TS kan er niet mee omgaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:13 schreef Chances het volgende:
Laat ik dan maar eens beginnen, jawel BOKT!
Wat een knaken forum is dat zeg, al die groene pisvlekken waar je al een ban krijg als je je mening geeft.
En die lui die er op zitten die denken dat ze alles het beste weten.
Sommige mensen krijg ik ook de kriebels van hoor. Zoals dat wijf op ouders online.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu om in reactie op wat je van een forum vindt te gaan roepen of er ergens foto's van "die faalhaas" staan.
Dan vraag ik me af wat je probleem er mee is, als je blijkbaar zo die drang voelt.
quote:hallo laat ik me ff voorstellen ben man 43 gehuwd en heb 2 kinderen
woonachtig rond arnhem heb 2 honden en laat mijn vrouw door de honden nemen en laat mij wel eens pijpen ben voor het eerts op deze site dus weet niet of ik dit allemaal goed doe
zal wel een paar verhalen over ons schrijven gr nieuwkomer
quote:hallo,
[quote]ik ben een 18 jarige jongen uit noordholland en ik ben wanhopig op zoek naar iemand met een hond die mij wil dekken.
ik ben er al heel lang naar op zoek. het is mijn eerste keer ervaring met een hond. ik heb al wel een keer een paard klaar gepijpt en dat vond ik erg geil.
als er iemand is die een reu heeft en hem mij wil laten dekken, hier is mijn msn jaap-bakker_DF@hotmail.com
quote:ik zoek ook al een tijdje naar een man/vrouw die een leuke dekreu heeft.en die mij wil laten dekken door hem.
ben zelf 26 jaar en gewoon een verzorgde nette jonge man.
het is de eerste x maar wil het ook graag is met een hond doen.
wie zijn hond mag ik pijpen en laat je hem mij dekken ?
please wie ?
Dat is gewoon een studentje die genaaid wordt door zijn matenquote:hallo,
[quote]ik ben een 18 jarige jongen uit noordholland en ik ben wanhopig op zoek naar iemand met een hond die mij wil dekken.
ik ben er al heel lang naar op zoek. het is mijn eerste keer ervaring met een hond. ik heb al wel een keer een paard klaar gepijpt en dat vond ik erg geil.
als er iemand is die een reu heeft en hem mij wil laten dekken, hier is mijn msn jaap-bakker_DF@hotmail.com
lekker huilenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu om in reactie op wat je van een forum vindt te gaan roepen of er ergens foto's van "die faalhaas" staan.
Dan vraag ik me af wat je probleem er mee is, als je blijkbaar zo die drang voelt.
Zou ik toch voor autisme gaan, dan mag je namelijk legaal voordringen in pretparken!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:31 schreef Bredewout92 het volgende:
Hoogbegaafd is een duur woord voor autisme
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Zou ik toch voor autisme gaan, dan mag je namelijk legaal voordringen in pretparken!![]()
![]()
![]()
http://www.ouders.nl/cgi-bin/TMMforum/NFshowpost.cgi?template=4&actueel=0&archief=1&zoek=autipas&thread=144490&forumsel=14&forum=14&post=2316323
een kopie van je blog zal misschien ook wel helpenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]wat een onzin
niet leuk om autisme te hebben maar waarom vooraan in de rij?
PS: waar vind ik zo'n autipas?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
een kopie van je blog zal misschien ook wel helpen![]()
![]()
Alsof er iemand is om voor te dringen in het drouwenerzandquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Zou ik toch voor autisme gaan, dan mag je namelijk legaal voordringen in pretparken!![]()
![]()
![]()
http://www.ouders.nl/cgi-bin/TMMforum/NFshowpost.cgi?template=4&actueel=0&archief=1&zoek=autipas&thread=144490&forumsel=14&forum=14&post=2316323
Die akelige geiten van de kinderboerderij.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Alsof er iemand is om voor te dringen in het drouwenerzand.
Deze?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:20 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Die akelige geiten van de kinderboerderij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf dat forumquote:
en dan als reactie daaropquote:hallo mijn vrindin wil graag eens sex met een paling nou wil ik haar graag een plezien doen heeft iemand ervaring hier mee en zou er hier of via mail over willen praten natuurlijk zitten er ook gevaren aan maar die wegen niet echt op tegen het verlangen naar ze weet zelf niet echt of ze met een dikke of dunne het mee wil maken ijgen ervaring zijn natuurlijk ook welkom
quote:Ik heb alleen ervaring met een inktvis (octopus) erg opwindend
Er is hier gemakkelijk aan te komen ,als je wilt kan ik je wel een
foto opsturen.
Ze zijn enorm glad en glibberig dat wel.(alleen de tentakels hoor)
Een breezermeisjes forum!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
check deze dan.
ik hou er nu al van![]()
http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_messages/100761
die touw
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:56 schreef bchicano het volgende:
'me schoonvader wilt me neuken'
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,207201.0.html
Wat treurigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |