Hij is niet zo kieskeurig, hij neukt alles met een gat erin.quote:
Nee, ik wil er ook bij daglicht mee over straat kunnen. En dan bedoel ik niet dat ik ze in een burqua hijsquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij is niet zo kieskeurig, hij neukt alles met een gat erin.
Volgens mij is die helemaal niet in het spel, als hij met zn moeder zn broertjes opvoedt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:32 schreef Mi_Mang het volgende:
Turkse mooiboy. Zijn vader heeft een supermarkt, wedden?
Die kom ik dus dagelijks tegenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:36 schreef Kopbal het volgende:
Blijft toch vreemd, allochtonen met een Brabants accent
Voor of na de sprong?quote:
Als je ziet wat voor lelijkerds er staan dan mag hij best blij wezen. Ze had in ieder geval een mooi figuur.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:37 schreef Kopbal het volgende:
Die Turk baaltWaarschijnlijk zien we Toos 'paardengebit' Tietloos morgen weer terug.
Ze was eigenlijk vooral heel erg dun. Een mooi figuur is iets anders.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:38 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor lelijkerds er staan dan mag hij best blij wezen. Ze had in ieder geval een mooi figuur.
Ze had alleen een lelijk jurkje aan!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:38 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor lelijkerds er staan dan mag hij best blij wezen. Ze had in ieder geval een mooi figuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |