Baal van omstandigheden, baal van drukte, baal van regelen, baal van mijn eigen chagrijnigheid en het feit dat ik geen vrolijkheid heb.quote:
Waarom ben jij singlequote:Op maandag 25 mei 2009 14:17 schreef Ripley het volgende:
Nee, van D_H ken ik zijn reputatie. En cue postte de afgelopen week vaak zelf dat ze hitsig was. Leek me een match
En hitsig genoemd worden is toch niet erg>
Hell, ik ben zo vaak hitsig. Nu zelfs
Ik vind het niet erg, maar was benieuwd waarom je het dacht?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:17 schreef Ripley het volgende:
Nee, van D_H ken ik zijn reputatie. En cue postte de afgelopen week vaak zelf dat ze hitsig was. Leek me een match
En hitsig genoemd worden is toch niet erg>
Hell, ik ben zo vaak hitsig. Nu zelfs
Net of er alleen lelijke singles zijn en alsof iedereen die een relatie heeft lekker isquote:Op maandag 25 mei 2009 14:21 schreef washball het volgende:
[..]
Waarom ben jij singleJe bent veelte lekker om single te zijn
quote:
Inderdaad!quote:Op maandag 25 mei 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Net of er alleen lelijke singles zijn en alsof iedereen die een relatie heeft lekker is
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Net of er alleen lelijke singles zijn en alsof iedereen die een relatie heeft lekker is
Owquote:Op maandag 25 mei 2009 14:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Baal van omstandigheden, baal van drukte, baal van regelen, baal van mijn eigen chagrijnigheid en het feit dat ik geen vrolijkheid heb.
Nu vergeet je mijn vraagquote:Op maandag 25 mei 2009 14:20 schreef kwaakvaak het volgende:
oh wacht... er stonden nog wat vragen open heIk ben werkeloos omdat mijn contract niet verlengd is. Nu is dat geen ramp want het boterde niet echt tussen mij en die andere toko. Althans tussen mij en wat mensen van die toko.
D_H is een sletje en jij gaf vorige week steeds aan dat je een beetje hitsig was. Kwestie van vraag en aanbod, dacht ikquote:Op maandag 25 mei 2009 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, maar was benieuwd waarom je het dacht?
eensch, anders hadden wij allebei al een relatie gehad he vencoquote:
oops sorry cue meisie...quote:Op maandag 25 mei 2009 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nu vergeet je mijn vraag
Wat voor aanbieding heb je open staan dan?
Das waar maar wij zijn alle bij lekker dus een match?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
(poging 2).quote:Op maandag 25 mei 2009 14:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
eensch, anders hadden wij allebei al een relatie gehad he venco
Maar ik schrijf allebei wel netjes. En jij hebt niet eens een foboquote:Op maandag 25 mei 2009 14:29 schreef washball het volgende:
[..]
Das waar maar wij zijn alle bij lekker dus een match?
En dat komt wel een beetje in je straatje van die veranderingen waar je naartoe wou?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:29 schreef kwaakvaak het volgende:
oops sorry cue meisie...![]()
Aanbieding om software ontwikkelaar te worden.. En ik heb zojuist een mail gestuurd dat ik erop in wil gaan en heb later van de week een bespreking over hoe/wat precies enzo
Ow, en ik ben 11 jaar ouderquote:Op maandag 25 mei 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar ik schrijf allebei wel netjes. En jij hebt niet eens een fobo
Dat vind ik geen enkel probleem, en ik zet neit graag foto's openbaar op internet. Maar ik wil je best een foto sturen.quote:
Ripley, wij kunnen sowieso allebei wel goed schrijven. Hebben wij dan wel een match?!quote:Op maandag 25 mei 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar ik schrijf allebei wel netjes. En jij hebt niet eens een fobo
Da's zo gek, ik trek altijd jonkies aan.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:34 schreef washball het volgende:
[..]
Dat vind ik geen enkel probleem, en ik zet neit graag foto's openbaar op internet. Maar ik wil je best een foto sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |