Volgens mij doen alle Samsungs dat, en ik heb tegenwoordig een Nokia...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doet de mijne ookHeel handig systeempje.
Ik ben niet iedereen!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zij was zooooooooooo opdringerig
maar ga ze gvd niet naar iedereen mailen wat eenklote werk!
Aan venco wil ik ze wel sturen, de rest mag jij doenquote:
Ik heb ook samsung.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij doen alle Samsungs dat, en ik heb tegenwoordig een Nokia...
Kan je niet gewoon de eerste drie letters van zijn/haar naam invoeren, dat doe ik. lekker makkelijk. En dan maakt het niet uit of het voor of achternaam is.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn oude telefoon bewaarde de laatste tien gesmste contacten, vet handig. En hijstond altijd bovenaan. Nu moet ik weer dat hele telefoonboek doorzoeken met deze phone
.
* Foto's djayzz ook wil!quote:
Ben blij dat er nog iemand aan me denkt.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aan venco wil ik ze wel sturen, de rest mag jij doen
Dat doe ik ook, maar dat is toch anders dan dat oh zo makkelijke zoeken tussen de laatste tien...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon de eerste drie letters van zijn/haar naam invoeren, dat doe ik. lekker makkelijk. En dan maakt het niet uit of het voor of achternaam is.
Kan jouw Nokia datquote:Op maandag 25 mei 2009 15:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb ook samsung.wat zeg ik nou. Ik bedoel: ik heb ook Nokia en geen Samsung.
![]()
LG heeft ookquote:Op maandag 25 mei 2009 15:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij doen alle Samsungs dat, en ik heb tegenwoordig een Nokia...
Haha voor mij niet, dat heb ik wel geleerdquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:12 schreef rival het volgende:
Precies goed!![]()
Vanaf 700 punten ben je geslaagd, ik had 712
Hoe?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.Dus mijn favoriete sms buddy staat altijd bovenaan.
En dan ging het maar over Schevenigen.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:13 schreef KudFokker het volgende:
Smsje terug: " ??? "
Dus maar gestuurd dat het niet voor haar was...
Euhm, gewoon. Was altijd al zo. Niet speciaal ingesteld. Ik sms en ik kan versturen naar degene die ik laatst gebruikt heb. Staat gewoon bovenaan een lijstje van mijn sms berichtgeschiedenis.quote:
sony ericson ook heeftquote:
de fouten maak ik. maar leer er niks van!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha voor mij niet, dat heb ik wel geleerdThe hard way, offcourse.
Ik heb wel eens niet voor mij bedoelde smsje ontvangen.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:15 schreef Tegan het volgende:
Ik heb echt nog nooit verkeerd gesmst. Neem dat erg serieus.
Oh, ik kan alleen beantwoorden dan staat dus die persoon erin, maar niet een lijstje van laatst gesmste mensen als ik contacten wil toevoegen...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euhm, gewoon. Was altijd al zo. Niet speciaal ingesteld. Ik sms en ik kan versturen naar degene die ik laatst gebruikt heb. Staat gewoon bovenaan een lijstje van mijn sms berichtgeschiedenis.
Ik ga trouwens ook. Zo stage lopen.Nog 4 keer.
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
Ik heb wel eens een sms gekregen van een eenmalige date dat ie net naar de hoeren was geweest
En later eentje dat dat als grap naar een vriend was bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |