Ik heb katoenen handschoenen (5 paar of zo), die gebruik ik als ik zalf heb gesmeerd, en soms ook een hele dag. De arts heeft een nieuwe zalf voorgeschreven met "ingebouwd" antibioticum of zo, en dat mag ik de komende weken gaan smeren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:44 schreef MaJo het volgende:
Dat zuigtheb je wel eens met van die plastic handschoenen geprobeerd?
en kom eens gauw naar de Lush. We hebben een creme die goed werkt tegen gevoelige huid en exceem. Als ik een allergische reactie heb smeer ik het op en de jeuk verdwijnt binnen een paar minutenmisschien eens het proberen waard?
Nee juist nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend...Moet je nog veel doen nu?
Redquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb katoenen handschoenen (5 paar of zo), die gebruik ik als ik zalf heb gesmeerd, en soms ook een hele dag. De arts heeft een nieuwe zalf voorgeschreven met "ingebouwd" antibioticum of zo, en dat mag ik de komende weken gaan smeren.
MaJo, ik ben onlangs vreemdgegaanwas bij de Body Shop, en heb me daar een zalfje laten aansmeren
![]()
sorry
Nou, de gein is: ik heb die zalf nog niet gebruiktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:49 schreef MaJo het volgende:
Redje stelt me teleur
![]()
en het werkt niet gok ik zo
dat is de wraak van de dieren die voor die producten gebruikt zijn
![]()
Wat? Wil je slapen of wil je de waarheid? En maak je maar geen zorgen, Henk zit hier goed volgens mijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:41 schreef MaJo het volgende:
Oh en PS, dat verhaal over henk is gewoon een grapje toch?anders kan ik niet slapen vannacht
Maar je moet soms ook jezelf verwennenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, de gein is: ik heb die zalf nog niet gebruikt
En sindsdien heb ik bij jou een aardige bestelling gedaan, dus niet zo miepen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:51 schreef Nesle het volgende:
Rond half 5 mn bed uit gesprongen omdat ik mn ramen open had staan en mn gordijnen dus flink aan het klapperen waren, schrok me de pleures. En nog geen minuut later stond mn moeder in mijn kamer of ik mee ging naar beneden voor een gezellig koppie thee, even kijken naar het geweld daarboven!![]()
En ik heb mijn wiskunde examen toch maar nagekeken, heb tussen de 5,1 en de 7,1. Dus het valt nog mee maar voor mijn doen is het gewoon slechtHad alle vragen over de standaard normale verdeling wel goed
SCOREEEE
Nu aan de economie..
Dus je wil zeggen dat als ik weer eens langskom bij jou dat ik mezelf dan mag verwennen?quote:
Ik bedoelde vandaag, hierquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee juist nietalleen een tentamen volgende week
maar misschien ben ik daardoor wel down, nu krijg ik echt de tijd om het allemaal te laten bezinken
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Goeiemiddag
Ik heb vannacht ook maar ff uit het raam staan kijken naar het weer![]()
Slapen was toch geen optie tussen half 2 en half 3 hier.
Eh, Body Shop beweert toch ook altijd dat ze niet op dieren testen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Redje stelt me teleur
![]()
en het werkt niet gok ik zo
dat is de wraak van de dieren die voor die producten gebruikt zijn
![]()
Bevalt de Z3 nog steeds?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben vandaag met de cabrio, dus had gehoopt op een dag als zondag vandaag
Perfect!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef MaJo het volgende:
Mijn studieadviseur is echt lievik hoef me voorlopig niet druk te maken over die paper
ik moet het laten weten als het weer beter gaat met mijn vader en dan gaan we kijken naar een plak van aanpak
![]()
Je opa wil het nét wat beter doen, nicequote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:07 schreef TradeMarkie het volgende:
de Z3 bevalt prima
Het mooie is dat m'n vader hem na aanschaf aan zijn vader liet zien, 2 weken later stond er een Z4 bij m.n opa op de oprit
8 mei won een spanjaard de euromillions jackpot.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bevalt de Z3 nog steeds?
Als ik opeens een boel geld win en een auto wil kopen dan denk ik dat ik de Z4 zeker even zou proberen
quote:
Ja maar dat klopt nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eh, Body Shop beweert toch ook altijd dat ze niet op dieren testen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |