Ajax heeft gewoon een goede selectie, met een degelijke trainer worden ze kampioen. En die trainer komt er heus wel.quote:
De werklast en verantwoordelijkheid is bij een club als Ajax net eventjes wat minder als bij Chelsea. Zeker als er een solide staf is die hij aan kan sturen.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, die van jou mag wel verwijderd worden ja. Ik ga er toch inhoudelijk op in, als hij bij Chelsea al niet verder wilt, omdat hij aangegeven heeft helemaal voor Rusland te willen gaan, komt ie toch niet even bij Ajax om de boel te fixen?
Ja dat dachten we vorig jaar ookquote:Op maandag 25 mei 2009 19:16 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon een goede selectie, met een degelijke trainer worden ze kampioen. En die trainer komt er heus wel.
AZ is een stuk minder goed zonder van Gaal, Romero, Schaars, Dembelé.
Twente is een stuk minder goed zonder Braafheid, Elia, Arnautovic, N'Koufo, (Perez).
PSV is sowieso niet heel best.
Blijft alleen Ajax over!
Niet de zeeman (lees: Luis Vuitton) vergeten dan.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Roulatie-systeem
Lekker chillen met Urby, en naar de PC Hooft met blackcard Greg in het kader van de teambuilding
-edit-quote:Op maandag 25 mei 2009 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Achterlijke TT.
Sommige hebben hier echt nog 1995 wanen. Wij zijn al jaren geen top club meer op voetbalgebied. Waarom zou een top trainer naar ons toe willen als wij niet eens kampioen kunnen worden van Nederland?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nogmaals: Jol is voor Ajax gewoon top. Ajax is die top allang niet meer, als je dan een topcoach kunt halen mag je in je handjes knijpen, en niet zeiken dat "er niks anders op zit"
Moet je wel eerst het woord hebben van Hiddink dat hij komt volgend jaar. Dan kan je met die man op TD gewoon 10-15 jaar vooruit.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:28 schreef Nashje het volgende:
De functie voor Hiddink zoals twi die omschrijft zou ik wel oke vinden. Laat Blind maar mooi het leerkindje van Hiddink worden, en klaarstomen voor het echte werk. Als Hiddink dan weer vertrekt na een seizoen of 2/3 ofzo, kan Blind het mooi voor 10 jaar overnemen en op z'n Hiddinks 10 jaar achter elkaar kampioen worden, de Champions League winnen en weer de beste worden van de wereld.
Cumshot tegen het plafond.
Denk dat Guus het na drie of vier jaar wel weer gezien heeft. En hopelijk heeft een van die gasten van kalliber Blind / Schip / Boer / Bergkamp het dan zodanig te pakken dat die we verder kunnen met de opgedane ervaring.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Moet je wel eerst het woord hebben van Hiddink dat hij komt volgend jaar. Dan kan je met die man op TD gewoon 10-15 jaar vooruit.
Ik hoef hem dus nooit in een Ajax shirt te zien. Gegarandeerd onrust.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:43 schreef Chadi het volgende:
Trouwens Donk kan wel een prestatie contract krijgen wat mij betreft .. 1 jaar met een eenzijdige een optie voor meer.
Ik zou die opstelling wel eens willen zien, toen speelde we mooi en redelijk voetbal waarom we niet met die basis door zijn gegaanquote:Op maandag 25 mei 2009 18:50 schreef Rejected het volgende:
Hoe konden we nou verliezen van Arsenal nadat we met 2-0 voorstonden na 2 wonderschone goals.
Naast de blessures en schorsingen, hield MvB er wel van om lekker veel te schuiven, om er zo voor te zorgen dat een team nooit op elkaar ingespeeld raakt.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik zou die opstelling wel eens willen zien, toen speelde we mooi en redelijk voetbal waarom we niet met die basis door zijn gegaan?
Heeft hij voor onrust gezorgd bij AZ?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoef hem dus nooit in een Ajax shirt te zien. Gegarandeerd onrust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |