het stopcontact*quote:
Almere centrum van buiten en in meeste weekeinde essen (belgie)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De plek waar ik niet moet zoeken en wel moet zoeken is flevoland? dat schiet niet op
waar dan wel in?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm, heb niet echt zin in een nerd vanavond
Aaaah dus zo is het, je bent bang dat je voor me valt.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met de kans dat ik helemaal verliefd wordt op je? nee man!
Het wordt steeds engerquote:Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef Ofresca het volgende:
Oh, maar hij is geen echte nerd. Hij is de oppernerd. De wel leuke zelfverzekerde nerd.
He dat helptquote:Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*duwt de stekker weer in het stopcontact*
Je denkt dat Bels iets voor mij is?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Almere centrum van buiten en in meeste weekeinde essen (belgie)
een lekkere stoere wilde kerelquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Aaaah dus zo is het, je bent bang dat je voor me valt.
Maar ik ben ook gewoon leuk![]()
Als je er eenmaal geweest ben wil je er nooit meer wegquote:Op maandag 25 mei 2009 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je denkt dat Bels iets voor mij is?
trustenquote:
Why?quote:
Hij is niet mijn type.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:24 schreef Den_Haag het volgende:
@Ofresca, waarom kruip je er zelf niet op?
Alweer?quote:
Wat is je type dan?quote:
Dank je!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oke, je lijkt het goed aan te pakken. Succes.
ik heb kaas hier maar daar heb ik zelf zo'n trek inquote:
een zelfverzekerde nerd? die bestaan toch niet!quote:
Je weet iemand?quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
een zelfverzekerde nerd? die bestaan toch niet!
wij snappen elkaarquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]klopt.. dus blijf maar ver uit m'n buurt!
Okee, dan is hij een nepnerd. Wel Ubuntu gebruiken, maar ook fitnessen en sporten.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
een zelfverzekerde nerd? die bestaan toch niet!
[..]
Je weet iemand?
als ik daar bij pas topquote:Op maandag 25 mei 2009 22:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, de bank wel, geeft beter uitzicht.
Je hebt mij doorquote:Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
.... eigenlijk ben jij een hele koude bitch
![]()
neeeeeeeee ben je niet, alhoewel... mhoa
Ik zie een mogelijk licht puntjequote:
Stuur maar een foto doorquote:Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Okee, dan is hij een nepnerd. Wel Ubuntu gebruiken, maar ook fitnessen en sporten.
Idd.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Okee, dan is hij een nepnerd. Wel Ubuntu gebruiken, maar ook fitnessen en sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |