Leg de stekkers dan ook wat verder van de stopcontacten weg, stroom kan nasty overspringen heb ik gehoordquote:Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef MadMaster het volgende:
De pleuris breekt hier nu echt uit qua onweer, ik ga veiligheidshalve even de stroom van de PC's/laptop afhalen...
Ik ben ook wel bereid het risico te nemen.. ga hier niet alle stekkers er uit halenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo verstandig. Ik heb me verstopt onder de dekensEcht Armageddon hier
Ja, al krijg je dan niet het woord wat je verwacht.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:21 schreef Etcetera het volgende:
Is vouwwagen te vertalen naar het engels?
folding caravanquote:Op maandag 25 mei 2009 23:21 schreef Etcetera het volgende:
Is vouwwagen te vertalen naar het engels?
quote:
Truste LBquote:
Geenstijl tipte vandaag nog een caravan:quote:Op maandag 25 mei 2009 23:40 schreef Etcetera het volgende:
Wat heb je trouwens verschrikkelijke versies
Hier elke 3 seconden een flits, niet normaal.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:11 schreef MaJo het volgende:
Hier nog steeds geen noodweer
Zo maar eens gaan slapen, mijn studieadviseur heeft nog niet geantwoord op mijn mail dus moet daar morgen om 10 uur langs. 8 uur opstaan
Hmmm dan ga ik nu maar snel met de honden weg voordat het ook hierheen komtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hier elke 3 seconden een flits, niet normaal.
WTF?!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:25 schreef DiabloSam het volgende:
Ik haat regen als ik probeer te slapen, snap niet waarom mensen regen lekker vinden als achtergrondgeluid...maar die onweer is echt geweldig...Als er nou onweer was waar geen regen bij voorkwam, dan sliep ik nu voortreffelijk...
Maar helaas, niet hier in nederland verkrijgbaar, die onweer zonder regen...![]()
Truste iedereen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
WTF?!ik vind het juist heerlijk het geluid van regen tegen je raam terwijl je lekker warm en veilig in bed ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |