quote:Op maandag 25 mei 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
Ik heb wel eens een sms gekregen van een eenmalige date dat ie net naar de hoeren was geweest
En later eentje dat dat als grap naar een vriend was bedoeld
Het ergste is dronken gaan smsen of bellen. En dan in de ochtend wakker worden en al aanvoelen dat je wat gedaan hebt maar wat precies geen ideequote:Op maandag 25 mei 2009 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
de fouten maak ik. maar leer er niks van!![]()
Tis me al zovaak overkomen, dan zit iemadn gewoon in mijn hoofd...
oke niet per ongeluk naar ***** sturen. "verzonden naar ****"
Haha ik ook. Iets over dat ze wat later waren en iets met voetbal. Heb maar lief geantwoord dat hij een fout nummer hadquote:Op maandag 25 mei 2009 15:15 schreef washball het volgende:
[..]
Ik heb wel eens niet voor mij bedoelde smsje ontvangen.
Hahaha wat zal hij zich kut gevoeld hebbenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
Ik heb wel eens een sms gekregen van een eenmalige date dat ie net naar de hoeren was geweest
schuldigquote:Op maandag 25 mei 2009 15:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het ergste is dronken gaan smsen of bellen. En dan in de ochtend wakker worden en al aanvoelen dat je wat gedaan hebt maar wat precies geen idee
Verschrikkkelijke resultaten soms.
Fuck dat zeikwijf ik heb het er ff helemaal mee gehad. ik wil iemand bij me die lief tegen me doet. Hoe laat kom je mop? Xquote:Op maandag 25 mei 2009 15:15 schreef Tegan het volgende:
Ik heb echt nog nooit verkeerd gesmst. Neem dat erg serieus.
Nou neequote:Op maandag 25 mei 2009 15:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]was hopelijk niet net na jullie date!?!?
Haha, vastquote:Op maandag 25 mei 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
Haha, het gebeurt mij echt niet meer. Zelf met een borrel op nietquote:Op maandag 25 mei 2009 15:15 schreef rival het volgende:
de fouten maak ik. maar leer er niks van!![]()
Tis me al zovaak overkomen, dan zit iemadn gewoon in mijn hoofd...
oke niet per ongeluk naar ***** sturen. "verzonden naar ****"
Promillage smsenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het ergste is dronken gaan smsen of bellen. En dan in de ochtend wakker worden en al aanvoelen dat je wat gedaan hebt maar wat precies geen idee
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Fuck dat zeikwijf ik heb het er ff helemaal mee gehad. ik wil iemand bij me die lief tegen me doet. Hoe laat kom je mop? X
dat sturen naar je vriendin is geen succes
Ik heb weleens een sms gekregen van iemand waarmee ik die avond had afgesproken.. Heey "willekeurige naam" vanavond had ik die date he, maar ik heb er helemaal geen zin in, weet jij nog een smoes?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Fuck dat zeikwijf ik heb het er ff helemaal mee gehad. ik wil iemand bij me die lief tegen me doet. Hoe laat kom je mop? X
hahaha druif dat is zeker niet slim. was het daarna uit of kon je het nog rechtpraten?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou neeWe hadden ook niet eens gezoend gelukkig - de romantiek was er daarna wel vanaf
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb weleens een sms gekregen van iemand waarmee ik die avond had afgesproken.. Heey "willekeurige naam" vanavond had ik die date he, maar ik heb er helemaal geen zin in, weet jij nog een smoes?
Best Handig als je naam met een A begint.. krijg je veel van zulke smsjes
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]en toch doorlaten gaan die date?? of dr een goeie smoes aangereikt?
Ik had terug gestuurd dat mannen ongevoelige klootzakken waren je gewoon de waarheid kon vertellen, dat ze het toch geen zier uitmaakte... (deed ik vanaf mijn werk gsm.. dus dat nummer kende ze nietquote:Op maandag 25 mei 2009 15:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]en toch doorlaten gaan die date?? of dr een goeie smoes aangereikt?
Ik ken dat!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb je nummer (nog) niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:22 schreef Duimelot het volgende:
ik heb wel es smsjes gekregen waarvan ik d8 huh, maar sommige mensen zijn prima in t weer recht praten en dan laat ik t er maar bij, helaas nooit wat spannends gehad
wie gaat mij verrassen met een verkeerd smsje!?!?
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:22 schreef djayzz het volgende:
ik kreeg laatst nog een foutieve sms van een Fok!ster over dat ze een leuke jongen had leren kennen en dat ze best zenuwachtig was en niet wist wat ze moest doen. Ging helaas niet over mij
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik had terug gestuurd dat mannen ongevoelige klootzakken waren je gewoon de waarheid kon vertellen, dat ze het toch geen zier uitmaakte... (deed ik vanaf mijn werk gsm.. dus dat nummer kende ze niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |