Ik durfde het niet eens te zeggenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaf ie je een preek dat je nooit medicijnen van een ander in moet nemen? Want dat snap ik wel
maar wat zei hij verder? Nam hij het niet serieus?
Dàt is pas irritantquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh dat is zeker irritant jaIk heb een redelijk cynische huisarts, die de meeste van mijn klachten wilden verhelpen met het recept 'sport'.
Ik had een keer een zweefteef als dokterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh dat is zeker irritant jaIk heb een redelijk cynische huisarts, die de meeste van mijn klachten wilden verhelpen met het recept 'sport'.
Ga alsjeblieft terug naar dat mens en vertel haar dat er zoiets bestaat als hyperfocusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik durfde het niet eens te zeggenMaar verder nam ze het niet serieus. Vanaf het moment dat ik zei dat ik in 6VWO zat besloot ze dat dat niet samen kon gaan
[..]
Dàt is pas irritant
Dat zou heel goed kunnen toch? Ik weet niet wat ze precies hebben gedaan, maar ze zijn er wel bezig geweest natuurlijk. Of nog beetje nasleep van je halve dag vastenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had een keer een zweefteef als dokterhet begon al slecht toen ze voordat ik iets had gezegd zei 'wanneer ga je stoppen met roken?' echt WTF?
ik snap dat je als dokter niet voor roken bent maar om het zo te zeggen uit het niets vond ik echt belachelijk
haar credo was ook dat ik moest gaan sporten. Dan zou mijn buikpijn verdwijnen. Right
heb trouwens mega buikpijn vandaagzou het door het onderzoek komen?
Nee, dagje vrij, ben straks ook naar de dermatoloog voor m'n exzeemquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
Thuiswerkdagje vandaag?
Euh.... dus PS heeft ritalin van MaJo geslikt, begrijp ik dat nou goed? Was dat voor je examenstress?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft terug naar dat mens en vertel haar dat er zoiets bestaat als hyperfocuswat een ontzettend dom mens
het feit dat je rustig werd van Ritalin zegt mij genoeg. Maar snap wel dat je dat niet durfde te zeggenmaar misschien had je het wel moeten doen, just to prove her wrong
![]()
Ik vond het inderdaad zo sneu dat ik dan niet meer gerust kan slapen. En het zijn niet baby'squote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahh ja kijk voor dieren is het wel echt sneuen ik zou daar dan ook wat mee willen doen en dus ben je meer met die hond bezig dan met slapen.
Tip: neem een doof huisdier, ideaalmijn kat slaapt door feestjes heen, vuurwerk, onweer... maakt allemaal niks uit
Ze hebben met een camera in mijn darmen gekekenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen toch? Ik weet niet wat ze precies hebben gedaan, maar ze zijn er wel bezig geweest natuurlijk. Of nog beetje nasleep van je halve dag vasten
Mijn dokter wilde inderdaad ook mijn buikklachten verhelpen met sport. Want ik had iets wat een verzamelnaam was voor alle dingen die eigenlijk niks waren: prikkelbare darmsyndroom. Zoiets zeg je toch niet tegen je patiënt?
Nee had niks met examenstress te maken. MaJo dacht al vanaf de eerste keer dat ze me zag dat ik een mede ADHD'er/ADD'er wasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Euh.... dus PS heeft ritalin van MaJo geslikt, begrijp ik dat nou goed? Was dat voor je examenstress?
Ik wil niet ook betweterig klinken, maar daar moet je echt wel mee oppassen
Wat moet ik beamen? Een film op een wit doek? Ik heb geeneens een beamerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:17 schreef MaJo het volgende:
en PDS is wel degelijk iets hoorsnap dat ze het vaak op een hoop gooien maar ik wens het niemand toe om dit te hebben. Red kan het wel beamen
Klopt jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Euh.... dus PS heeft ritalin van MaJo geslikt, begrijp ik dat nou goed? Was dat voor je examenstress?
Ik wil niet ook betweterig klinken, maar daar moet je echt wel mee oppassen
Dat was het eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:14 schreef LadyBlack het volgende:klinkt verder best wel als een gezellig nachtje.... alleen jammer dat je dus slaap hebt gemist
Wat een ontzettend dom mensquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee had niks met examenstress te maken. MaJo dacht al vanaf de eerste keer dat ze me zag dat ik een mede ADHD'er/ADD'er was
Oh en MaJo, ze zei dat ik een thuistest moet doen![]()
Maar anyway, de uitslag spreekt boekdelen
Ik snap je eerste opmerking pas na 3x lezenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat moet ik beamen? Een film op een wit doek? Ik heb geeneens een beamer
Ik beaam wel wat MaJo zegt, PDS is niet fijn![]()
Ik zie ons al aankomen bij haarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat een ontzettend dom menszal ik met je meegaan
meen ik echt hoor
en die thuistest, tja, die doen de meesten en gaan daarmee naar de huisarts. Echt een vaag mens
neem anders eens contact op met PsyQ? Daar kun je gewoon terecht zonder doktersverwijzing
Heb je mijn post over PS nog gelezen? Hopelijk snap je het dan wat beterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
En nu ga ik toch echt eens met mn scriptie bezig... heb tot half 1 de tijd vandaag en realiseerde me vanochtend dat ik m eind juni in wil leveren, en dat dat al heel snel is![]()
![]()
Zeker met dus 20 uur werken ernaast
Succesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
En nu ga ik toch echt eens met mn scriptie bezig... heb tot half 1 de tijd vandaag en realiseerde me vanochtend dat ik m eind juni in wil leveren, en dat dat al heel snel is![]()
![]()
Zeker met dus 20 uur werken ernaast
Ik hou het in mn achterhoofdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je mijn post over PS nog gelezen? Hopelijk snap je het dan wat beter
succes meisals je trouwens een keer wilt dat er iemand naar lijkt, laat ik dan net goed zijn in eindredactie. Puur op stijl en taal maar misschen is dat ook fijn
Heb je het sowieso al met je ouders besproken? Wat denken zij ervan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zie ons al aankomen bij haar
Ja ik overleg wel even met mijn ouders, het is waarschijnlijk toch wel handig om er even achter aan te gaanMaar bij haar kom ik niet meer terug (die 6VWO afwijzing deed t m...
Alhoewel, toen ze kwam aanzetten dat iemand me gewoon even moet helpen met het controleren van mijn stress had ik ook de neiging weg te lopen.) Volgens mij kan je bij een gewone psycholoog ook wel gewoon terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |