Niet zo zeuren, waarschijnlijk heeft die knul 'm al tig keer door de knuistjes laten gieren...quote:
Die van mij is twee. Ik heb besloten dat ze lesbienne wordt - dan hoef ik me tenminste tegen die tijd niet druk te maken over puberende jongensquote:Op maandag 25 mei 2009 14:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, waarschijnlijk heeft die knul 'm al tig keer door de knuistjes laten gieren...
Nix ernstigs aan, hij ontdekt dat er meer is dan pissen, wiekst zich de kolere , schrikt zich al dan niet de pest als die klaar is en 10 minuten later is het een hobby geworden ... 2 weken later heeft hij de behaarde handen van een aap en pas dan mag je je zorgen gaan maken en wor het tijd om 'm 100 euro te geven voor de hoeren!
Ik heb 2 hoogblonde dochtertjes, IK moet me pas zorgen maken, ware het niet dat ze huisarrest hebben tot minimaal hun dertigste en ik zo de tijd heb om een jacht/schiet vergunning te behalen!
Nouja dat was mijn volgende keuze, maar thuis achter slot en grendel lijkt me gewoon de mooiste oplossing...quote:Op maandag 25 mei 2009 14:50 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Die van mij is twee. Ik heb besloten dat ze lesbienne wordt - dan hoef ik me tenminste tegen die tijd niet druk te maken over puberende jongens
Gewoon wat playboys rond laten slingeren, komt hij er vanzelf achter.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:51 schreef januari het volgende:
Ik heb een zoon die binnenkort 12 jaar gaat worden. Weldra zal hij zijn eerste erectie en ook zijn eerste zaadlozing krijgen. Hoe vertel ik mijn zoon dat hij nu in een faze zal komen dat hij zijn piemel zal moeten aftrekken zich zal moeten masturberen? Graag vele reacties van vaders die ook een zoon hebben van die leeftijd of reacties hoe zij hun zoon hierover hebben aangesproken.
Wat verwacht je nu met zo'n vraag? Laat hem dat toch zelf uitzoeken.quote:
Doe het voor en kom over hem klaar.quote:
Dank je. Met dit beeld zit ik waarschijnlijk nu de rest van de avond in m'n hoofd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doe het voor en kom over hem klaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |