Ja dat krijg je met al die projecten van je.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:59 schreef KudFokker het volgende:
O GOD !
Ik heb net per ongeluk de sms naar het meisje van gisteravond (waarin stond wanneer we naar Scheveningen gaan) per ongeluk naar meisje 1 gestuurd!!!!!!!!
ik ken tquote:Op maandag 25 mei 2009 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's zo gek, ik trek altijd jonkies aan.
Hup, PM-en die foto
Ik houd zelf ook niet van elf-jaar-jongere opdringerige jongetjes, dus ik kan het begrijpen...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:00 schreef washball het volgende:
[..]
Maar ze lijkt niet echt te happenmaar dat komt wel naar dat ik haar mijn foto pm
Klopt, sorry daar voor. iets in mij dwingt me er toequote:Op maandag 25 mei 2009 15:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze jou gelijk weer een ban geven. Een kutbagger die je overal post zeg.
Die bal slijm die ergens vast zit?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:03 schreef washball het volgende:
[..]
Klopt, sorry daar voor. iets in mij dwingt me er toeZal me serieus gaan gedragen + geen nieuwe topics meer maken
![]()
In het echt ben ik niet opdringerig, dan durf ik haar waarschijnlijk niet eens aan te sprekenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd zelf ook niet van elf-jaar-jongere opdringerige jongetjes, dus ik kan het begrijpen...
dat zouden dan ook jongentjes van 8 zijn als ik je profiel moet gelovenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd zelf ook niet van elf-jaar-jongere opdringerige jongetjes, dus ik kan het begrijpen...
quote:
Waarom wel online danquote:Op maandag 25 mei 2009 15:05 schreef washball het volgende:
[..]
In het echt ben ik niet opdringerig, dan durf ik haar waarschijnlijk niet eens aan te spreken
Opdringerige kinderen/jongetjesquote:Op maandag 25 mei 2009 15:05 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
dat zouden dan ook jongentjes van 8 zijn als ik je profiel moet geloven
Was ik weer trouwens
ik heb m op de pc!!!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Where,s my bloody picture? Of moet ik je soms eerst in natura betalen
Mijn oude telefoon bewaarde de laatste tien gesmste contacten, vet handig. En hijquote:Op maandag 25 mei 2009 15:05 schreef KudFokker het volgende:
Het is gewoon automatisme geworden om haar te smsen!
Ik weet precies hoeveel ik in mijn contacten moet scrollen en hoe veelste zij dan staatzou het blind kunnen doen
Nog geen sms terug gehad
Nja ga er ook niet om liegen natuurlijk
Duim, over foto's gesproken.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb m op de pc!!!
alleen mn pm box geleegd dus ook je email weg
gewoon een smsje erachter aan oeps foutje vorige smsje was niet voor jou!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:05 schreef KudFokker het volgende:
Het is gewoon automatisme geworden om haar te smsen!
Ik weet precies hoeveel ik in mijn contacten moet scrollen en hoe veelste zij dan staatzou het blind kunnen doen
Nog geen sms terug gehad
Nja ga er ook niet om liegen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat krijg je als je er een harem op na houdt, waarvan je de helft niet eens bij naam kent....quote:Op maandag 25 mei 2009 14:59 schreef KudFokker het volgende:
O GOD !
Ik heb net per ongeluk de sms naar het meisje van gisteravond (waarin stond wanneer we naar Scheveningen gaan) per ongeluk naar meisje 1 gestuurd!!!!!!!!
vraag ff aan cue die heeft ze ookquote:Op maandag 25 mei 2009 15:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Duim, over foto's gesproken.Meet...foto's...9 mei?
Doet de mijne ookquote:Op maandag 25 mei 2009 15:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn oude telefoon bewaarde de laatste tien gesmste contacten, vet handig. En hijstond altijd bovenaan. Nu moet ik weer dat hele telefoonboek doorzoeken met deze phone
.
Hahahaha, NERD!quote:Op maandag 25 mei 2009 14:59 schreef KudFokker het volgende:
O GOD !
Oowquote:Op maandag 25 mei 2009 15:00 schreef Feitosa het volgende:
Niet helemaal. Heb de laatste dagen een kort lontje.
Tot nu toe nergens uitgenodigd , helaas.
Hoe ging het?quote:
Ik heb ze alquote:Op maandag 25 mei 2009 15:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Duim, over foto's gesproken.Meet...foto's...9 mei?
Herkenbaar, verkeerd smsenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:59 schreef KudFokker het volgende:
O GOD !
zij was zooooooooooo opdringerigquote:Op maandag 25 mei 2009 15:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik niet.![]()
* vencodark voelt zich vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |