nietus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een opperkwal zijn om.. ach laat maarquote:Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef Opperkwal het volgende:
Een /b/ format verkrachten om te laten zien dat je een /b/tard bent en daarbij ook nog eens niet grappig zijn.
Zo goedkoop is bandbreedte nou ook weer nietquote:
ik zie niet in waarom dit niet goedkoop kan.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo goedkoop is bandbreedte nou ook weer niet
Inderdaad.. De kabels liggen er toch al, de capaciteit van die kabels is meer als voldoende, de apparatuur is geen enkel probleem, dus waarom zou dat niet goedkoop kunnen?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom dit niet goedkoop kan.
quote:
over een maandje zit ik gelukkig wel in de stadquote:Op maandag 25 mei 2009 21:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]nog steeds niet om naar over huis te schrijven.
Pff, voel ik me klote, over 2.5 maandne dat is. Dan zit ik op kotnet. Voor degene die het kennen, die weten dat dit klote isquote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef washball het volgende:
[..]
Dat gebruik ik in 3 dagenen ik ben nog niet eens echt extreem.
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
waarom heet niemand die bitches aangeklaagd dan? concurrentievervalsing, monopolie, kartelcreeering. zorg voor markttransparantie, opgelost?
Aha dat verklaart een hoop, maar niemand die de overheid kan aanklagen dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
Omdat de Belgische overheid 50% + 1 aandeel in Belgacom heeft, en de intercommunales zijn grootaandeelhouder van Telenet. Ofwel: de politiek en de providers slapen in hetzelfde bed, en er is helemaal geen motivatie om er iets aan te doen omdat concurrentie gewoon niet kan.
Het enige 'alternatief' wat er voor BGC was, Scarlet, is opgekocht door, jawel, Belgacom. En Telenet heeft heel de Vlaamse kabelmarkt in handen... als Vlaamse consument heb je de keuze tussen Belgacom of Telenet. En de alternatieve providers die er zijn, leveren allemaal via Belgacomkoper en moeten dus ook aan Belgacom fikse tarieven betalen, en da's niet mals.
Er zijn maar weinig providers die unlimited bieden, maar Scarlet zegt het te kunnen: http://www.scarlet.be/nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |