abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2009 @ 19:57:28 #26
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69393160
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:55 schreef mirved het volgende:

[..]

Die kunnen naar de film:

[ afbeelding ]
Een boek als 'kanker' omschrijven, allemachtig, dan mis je wel wat in je leven als je zelfs genoegdoening moet halen uit dat soort hobby's.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69393170
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:55 schreef mirved het volgende:

[..]

Die kunnen naar de film:

[ afbeelding ]
DE HAAGSE ROOFRIDDERS MOETEN HUN OGEN EENS OPENDOEN EN DE ECHTE PROBLEMEN AANPAKKEN IN PLAATS VAN HET GELD UIT DE BROEKZAK VAN DE HARDWERKENDE BURGER TE JATTEN. WEG MET DEZE ROVERHEID KIJK OM JE HEEN NAAR DE ECHTE PROBLEMEN
Ga weg
pi_69393351
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:42 schreef Nikmans het volgende:

[..]

dagdag

nee?
  maandag 25 mei 2009 @ 20:03:04 #29
167595 mirved
Infobesitas
pi_69393388
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:53 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Hoeveel mensen zullen met dezelfde redenering een 'antistem' uitbrengen op de partij voor de dieren of de SP?
Geen? Ik stem op Widers omdat ik weet dat hij wel de problemen zal gaan aanpakken ook al zijn sommige punten nogal extreem hij moet toch een coalitie vormen dus die komen er toch niet doorheen. Maar ik weet wel dat de belangrijkste punten er zeker wel doorheen zullen komen. Iets waar je bij de andere partijen niet vanuit kan gaan. Zo denken er nog genoeg anderen ook over. Het is niet zozeer een anti stem maar een stem voor zekerheid dat o.a. het integratie probleem eens wordt aangepakt ook al moet je er mindere kanten er maar bij accepteren.

Overigens vind ik het wel grappig hoeveel mensen er wel niet geobsedeerd zijn met de PVV en Geert Wilders (in een negatieve zin). Overal hem er bij halen, opmerkingen maken over zijn uiterlijk (haar) of hem voor hitler uitmaken maar vrijwel nooit met degelijke argumenten. De grootste grap is nog wel dat er een aantal blijkbaar werkelijk geloven dat deze normale man de volgende hitler is
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:04:53 #30
248844 Bowlingbal
pi_69393480
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:03 schreef mirved het volgende:

[..]

Geen? Ik stem op Widers omdat ik weet dat hij wel de problemen zal gaan aanpakken ook al zijn sommige punten nogal extreem hij moet toch een coalitie vormen dus die komen er toch niet doorheen. Maar ik weet wel dat de belangrijkste punten er zeker wel doorheen zal komen. Iets waar je bij de andere partijen niet vanuit kan gaan. Zo denken er nog genoeg anderen ook over. Het is niet zozeer een anti stem maar een stem voor zekerheid dat o.a. het integratie probleem eens wordt aangepakt ook al moet je er mindere kanten er maar bij accepteren.

Overigens vind ik het wel grappig hoeveel mensen er wel niet geobsedeerd zijn met de PVV en Geert Wilders (in een negatieve zin). Overal hem er bij halen, opmerkingen maken over zijn uiterlijk (haar) of hem voor hitler uitmaken maar vrijwel nooit met degelijke argumenten. De grootste grap is nog wel dat er een aantal blijkbaar werkelijk geloven dat deze normale man de volgende hitler is
Boeken verbieden en mensen met een ander geloof minder rechten geven is inderdaad ook echt 'problemen oplossen'.

In Playmobil-land.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  maandag 25 mei 2009 @ 20:05:30 #31
167595 mirved
Infobesitas
pi_69393512
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:57 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Een boek als 'kanker' omschrijven, allemachtig, dan mis je wel wat in je leven als je zelfs genoegdoening moet halen uit dat soort hobby's.
Ik dacht dat Islam een uitbreidend geloof was en geen boek? Engels niet je sterkste punt?
  maandag 25 mei 2009 @ 20:06:18 #32
167595 mirved
Infobesitas
pi_69393544
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:04 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Boeken verbieden en mensen met een ander geloof minder rechten geven is inderdaad ook echt 'problemen oplossen'.

In Playmobil-land.
Zoals ik al zei zijn extreme punten komen er toch niet door..
pi_69393555
quote:
Ik ben voor PVV.
Elke week naar het stadion, sjaals bij je en je PVV-shirt aan. Om vervolgens na You'll Never Walk Alone keihard te schreeuwen naar de tegenstander en zijn fans. En de PVV-spelers zijn een stel luie miljonairs.

Kankerscheids .
  maandag 25 mei 2009 @ 20:07:29 #34
248844 Bowlingbal
pi_69393598
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:06 schreef mirved het volgende:

[..]

Zoals ik al zei zijn extreme punten komen er toch niet door..
Veel meer ideeën heeft ie niet. Nou, ja, F-16s laten vliegen boven Gouda volgens mij.
- Donald Love
  maandag 25 mei 2009 @ 20:08:26 #35
248844 Bowlingbal
pi_69393644
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:05 schreef mirved het volgende:

[..]

Ik dacht dat Islam een uitbreidend geloof was en geen boek? Engels niet je sterkste punt?
Een idee als kanker omschrijven dan, net zo triest .
- Donald Love
pi_69393647
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:06 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Elke week naar het stadion, sjaals bij je en je PVV-shirt aan. Om vervolgens na You'll Never Walk Alone keihard te schreeuwen naar de tegenstander en zijn fans. En de PVV-spelers zijn een stel luie miljonairs.

Kankerscheids .
_!
pi_69393766
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:03 schreef mirved het volgende:

[..]

Geen? Ik stem op Widers omdat ik weet dat hij wel de problemen zal gaan aanpakken ook al zijn sommige punten nogal extreem hij moet toch een coalitie vormen dus die komen er toch niet doorheen. Maar ik weet wel dat de belangrijkste punten er zeker wel doorheen zullen komen. Iets waar je bij de andere partijen niet vanuit kan gaan. Zo denken er nog genoeg anderen ook over. Het is niet zozeer een anti stem maar een stem voor zekerheid dat o.a. het integratie probleem eens wordt aangepakt ook al moet je er mindere kanten er maar bij accepteren.

Dwaas Leer eens lezen.
Ik zal het je uitleggen in Jip en Janneke taal (wat PVV-stemmers blijkbaar nodig hebben): De poster die ik gequote heb zei dat hij op Wilders stemt omdat hij vindt dat de regering teveel betuttelt en omdat hij wil dat de 'gevestigde orde' eens wakkergeschud wordt, hij geeft zelf aan dat hij een kabinet met Wilders als minister-president niet ziet zitten. De definitie van een 'antistem' dus.

Dat er ook tokkies als jou rondlopen, die in moslims hét probleem van de huidige maatschappij cq hun eigen achterbuurt/woonwagenkamp zien, is waar dit topic en de OP dan weer over gaan en wat dat betreft bevestig je het stereotype maar weer eens.
Ga weg
  maandag 25 mei 2009 @ 20:12:50 #38
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69393845
Doe niet zo gek joh. Gewoon VVD of D66 stemmen.
Primum non nocere
  maandag 25 mei 2009 @ 20:13:37 #39
167595 mirved
Infobesitas
pi_69393867
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:08 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Een idee als kanker omschrijven dan, net zo triest .
Kanker zijn cellen die zich verspreiden door het lichaam waardoor de gastheer langzaam kapot gaat.

Islam in sommige vormen is datzelfde voor de wereld. Dat je het niet eens bent met die vergelijking dat kan. Maar blijkbaar snapte je dus de hele vergelijking niet.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:14:57 #40
248844 Bowlingbal
pi_69393928
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:13 schreef mirved het volgende:

[..]

Kanker zijn cellen die zich verspreiden door het lichaam waardoor de gastheer langzaam kapot gaat.

Islam in sommige vormen is datzelfde voor de wereld. Dat je het niet eens bent met die vergelijking dat kan. Maar blijkbaar snapte je dus de hele vergelijking niet.
Ja man. Een idee wat zich verspreid kanker noemen.

McDonalds die overal ter wereld vestigingen opent, noem je dat ook kanker? Rijst wat tegenwoordig overal ter wereld wordt gegeten ook? Internet en mobiele telefonie ook? Zo kun je elk succesvol idee of product wel kanker noemen.

'Oh, merk X was eerst alleen in Zwolle te koop, en nu in heel Nederland, het verspreid zich als kanker!'
'Goh, wat ruiken die bloemen lekker in huis, de lucht verspreid zich als kanker!'

Doe toch niet zo triest man
- Donald Love
pi_69393949
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:11 schreef Nikmans het volgende:

[..]
Dat er ook tokkies als jou rondlopen, die in moslims hét probleem van de huidige maatschappij cq hun eigen achterbuurt/woonwagenkamp zien, is waar dit topic en de OP dan weer over gaan en wat dat betreft bevestig je het stereotype maar weer eens.
pi_69393956
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:13 schreef mirved het volgende:

[..]

Geweldig ook hoe IQ-loze mensen altijd in statements en feiten spreken
Ga weg
  maandag 25 mei 2009 @ 20:16:20 #43
167595 mirved
Infobesitas
pi_69394001
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:11 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Dwaas Leer eens lezen.
Ik zal het je uitleggen in Jip en Janneke taal (wat PVV-stemmers blijkbaar nodig hebben): De poster die ik gequote heb zei dat hij op Wilders stemt omdat hij vindt dat de regering teveel betuttelt en omdat hij wil dat de 'gevestigde orde' eens wakkergeschud wordt, hij geeft zelf aan dat hij een kabinet met Wilders als minister-president niet ziet zitten. De definitie van een 'antistem' dus.

Ik had zijn reply gelezen. Maar jij ging er vanuit dat velen dit doen. Ik gaf alleen mijn standpunt. Daarna moest jij weer mensen in hokjes gaan stoppen en voor dom gaan uitmaken. (Demoniseren) Om je gelijk te halen. Probeer het nog eens met argumenten.
pi_69394031
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:14 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

McDonalds die overal ter wereld vestigingen opent, noem je dat ook kanker? Rijst wat tegenwoordig overal ter wereld wordt gegeten ook? Internet en mobiele telefonie ook? Zo kun je elk succesvol idee of product wel kanker noemen.

'Oh, merk X was eerst alleen in Zwolle te koop, en nu in heel Nederland, het verspreid zich als kanker!'

Probeer je een beetje in te leven. Als mensen de Islam als iets slechts zien dan kan je het best met kanker vergelijken.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:17:34 #45
167595 mirved
Infobesitas
pi_69394069
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:15 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Geweldig ook hoe IQ-loze mensen altijd in statements en feiten spreken
Geweldig ook hoe de vaak linkse stemmers alleen andere voor dom of racist kunnen uitmaken in plaats van met argumenten te komen. Ze kunnen niet winnen dus gaan ze de tegen partij maar omlaag halen?
  maandag 25 mei 2009 @ 20:17:45 #46
248844 Bowlingbal
pi_69394077
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:16 schreef Siniti het volgende:

[..]

Probeer je een beetje in te leven. Als mensen de Islam als iets slechts zien dan kan je het best met kanker vergelijken.
OHJA! IK ZAG HET NET ALS DIE HOGE HEREN NIET!

Ontopic: nee, dat kun je niet.
- Donald Love
  maandag 25 mei 2009 @ 20:18:08 #47
248844 Bowlingbal
pi_69394096
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:17 schreef mirved het volgende:

[..]

Geweldig ook hoe de vaak linkse stemmers alleen andere voor dom of racist kunnen uitmaken in plaats van met argumenten te komen. Ze kunnen niet winnen dus gaan ze de tegen partij maar omlaag halen?
Omlaag halen... hoe noem je een geloof als kanker bestempelen dan?
- Donald Love
pi_69394154
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:17 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

OHJA! IK ZAG HET NET ALS DIE HOGE HEREN NIET!

Ontopic: nee, dat kun je niet.
Ja, dat kan je wel.
pi_69394168
Gast jij moet wel haast een troll zijn, of je bent gewoon oliedom
Je komt zelf met mantra's aanzetten als 'de linkse stemmers' en 'de moslims' en dan ga je zitten zeuren over hokjes ?

Heb je je 'fijne maandag' krabbel al gezet?
Ga weg
  maandag 25 mei 2009 @ 20:19:57 #50
167595 mirved
Infobesitas
pi_69394186
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:14 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

'Goh, wat ruiken die bloemen lekker in huis, de lucht verspreid zich als kanker!'

Dat kan als jij een van je voorbeelden slecht vindt en het de gastheer vindt vernietigen.

Merk wel dat de linkse medemens verder geen respect heeft voor andere meningen dan die van hun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')