waarschijnlijk: eerste antwoord is het antwoord, en dat die hiqman op die hyves het een beetje heeft aangedikt. wie weet immers nog iets van zijn 11e levensjaar.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Klinkt logisch(er)
Dan blijft het wel raar dat die afnemer zijn poot stijf houdt, alhoewel mogelijk kon dat ook wel de bedoeling zijn
Intelligentie is niet alleen verbanden zien. Het is ook weten welke van deze verbanden binnen een bepaalde cultuur het meest ' voor de hand liggen'.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:32 schreef koffiegast het volgende:
vind dat hier anders wel een punt heeft, komt wel vaker voor...
en PUB, waar de tienermeiden zittenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:38 schreef RickoKun het volgende:
slechtste subforum is inderdaad OUD. Van die zelfingenomen 40-ers die pimpen met hun smerige lelijke kinderen, om maar niet te spreken van die topics waar ze hun harige zwangerbuiken laten zien![]()
Amuserende subfora van FOK! zijn: KLB, TRU, R&P, SEX en natuurlijk KPD
Ze heeft het over de foto, niet haar vriendjequote:Op maandag 25 mei 2009 12:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
uit het "Jij en je lover fototopic"
_Evaaaaax schrijft:
[ afbeelding ]
Ik vind m niet zo mooi maar mijn vriendinnen wel duss..![]()
[ afbeelding ]
dit betekent dat we op ons op de 13jarige paardrij vriendinnen moeten richten.
nee. zo zijn pubermeisjes.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:49 schreef Jeej het volgende:
[..]
Ze heeft het over de foto, niet haar vriendje
Gast, hoe kom je hier nu weer aanquote:Op maandag 25 mei 2009 12:29 schreef genakt het volgende:
http://manneninbadpak.18.forumer.com/
deze met stipt
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:15 schreef Rubber_Johnny het volgende:
HIQ. Een goeie uitslag op een test betekent dat je kind hoogbegaafd is. Een slechte betekent dat je kind hoogbegaafd is en de tester een eikel.
Beetje Googlen, op die server staat trouwens nog wel meer vaags.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Beetje Googlen, op die server staat trouwens nog wel meer vaags.![]()
http://herenpanty.6.forumer.com
Je hoeft geen lid te zijn om het een slecht forum te vinden natuurlijk. Als ik tegenwoordig google als ik een probleempje met de pc heb dan sla ik resultaten van tweakers helemaal over.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:52 schreef wise het volgende:
[..]
Wie wil er op fok nou toegeven dat ze lid zijn van dat Nerdnest
inderdaadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je hoeft geen lid te zijn om het een slecht forum te vinden natuurlijk. Als ik tegenwoordig google als ik een probleempje met de pc heb dan sla ik resultaten van tweakers helemaal over.
Je komt negen van de tien keer in een topic terecht waarin een TS een probleem heeft, vervolgens komen er 20 reacties als 'wat ben je voor kneus als je dit niet zelf kunt oplossen' 'UTFS' 'Google is your friend' (zeker, maar niet als je bij tweakers uitkomt) en vervolgens komt er dan zo'n uiterst behulpzame mod de TS op zijn flikker geven omdat hij het in zijn hoofd heeft gehaald om een vraag (Een vraag!! Het gore lef! What was he thinking!!!) te stellen op het forum en herhaalt hij het standaard Tweakers riedeltje van 'UTFS' en 'Google zelf maar'.
En zo kom je dan 30 topics tegen van tweakers zonder dat ergens het antwoord in staat.![]()
Nah, tweakers is een kutforum. Je kunt haast nog beter op seniorweb kijken als je pc problemen hebt dan daar.
*quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:37 schreef TC03 het volgende:
Dat forum over hoogbegaafdheid.Wel erg vreemd dat iedereen die hoogbegaafd is problemen met scholen heeft.
Hoe zou dat nou komen.
Dit topic is ook hilarisch. Een gefrustreerde ouder die er niet mee kan leven dat haar (zal wel een zij zijn) zoon niet hoogbegaafd is.
Vroeger wars je gewoon slim of geïnteresseerd in dino's en vulkanen. Heel soms in extreme gevallen was je hoogbegaafd.quote:lezen (avi 2, niet alles "geplakt, bv: m-uur-->muur)
*rekenen (tot 10 bijna alles geautomatiseerd, tot 20 op de vingers)
*getalsherkenning (alles tm 199, daarboven moeite met de volgorde)
*Het huidige jaartal 2009 herkennen, en constateren dat de agenda uit 2007 een oude is en volgend jaar 2010.
*Puzzelen gaat ook lekker, 100 stukjes is te makkelijk en 250 is op dit moment precies goed.
*Hij heeft niet echt een belangstelling voor 1 ding, maar is breed geinteresserd (hoe werkt het aquarium, welke testen doet papa, boeken uit de bieb over haaien, vulkanen, het weer, aarbevingen)
*Speelgoed (vooral lego) worden de meest fantastische bouwwerken mee gemaakt (auto met ingebouwde wasstraat en zo)
Wat is jouw probleem eigenlijk? Dat je zo'n veel zeurt over bezoekers van het hiqforum?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zouden die HIQ (haha ik zei hiq, woordgrapje) ooit wel eens schelden?
zouden ze bij zichzelf denken: kuttopic!
of eerder: dit topic staat mij niet aan.
we hebben er een gevonden?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem eigenlijk? Dat je zo'n veel zeurt over bezoekers van het hiqforum?
Ik vind het een beetje sneu om in reactie op wat je van een forum vindt te gaan roepen of er ergens foto's van "die faalhaas" staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |