Ik word dan ook doodziek van al die TV-audities.quote:
Inderdaad benauwdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wel hartstikke benauwd... Kan straks echt niet in slaap komen volgens mij.
Da's net iets te warm.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad benauwdhad het al zo warm en was niet lekker dus ging even tempen. Heb ik 38 graden
![]()
Mijn normale temperatuur is 36 dus dat lijkt me wel wat veel ondanks de warmtequote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's net iets te warm.
Kan ook aan het weer liggen, toch? Was de hele dag al kats benauwd, zelfs toen ik straks terug fietste uit de stad. Zat maar te wachten tot het losbarstte, maar ik heb maar een paar druppels gezien.
Inderdaad, vanmiddag toen ik richting stad ging dacht ik ook dat het wel meeviel, maar heb me kapot lopen zweten op m'n fiets.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn normale temperatuur is 36 dus dat lijkt me wel wat veel ondanks de warmte
is sowieso raar weer vandaag. Als je uit het raam keek zag het er koud uit maar eenmaal buiten was het superwarm
hoe wordt het de komende dagen eik?
Hehe same herequote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad, vanmiddag toen ik richting stad ging dacht ik ook dat het wel meeviel, maar heb me kapot lopen zweten op m'n fiets.
Volgens mij wordt het morgen en overmorgen minder, maar vanaf donderdag en daarna weer droog, zonnig en mooi. Heb ik iig een droge verjaardag.
Jas... Daar heb je spijt van gehad, of niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe same hereHad mijn jas zelfs aangedaan
Wanneer ben je jarig dan? En hoe oud word je? Taart
Nogal jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jas... Daar heb je spijt van gehad, of niet?
A.S. Zaterdag, maar weet nog niet of ik het echt ga vieren. Waarschijnlijk maandag wat vrienden in de VH uitnodigen, en dan betaal ik het eerste rondje.
Word 26 btw...
Inderdaad, Vingerhoed.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nogal ja
En bedoel je nou Vingerhoed? Dan kom ik langs![]()
Niks mis met 26 trouwens, ben ik ook
Ah je bent dus fan van de Lef avondquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad, Vingerhoed.Kom vooral langs, gezellig! Ben er vandaag ook geweest.
't Is alleen dat 26 zeg maar naar de 30 toe gaat , terwijl 25 nog een beetje in het midden zweeft.![]()
Welkomquote:
Ho es, Lef was er niet vanavond. Was meer ADC volk. En wat oude Journalistiek mensen (Wim en Fluitmans, mocht je ze nog kennen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah je bent dus fan van de Lef avond
Mja ken het sentiment, ik word binnenkort 27, dat is nog erger
Hallo, ik ben JJH, woon in Zwolle rijd daar taxi en lees al best wel lang met de AKQ mee. Nu maar eens mezelf ertussen gooien.quote:
Maandag is Lef avond in de Vingerhoedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ho es, Lef was er niet vanavond. Was meer ADC volk. En wat oude Journalistiek mensen (Wim en Fluitmans, mocht je ze nog kennen.)
Geniet nog even van het feit dat je van de twintig áf gaat in plaats van naar de dertig tóe.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:59 schreef JJH het volgende:
Lekker binnenkomen trouwens, ik ben net 24 geworden en vind dat ik al langzaamaan de verkeerde kant aan het opgaan ben.
Ah vandaar je avatarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Hallo, ik ben JJH, woon in Zwolle rijd daar taxi en lees al best wel lang met de AKQ mee. Nu maar eens mezelf ertussen gooien.
Zoiets?
Ik voel mezelf wel steeds wijzer worden inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Geniet nog even van het feit dat je van de twintig áf gaat in plaats van naar de dertig tóe.
Christian Fluitman? Lange gast, erg geschikt ook. En Wim kan je moeilijk omheen idd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maandag is Lef avond in de VingerhoedEn ja tuurlijk ken ik Wim
Alleen zegt fluitmans me niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |