Ja klopt. Maar wel effectiefquote:Op maandag 25 mei 2009 12:13 schreef Ofresca het volgende:
Precies. Al die duursporten zijn zo saai...
Dat dacht ik inderdaadquote:
All day, every dayquote:
Same here.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik wil misschien gaan zwemmen. Als ik er de tijd voor kan vinden.
En de zin![]()
Ik niet, heb ook het telefoonnummer maar kwijt gemaakt wat ik gister geregeld had van een serveersterquote:
Hmm ik heb ook niet echt een supergoed figuur (beetje wit en een héél klein buikjequote:Op maandag 25 mei 2009 12:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Same here.Ik wil al een jaar ofzo gaan zwemmen maar heb beetje euh... problemen me er toe te zetten. Zolang ook niet meer gedaan en me ergens in badpak/bikini vertoond.
Waarom?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik niet, heb ook het telefoonnummer maar kwijt gemaakt wat ik gister geregeld had van een serveerster
quote:
Fitnessen is vet jaquote:Op maandag 25 mei 2009 12:36 schreef Feitosa het volgende:
Stelling : Je bent een bink als je fitnesst.
Ik ga zo maar eens fitnessen.....
Al die mannen die zo "stoer" bezig zijn en ondertussen stiekem op zichzelf aan het geilen zijn in de spiegel.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:36 schreef Feitosa het volgende:
Stelling : Je bent een bink als je fitnesst.
Ik ga zo maar eens fitnessen.....
Eerst afvallen voordat je spiermassa wilt opbouwen , wtf??quote:Op maandag 25 mei 2009 12:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Fitnessen is vet ja
Heb het alleen de laatste tijden verwaarloost...
Hoop spiermassa wat ik opgebouwd had verloren door het hardlopen omdat ik mijn conditie wilde verbeteren...
Wil nu gaan afvallen en ga dat doen door te wandelen
Daarna weer fitnessen met aangepaste voeding
Ze kijken in de spiegels om te zien of ze de oefeningen wel beheerst uitvoerenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Al die mannen die zo "stoer" bezig zijn en ondertussen stiekem op zichzelf aan het geilen zijn in de spiegel.
Oh , ik heb indertijd foto,s laten maken door een huisgenote, maar die ben ik helaas kwijt.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Al die mannen die zo "stoer" bezig zijn en ondertussen stiekem op zichzelf aan het geilen zijn in de spiegel.
Dat weet ik. Daarom staat er ook stiekem.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze kijken in de spiegels om te zien of ze de oefeningen wel beheerst uitvoeren
Het gaat om plaatselijk vet...quote:Op maandag 25 mei 2009 12:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Eerst afvallen voordat je spiermassa wilt opbouwen , wtf??
Dat moet je pas doen als je de gewenste spiermassa hebt bereikt.
Doe dat, smakelijk!quote:
Ik fitness niet maar ik geil ook op mezelf in de spiegel. Al jaren.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |