De moeder van mn kinderen komt nooit van dr leven meer uit dr kelderquote:Op maandag 25 mei 2009 11:57 schreef zovty het volgende:
Je zal blij zijn als de moeder van je kinderen een beetje kan strijken vrind..
JAWEL WAAR GAAT ET HEEN MET NEDELRANDquote:
Nee daar heb je wel gelijk in, alleen zijn helaas niet alle vmbo meisjes mooi, dus moet je nagaan wat voor kansloos leven hun krijgenquote:Op maandag 25 mei 2009 11:58 schreef Dibble het volgende:
schijt toch, mooie meisjes hoeven niet slim te zijn
Ja ik ben helaas nooit verder gekomen dan speciaal onderwijsquote:Op maandag 25 mei 2009 12:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat was een treetje te hoog zeker?
De klas van 2009, ofzo.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:10 schreef Sombreros het volgende:
Je bedoelt dat je dat ene programma gezien hebt over die examenkandidaten.
Ja echt he, ik snap echt niet dat er mensen zijn die dat niet kunnen halenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:10 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb na mijn examenperiode eens een paar van die VMBO examens bekeken: wiskunde en aardrijjkskunde. De simpelste vragen over geld sparen en een schotelwijk aanwijzen
Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:17 schreef Sombreros het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?serID=4491&md5=cfa3130e760c610be70f146c042e88ae&sq=de+klas+van+2009
Toevallig moesten ze daar examen doen in nagellakken, strijken en iemand uit bed tillen
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:12 schreef Zero17 het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2007/05/jong_geleerd_lauw_gedaan.php
Nou vooruit dan, maar ik wil niet dat jullie hier allemaal op gaan fappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
*zij krijgenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee daar heb je wel gelijk in, alleen zijn helaas niet alle vmbo meisjes mooi, dus moet je nagaan wat voor kansloos leven hun krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |