abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69391930
Ik keek onlangs even op de geert wilders hyves en wat een tokkies zitten daar. Ze verwachten serieus dat Geert wilders op hun krabbel reageer. Het is het soort volk dat elke zaterdag de frituur heeft aan staan en die vaak niets meer hebben dan een kader diploma. Elke krabbel verkracht de Nederlandse taal op meerdere manieren en dan komt er een intelligente moslim die met een goed argument komt en dan gaan ze die persoon helemaal verrot schelden .Ze posten ook dit soort plaatjes

Om maar een paar voorbeelden te geven:
quote:
zeg je nu koeks ,was laatst toch niet te merken dat ik al je dinnetjes in mn hyves kreeg!
nu zeg je dit omdat ze er niet mee intrappen,en wie is nou voor!
ik weet dat ik voor pvv ben en ik geef geen ene moslim gelijk,ik ben extreem ,jij niet!!!!
Dit soort krabbels vindt je vrij vaak op die hyves. Tokkies die niet kunnen argumenteren en dan maar gaan beledigen.

De hyves in kwestie:
http://wilderspvv.hyves.nl

[ Bericht 4% gewijzigd door swarmahoer op 25-05-2009 19:42:09 ]
pi_69392021
OPEN JE OGEN TS DE NEDERLANDSE CULTUUR GAAT TEN ONDER STEM PVV STEM NEDERLAND WEG MET DE ALLOCHTONIE!
  maandag 25 mei 2009 @ 19:27:57 #3
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_69392038
En geen link geven hé.

TS wilt blijkbaar geen succesvol topic, dan kunnen we het hem beter niet geven.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_69392064
Dit soort mensen hebben zeker ook niks te verbergen lijkt me.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_69392070
Welkom op het internet.
pi_69392127
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:27 schreef Siniti het volgende:
OPEN JE OGEN TS DE NEDERLANDSE CULTUUR GAAT TEN ONDER STEM PVV STEM NEDERLAND WEG MET DE ALLOCHTONIE!
Allochtonie?!
pi_69392176
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:27 schreef Skylark. het volgende:
En geen link geven hé.

TS wilt blijkbaar geen succesvol topic, dan kunnen we het hem beter niet geven.

Je moet wel lid zijn
pi_69392179
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:30 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Allochtonie?!
JAJAAJ DE ALLOCHTONIE VAN DE ALLOCHTONEN IN ONS MOOI LAND!
pi_69392205
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:31 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

Je moet wel lid zijn
TS is lid van de Geert Wilders Hyves
pi_69392292
Edit die link gauw je OP in om je topic te redden
Ga weg
pi_69392374
quote:
Rooosss (370)
gisteren, 22:51
hee kanker rasist
jij begrijpt niet
er zijn goede Moslims
& Slechte
maar jij beoordeeld iedereen het selfde
!
je durft geen eens naar buiten
bang dat je door je kop woord geschoten
bij mij moet je niet in me buurt komen
wantmaak je af
taalfouten anyone?
pi_69392405
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:37 schreef denkjedat het volgende:

[..]

taalfouten anyone?
je durft geen eens naar buiten
bang dat je door je kop woord geschoten
bij mij moet je niet in me buurt komen
wantmaak je af

De ironie
  maandag 25 mei 2009 @ 19:39:29 #13
252334 Morshu
Mmmmm... Richer!
pi_69392443
Moet eigenlijk geen serieuze reacties geven op Klaagbaak maar hier komt ie:

Er zijn in mijn ogen 2 verschillende soorten PVV stemmers

De Extreem domme massastemmer, de kampbewoner die eigenlijk niets van Politiek begrijpt maar de woorden "Moslims" "Marokkanen" en "Gevangenis/Land uit" hoort en meteen denkt dat Wilders een soort van Hitler-tegen-de-moslims is (wat voor die sjonnies iets positiefs is )

En de persoon die genoeg heeft van de politieke correctheid omtrent ieder "gevoelig" onderwerp in de tweede kamer.

Ik stem niet zozeer op Wilders om zijn soms vreemde ideeën (Al is die man zo gedemoniseerd dat velen ook denken dat hij een soort van anti-christ is...) maar meer om het feit dat ik een beetje moe ben van hoe de overheid alles betutteld en doodknuffelt, en het beestje niet bij z'n naam durft te noemen.

Helaas zijn er gigantisch veel stemmers van categorie nummer 1
Lamp oil? Rope? BOMBS? You want it?
  † In Memoriam † maandag 25 mei 2009 @ 19:41:31 #14
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_69392510
quote:
Ze zitten hier alleen maar om ellende te te veroorzaken, propaganda voor links kliek en/of die tegen geert en zijn aanhang zijn,
om te zorgen dat Geert minder stemmen/ zetels krijgt.
Zouden ze ervoor betaald worden? Om op zo`n manier Geert uit te schakelen via aanhang en ruzie te zoeken, ze hebben mij te veel over ik ben voor Geert en pvv aanhanger.
what the... !!!
:')
pi_69392566
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:37 schreef denkjedat het volgende:

[..]

taalfouten anyone?
dagdag
Ga weg
pi_69392574
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:39 schreef Morshu het volgende:

De Extreem domme massastemmer, de kampbewoner die eigenlijk niets van Politiek begrijpt maar de woorden "Moslims" "Marokkanen" en "Gevangenis/Land uit" hoort en meteen denkt dat Wilders een soort van Hitler-tegen-de-moslims is (wat voor die sjonnies iets positiefs is )

En de persoon die genoeg heeft van de politieke correctheid omtrent ieder "gevoelig" onderwerp in de tweede kamer.

Ik stem niet zozeer op Wilders om zijn soms vreemde ideeën (Al is die man zo gedemoniseerd dat velen ook denken dat hij een soort van anti-christ is...) maar meer om het feit dat ik een beetje moe ben van hoe de overheid alles betutteld en doodknuffelt, en het beestje niet bij z'n naam durft te noemen.

Het recht om te stemmen is veel te makkelijk te verkrijgen in Nederland
pi_69392622
quote:

Je stemt dus meer tegen de gevestigde orde dan dat je voor Wilders stemt.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  maandag 25 mei 2009 @ 19:48:47 #18
167595 mirved
Infobesitas
pi_69392779
quote:

QFT

en voor de PVDA/SP stemmers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_69392861
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:48 schreef mirved het volgende:

[..]

QFT

en voor de PVDA/SP stemmers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor de mensen die niet stemmen?
  Moderator maandag 25 mei 2009 @ 19:53:09 #20
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69392958
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:25 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik keek onlangs even op de Geert Wilders hyves en wat een tokkies zitten daar. Ze verwachten serieus dat Geert Wilders op hun krabbel reageert. Het is het soort volk dat elke zaterdag de frituur heeft aan staan en die vaak niets meer hebben dan een kader diploma. Elke krabbel verkracht de Nederlandse taal op meerdere manieren en dan komt er een intelligente moslim die met een goed argument komt en dan gaan ze die persoon helemaal verrot schelden .Ze posten ook dit soort plaatjes [ afbeelding ]

Om maar een paar voorbeelden te geven:
[..]

Dit soort krabbels vindt je vrij vaak op die hyves. Tokkies die niet kunnen argumenteren en dan maar gaan beledigen.

De hyves in kwestie:

Niet alleen mensen die op Geert Wilders stemmen hebben moeite met de Nederlandse taal.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 25 mei 2009 @ 19:53:24 #21
252334 Morshu
Mmmmm... Richer!
pi_69392970
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:44 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Je stemt dus meer tegen de gevestigde orde dan dat je voor Wilders stemt.
Inderdaad, als je alles in zwart en wit zou zien, dan zou in mijn ogen de perfecte regering een "linkse" en een "rechtse" partij bevatten, alles wat daaruit komt is in theorie dan grijs. Maar helaas werkt het niet zo. Omdat partijen kunnen weigeren om een regering met elkaar te vormen.

Ik hoop zelf niet dat Wilders aan de macht komt, ook al stem ik op hem. Tenzij, zoals ik hierboven al vermeldde hij in de regering komt samen met een partij die hem tegengas kan geven.

Niemand heeft 100% gelijk, de waarheid ligt altijd ergens in het midden, dus is mijn redenatie dat een oplossing voor een probleem daar ook ergens ligt
Lamp oil? Rope? BOMBS? You want it?
pi_69392993
quote:

Hoeveel mensen zullen met dezelfde redenering een 'antistem' uitbrengen op de partij voor de dieren of de SP?
Ga weg
  maandag 25 mei 2009 @ 19:55:24 #23
167595 mirved
Infobesitas
pi_69393071
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:50 schreef Siniti het volgende:

[..]

En voor de mensen die niet stemmen?
Die kunnen naar de film:

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  maandag 25 mei 2009 @ 19:56:12 #24
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69393102
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:27 schreef Siniti het volgende:
SINITI4PRESIDENT DIE HOGE HERE IN DEN HAAG HEEBBE NIE DOOR DAT DE HARDWERREKENDE BURGER ER LATS VAN HEEFT!1

EN INDERDAAD WORT WAKKER!
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69393150
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:55 schreef mirved het volgende:

[..]

Die kunnen naar de film:

[ afbeelding ]
Heuj dont fuck with Planet of the Apes (1968)!!

Zoeen puicke film
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')