En jij vond het ook wel leuk. (vooral Goldeneye)quote:Op maandag 25 mei 2009 13:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht probeert zich te herrineren welke dat dan moesten zijn
Als je het maar uit je harses laat om mee te zingenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:32 schreef djayzz het volgende:
En jij vond het ook wel leuk. (vooral Goldeneye)
en TLC nog meegenomen speciaal voor Nouk!
Ja! Dat sommige dingen ook best konden werken met een paar schroefjes minder!quote:
Inderdaad, dat kan best ook met minder!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja! Dat sommige dingen ook best konden werken met een paar schroefjes minder!
Dat deed ik ook maar dan wel het spul wat al stuk was hehe.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:31 schreef Tally het volgende:
Ik heb zo veel van die walkmans gehad
Maar ik wilde de elektronica kant op heDus ik maakte alles (dus ook die walkmans) open voor ik het ging gebruiken
En niet alles kon ik nog in elkaar zetten
Sorry hoor!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je het maar uit je harses laat om mee te zingen
Ik ben en blijf blond hequote:Op maandag 25 mei 2009 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat deed ik ook maar dan wel het spul wat al stuk was hehe.
PI, D., PI.quote:
Jawel! Een nano, gekregen voor mijn verjaardagquote:
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:43 schreef KudFokker het volgende:
Wat ben ik soms ook een totale mongool die NIET nadenkt heh
En wat heb ik een tyfus hekel aan mensen die zeggen: "precies zoals ik het zeg ! " wanneer je vraagt om verduidelijking...![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 13:40 schreef Tally het volgende:
En als het stuk is weet je toch niet hoe het heeft gefunctioneerd!!
Weinig nut.. *zucht*
Ah, ok. Gefeliciteerd nog.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel! Een nano, gekregen voor mijn verjaardag
Die heb je ook nodig!quote:
Nja opzich niets ergs, maar stoor me soms dat ik af en toe zo kortzichtig benquote:
Ik heb wel de oordopjes al kapot getrokkenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah, ok. Gefeliciteerd nog.
Nano heb ik ook gehad. Tot ie vlak voor het aflopen van de garantie en vlak na het aflopen van de garantie stuk ging.
Net als mijn shuffle.Nu heb ik weer een Walkman.
Die dingen gaan sowieso té snel stukquote:Op maandag 25 mei 2009 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel de oordopjes al kapot getrokken
Mijn antwoord dan: "Maar op die manier begrijp ik het dus niet, dus kom maar op met je antwoord"quote:Op maandag 25 mei 2009 13:43 schreef KudFokker het volgende:
En wat heb ik een tyfus hekel aan mensen die zeggen: "precies zoals ik het zeg ! " wanneer je vraagt om verduidelijking...![]()
Ik heb nog oordopjes, dezelfde maar dan van Nokia, zwarte. Hebben?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel de oordopjes al kapot getrokken
Ja, graagquote:Op maandag 25 mei 2009 13:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb nog oordopjes, dezelfde maar dan van Nokia, zwarte. Hebben?
Mijn Nano is er óók weer mee opgehouden. Heb 'm maar even in de la gegooid..quote:Op maandag 25 mei 2009 13:46 schreef dawg het volgende:
Ah, ok. Gefeliciteerd nog.
Nano heb ik ook gehad. Tot ie vlak voor het aflopen van de garantie en vlak na het aflopen van de garantie stuk ging.
Net als mijn shuffle.Nu heb ik weer een Walkman.
Rommel is het, Applespul.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn Nano is er óók weer mee opgehouden. Heb 'm maar even in de la gegooid..
Ik werk op de afdeling Estimating & Engineering, en ik bereken prijzen voor nieuwe projecten (steenstortwerken over pijpleidingen in de zee)quote:
Wat voor studie heb je daarvoor gedaan?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik werk op de afdeling Estimating & Engineering, en ik bereken prijzen voor nieuwe projecten (steenstortwerken over pijpleidingen in de zee)
Civiele Techniek, weg en waterbouw HBOquote:Op maandag 25 mei 2009 13:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat voor studie heb je daarvoor gedaan?
Je moet er ook niet op gaan zitten....quote:Op maandag 25 mei 2009 14:00 schreef Den_Haag het volgende:
middag!
die dopjes zitten bij mij nooit goed.
Goed zoquote:Op maandag 25 mei 2009 13:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Civiele Techniek, weg en waterbouw HBO
Erg Leuk hoor![]()
Hebben jullie eigenlijk wel eens met elkaar gedate?quote:
En D_H ook!quote:Op maandag 25 mei 2009 14:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Nou Cue, die kan je in je zak steken.
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:11 schreef vencodark het volgende:
![]()
* vencodark is chagrijnig en is het zat (en waarom schrijf ik chagrijnig eerst altijd verkeerd?)
En dat denk je na aanleiding van eenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk wel eens met elkaar gedate?
Jullie lijken me wel een hitsig duo
What's up?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:11 schreef vencodark het volgende:
![]()
* vencodark is chagrijnig en is het zat (en waarom schrijf ik chagrijnig eerst altijd verkeerd?)
Ze stalkt jullie denk ik.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat denk je na aanleiding van een?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |