Gelukkig bestaan er ook studies die helemaal geen SPSS gebruikenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:09 schreef MaJo het volgende:
en vergeet dat nooit meer maar, op de uni mag je aan de slag met SPSS. En geloof me, dan verlang je echt terug naar wiskunde
Vallen op ijs ziet er eigenlijk altijd pijnlijker uit dan het isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Aaaaauuwwwwdat ziet er echt heel pijnlijk uit
Ik ben bij het kijken van deel 1 in slaap gevallen op ongeveer de helft van de film. Nog een keer geprobeerd de andere helft te kijken, weer in slaap gevallen. Kut film.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik wel gezien jamaar is het zó niet mijn soort film, met die smerige orks, brrr
Ik weet niet of het een mannetje is, maar ik hoorde laatst een heel fout synoniem voor lepeltje-lepeltje...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond het inderdaad zo sneu dat ik dan niet meer gerust kan slapen. En het zijn niet baby'sWillow is zo groot en dan zo bang voor onweer
maar wel zielig omdat je niks kunt doen. Heb hem de hele nacht geaaid en uiteindelijk viel hij wel in slaap. Vito lag ondertussen lepeltje lepeltje met me
en poezen zijn sowieso veel relaxterKitty lag gewoon keihard te tukken
op een gegeven moment kwam ze ook nog op mijn voeten liggen, toen was het dierenfestijn compleet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig! Goed om te horen dat het toch nog op te lossen is op deze manier.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef MaJo het volgende:
Mijn studieadviseur is echt lievik hoef me voorlopig niet druk te maken over die paper
ik moet het laten weten als het weer beter gaat met mijn vader en dan gaan we kijken naar een plak van aanpak
![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben bij het kijken van deel 1 in slaap gevallen op ongeveer de helft van de film. Nog een keer geprobeerd de andere helft te kijken, weer in slaap gevallen. Kut film.
[..]
Ik weet niet of het een mannetje is, maar ik hoorde laatst een heel fout synoniem voor lepeltje-lepeltje...het is inderdaad een mannetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hij heeft geen balletje meer
bovendien lag ik achter hem
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Niet zo heel eng dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef MaJo het volgende:
Mijn studieadviseur is echt lievik hoef me voorlopig niet druk te maken over die paper
ik moet het laten weten als het weer beter gaat met mijn vader en dan gaan we kijken naar een plak van aanpak
![]()
Er valt ook echt een last van mijn schoudersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Gelukkig! Goed om te horen dat het toch nog op te lossen is op deze manier.
Als ik mijn broer mag geloven is het echt een heksquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet zo heel eng dusFijn om te horen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef MaJo het volgende:
![]()
Hoe ging het?quote:
Oh god, it's here again, everyone RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN!!!!!!!quote:
Tsja, wat kun je zeggen. Volgens de huidarts zal ik ermee moeten leven dat mijn handen heel gevoelig zijnquote:
That's right, bitchquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:38 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Oh god, it's here again, everyone RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN!!!!!!!
Oh dat is vervelend...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er valt ook echt een last van mijn schoudersvoel me alleen wel opeens heel down
Dat zuigtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsja, wat kun je zeggen. Volgens de huidarts zal ik ermee moeten leven dat mijn handen heel gevoelig zijn![]()
Ik mag mijn handen de komende weken niet belasten, en ook daarna heeft de arts gezegd dat ik beter niet met dingen als verfthinner en bijtende middelen kan werken. En ik klus zo graag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |