Jij wil ook meerdere koelkasten en diepvriezersquote:Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef Braddie het volgende:
Ik ben ook iemand met een uitkering die van alles wil....
Ik ben alleen niet zo zielig dat ik daarom bij mensen ga bedelen, Ik ga gewoon sparen...
Of, of, of hem zo bellen van "hey ik heb hier nog een LCD tv die je mag ophalen" hij zo van "chill, kill" en als hij dan voor je staat stamp je de TV helemaal kapot!111!! En dan echt zo van "MAAR IK HEB HEM TOCH VORIG JAAR GEKOCHT!!11 1Wheehehe"!2121"22""quote:Op maandag 25 mei 2009 17:55 schreef Siniti het volgende:
Moet je em eigenlijk bellen en zeggen dattie dan zoeen fiets krijgt maarrr dan geef je hem zo'n speelgoed fietsje![]()
![]()
![]()
`[`'~;
![]()
:D:
Voor z'n familie in Nigeria.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:00 schreef Stephie het volgende:
Als je echt zo stoer bent, bel je die vent gewoon op en vraag je 'm wat z'n bedoeling ermee is.
Waarschijnlijk gaat het de verkoop in, anders heb je geen meerdere koelkasten e.d. nodig.
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:49 schreef swollywood het volgende:
Wel netjes dat ie van te voren laat weten dat ie binnenkort in komt breken.
Pm met zijn nummer verstuurdquote:Op maandag 25 mei 2009 18:16 schreef quirina het volgende:
Gun die arme man ook wat zeg![]()
( matrassen ieeeeuw ik moet gelijk aan volgepieste kindermatrassen denken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<>
Die wilde ik net gaan linkenquote:Op maandag 25 mei 2009 18:51 schreef Florian_ het volgende:
Wie heeft dit printscreen uit Probleemwijken? Zo'n stevige staartmans met een uitkering die zegt dat "de uitkering te laag is, en ze wel wat meer mogen geven". Werken staat namelijk niet in zijn vocabulair.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |