Dit soort krabbels vindt je vrij vaak op die hyves. Tokkies die niet kunnen argumenteren en dan maar gaan beledigen.quote:zeg je nu koeks ,was laatst toch niet te merken dat ik al je dinnetjes in mn hyves kreeg!
nu zeg je dit omdat ze er niet mee intrappen,en wie is nou voor!
ik weet dat ik voor pvv ben en ik geef geen ene moslim gelijk,ik ben extreem ,jij niet!!!!
Allochtonie?!quote:Op maandag 25 mei 2009 19:27 schreef Siniti het volgende:
OPEN JE OGEN TS DE NEDERLANDSE CULTUUR GAAT TEN ONDER STEM PVV STEM NEDERLAND WEG MET DE ALLOCHTONIE!
http://wilderspvv.hyves.nlquote:Op maandag 25 mei 2009 19:27 schreef Skylark. het volgende:
En geen link geven hé.
TS wilt blijkbaar geen succesvol topic, dan kunnen we het hem beter niet geven.
TS is lid van de Geert Wilders Hyvesquote:Op maandag 25 mei 2009 19:31 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
http://wilderspvv.hyves.nl
Je moet wel lid zijn
taalfouten anyone?quote:Rooosss (370)
gisteren, 22:51
hee kanker rasist
jij begrijpt niet
er zijn goede Moslims
& Slechte
maar jij beoordeeld iedereen het selfde
!
je durft geen eens naar buiten
bang dat je door je kop woord geschoten
bij mij moet je niet in me buurt komen
wantmaak je af
je durft geen eens naar buitenquote:
what the...quote:Ze zitten hier alleen maar om ellende te te veroorzaken, propaganda voor links kliek en/of die tegen geert en zijn aanhang zijn,
om te zorgen dat Geert minder stemmen/ zetels krijgt.
Zouden ze ervoor betaald worden? Om op zo`n manier Geert uit te schakelen via aanhang en ruzie te zoeken, ze hebben mij te veel over ik ben voor Geert en pvv aanhanger.
Het recht om te stemmen is veel te makkelijk te verkrijgen in Nederlandquote:Op maandag 25 mei 2009 19:39 schreef Morshu het volgende:
Moet eigenlijk geen serieuze reacties geven op Klaagbaakmaar hier komt ie:
Er zijn in mijn ogen 2 verschillende soorten PVV stemmers
De Extreem domme massastemmer, de kampbewoner die eigenlijk niets van Politiek begrijpt maar de woorden "Moslims" "Marokkanen" en "Gevangenis/Land uit" hoort en meteen denkt dat Wilders een soort van Hitler-tegen-de-moslims is (wat voor die sjonnies iets positiefs is)
En de persoon die genoeg heeft van de politieke correctheid omtrent ieder "gevoelig" onderwerp in de tweede kamer.
Ik stem niet zozeer op Wilders om zijn soms vreemde ideeën (Al is die man zo gedemoniseerd dat velen ook denken dat hij een soort van anti-christ is...) maar meer om het feit dat ik een beetje moe ben van hoe de overheid alles betutteld en doodknuffelt, en het beestje niet bij z'n naam durft te noemen.
Helaas zijn er gigantisch veel stemmers van categorie nummer 1![]()
![]()
Je stemt dus meer tegen de gevestigde orde dan dat je voor Wilders stemt.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:39 schreef Morshu het volgende:
De Extreem domme massastemmer, de kampbewoner die eigenlijk niets van Politiek begrijpt maar de woorden "Moslims" "Marokkanen" en "Gevangenis/Land uit" hoort en meteen denkt dat Wilders een soort van Hitler-tegen-de-moslims is (wat voor die sjonnies iets positiefs is)
En de persoon die genoeg heeft van de politieke correctheid omtrent ieder "gevoelig" onderwerp in de tweede kamer.
Ik stem niet zozeer op Wilders om zijn soms vreemde ideeën (Al is die man zo gedemoniseerd dat velen ook denken dat hij een soort van anti-christ is...) maar meer om het feit dat ik een beetje moe ben van hoe de overheid alles betutteld en doodknuffelt, en het beestje niet bij z'n naam durft te noemen.
![]()
QFTquote:Op maandag 25 mei 2009 19:39 schreef Morshu het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:48 schreef mirved het volgende:
[..]
QFT
en voor de PVDA/SP stemmers:En voor de mensen die niet stemmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alleen mensen die op Geert Wilders stemmen hebben moeite met de Nederlandse taal.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:25 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik keek onlangs even op de Geert Wilders hyves en wat een tokkies zitten daar. Ze verwachten serieus dat Geert Wilders op hun krabbel reageert. Het is het soort volk dat elke zaterdag de frituur heeft aan staan en die vaak niets meer hebben dan een kader diploma. Elke krabbel verkracht de Nederlandse taal op meerdere manieren en dan komt er een intelligente moslim die met een goed argument komt en dan gaan ze die persoon helemaal verrot schelden .Ze posten ook dit soort plaatjes [ afbeelding ]![]()
Om maar een paar voorbeelden te geven:
[..]
Dit soort krabbels vindt je vrij vaak op die hyves. Tokkies die niet kunnen argumenteren en dan maar gaan beledigen.
De hyves in kwestie:
http://wilderspvv.hyves.nl
Inderdaad, als je alles in zwart en wit zou zien, dan zou in mijn ogen de perfecte regering een "linkse" en een "rechtse" partij bevatten, alles wat daaruit komt is in theorie dan grijs. Maar helaas werkt het niet zo. Omdat partijen kunnen weigeren om een regering met elkaar te vormen.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:44 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Je stemt dus meer tegen de gevestigde orde dan dat je voor Wilders stemt.
Hoeveel mensen zullen met dezelfde redenering een 'antistem' uitbrengen op de partij voor de dieren of de SP?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:39 schreef Morshu het volgende:
![]()
SINITI4PRESIDENT DIE HOGE HERE IN DEN HAAG HEEBBE NIE DOOR DAT DE HARDWERREKENDE BURGER ER LATS VAN HEEFT!1quote:Op maandag 25 mei 2009 19:27 schreef Siniti het volgende:
OPEN JE OGEN TS DE NEDERLANDSE CULTUUR GAAT TEN ONDER STEM PVV STEM NEDERLAND WEG MET DE ALLOCHTONIE!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |