Maar kamernet en de SSHU zijn de enige organisaties die hun zaken een beetje op orde hebben. Al die andere sites zijn allemaal zwaar kut en geven praktisch geen informatiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:37 schreef nealzzz het volgende:
Gewoon googlen op "huur kamer in Utrecht" dan vind je genoeg websites die kamers aanbieden (niet alleen kamernet.nl dus). En dan gewoon overal op reageren en je vind makkelijk een kamer binnen een kort tijdsbestek.
Daarnaast vragen ze vaak belachelijke prijzen en dito bemiddelingskosten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Maar kamernet en de SSHU zijn de enige organisaties die hun zaken een beetje op orde hebben. Al die andere sites zijn allemaal zwaar kut en geven praktisch geen informatie
Ja, join the club.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:01 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Daarnaast vragen ze vaak belachelijke prijzen en dito bemiddelingskosten.
* Yozzz zoekt een kamer in Utrecht / omgeving
Warande in Zeist.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:58 schreef MoneyTalks het volgende:
Zonder wachttijd bij SSHU zijn je mogelijkheden:
....
Kamers van 15m²... Ik wacht ook nog even tot ik dát punt heb bereiktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Warande in Zeist.
Daar wil geen hond wonen, dus daar kun je ook met betrekkelijk weinig wachttijd al terecht
Wel eigen balkon en een fietsenkelder voor iedere eenheid.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:23 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Kamers van 15m²... Ik wacht ook nog even tot ik dát punt heb bereikt
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:23 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Kamers van 15m²... Ik wacht ook nog even tot ik dát punt heb bereikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |