Dankjequote:Op maandag 25 mei 2009 20:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Succes Nesleniet de gemakkelijkste vakken die nog wachten......!
You'd betterquote:Op maandag 25 mei 2009 20:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik dit zo allemaal lees ben ik zo blij dat ik die middelbare school/ studie afgerond heb
En toch is dat één van de leukste tijden geweest.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik dit zo allemaal lees ben ik zo blij dat ik die middelbare school/ studie afgerond heb
Ja, doe maar. Ik wil geen paniek veroorzaken onder de eindexamenkandidaten.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zal ik maar doen of ik dit niet gelezen heb?
Alleen mijn eerste twee jaren waren leuk, daarna ....quote:Op maandag 25 mei 2009 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En toch is dat één van de leukste tijden geweest.
Welke paniek moet je volgens jezelf nu veroorzaken dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, doe maar. Ik wil geen paniek veroorzaken onder de eindexamenkandidaten.
Editten doe ik echter niet.
Ja de tijd wel, maar de dingen die van je gevraagd worden, zoals al die examens achter elkaar leren, tentamenperiodes, papers schrijven, al die kutpractica en - werkgroepjes, en vooral scripties schrijven...... dat mochten ze allemaal houdenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het idd echt super gehad, vooral de laatste 2 jaarquote:Op maandag 25 mei 2009 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met paps wat minder helaasquote:Op maandag 25 mei 2009 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker toch? En hoe staat het met paps?
Een maand?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met paps wat minder helaashij heeft vandaag te horen gekregen dat hij zeker nog een maand in het ziekenhuis moet blijven
dus definitief geen jazz voor hem
Oh, dat is wel erg jammerquote:Op maandag 25 mei 2009 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met paps wat minder helaashij heeft vandaag te horen gekregen dat hij zeker nog een maand in het ziekenhuis moet blijven
Yupquote:
Zo lang?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Onderzoek van mijn maag en darmen. Heb er al lang last van en ze onderzoeken nu wat er aan de hand is. Hopelijk komt er nu eindelijk duidelijkheidquote:Op maandag 25 mei 2009 20:46 schreef Nesle het volgende:
Excuses voor de onoplettendheid maar ik heb de vorige topics niet optimaal meegekregen, waarom moest je voor onderzoeken naar het ziekenhuis MaJo?
Ik zou ook down wordenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yupen hij ligt er al 3,5 week
als hij zo doorgaat verbreekt hij zijn record van 9 weken
hij is vandaag erg down, hij begint zich te vervelen. We gaan elke dag langs maar je zou er maar weken lang liggen. Echt kut
Niet eerlijk! Niet eerlijk! Net nu ik weer kanquote:Op maandag 25 mei 2009 20:46 schreef Etcetera het volgende:
KNMI waarschuwt voor zware buien Vooral in het westen
Ja ik vroeg het me ook al een dag of twee af, ik wil haar wat vragenquote:Hey, iets anders, waar is Soemp eigenlijkOf heeft die het te druk met studie enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |