Ben ik het ook grotendeels mee eens. Heb wel vaker gewerkt als ik niet geslapen had enzo.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:06 schreef Ripley het volgende:
Mijn moeder heeft me geleerd: 's nachts een vrouw, 's morgens ook een vrouw. Als ik moe word of te laat ga slapen hoeft mijn baas daar niet door gedupeerd te raken.
Ah okay, da's ietwat anders. Toch ben ik van mening dat je amar beter zo vroeg mogelijk kan leren om door te zetten. In de echte wereld worden dat soort dingen je ook niet in dank afgenomen. Aan de andere kant is je studietijd natuurlijk ook wel de tijd waarin je nog af en toe lekker onverantwoordelijk mag zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 11:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben ik het ook grotendeels mee eens. Heb wel vaker gewerkt als ik niet geslapen had enzo.
Maar mijn baas raakt er niet zo erg van gedupeerd. Krijg er niet voor betaald, er komt nu ook weinig uit m'n handen en daarbij is het vooral voor mezelf, want het is afstuderen en vandaag staat alleen mijn scriptie op de planning.
Deal.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:11 schreef Den_Haag het volgende:
morguh allemaal!
Massage is geen probleem. krijg ik er een nekmassage voor terug? die zit een beetje vast
Die les ken ik al hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 11:09 schreef Ripley het volgende:
Ah okay, da's ietwat anders. Toch ben ik van mening dat je amar beter zo vroeg mogelijk kan leren om door te zetten. In de echte wereld worden dat soort dingen je ook niet in dank afgenomen. Aan de andere kant is je studietijd natuurlijk ook wel de tijd waarin je nog af en toe lekker onverantwoordelijk mag zijn
But ofcoursequote:
Goed beginquote:Op maandag 25 mei 2009 11:13 schreef vencodark het volgende:
Zo, vandaag al goed bezig geweest. Oud baantje van vroeger gebeld of ze me vd zomer weer konden gebruiken, ze zou kijken.En al een half hoofdstuk geleerd voor tentamens.
![]()
Nu nog boek regelen voor ander tentamen en nog wat dingetjes schrijven.![]()
Raar gedroomd vannacht over hondenbrokken met melk die ik at en cliënten van mijn stage bij ons thuis kwamen eten.
Lol, smaakte het?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:13 schreef vencodark het volgende:
Zo, vandaag al goed bezig geweest. Oud baantje van vroeger gebeld of ze me vd zomer weer konden gebruiken, ze zou kijken.En al een half hoofdstuk geleerd voor tentamens.
![]()
Nu nog boek regelen voor ander tentamen en nog wat dingetjes schrijven.![]()
Raar gedroomd vannacht over hondenbrokken met melk die ik at en cliënten van mijn stage bij ons thuis kwamen eten.
Had maar gebeld, ik had wel een kopje thee voor je gemaakt.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Net of die voor mij een kopje thee gaat maken
Bovendien was ie ook ziek he
Volgende keer ook wat olie eroverheen schenken. Doe ik bij mijn hond ook altijd, die vind het dan een stuk lekkerderquote:
Ik heb je nummer helemaal niet popjequote:Op maandag 25 mei 2009 11:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Had maar gebeld, ik had wel een kopje thee voor je gemaakt.
Alsof je dan wel gebeld had, jongedame.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb je nummer helemaal niet popje
Ik had alleen een nummer van HW en die had ik ingesproken dat ik lag te pruttelen. En toen kreeg ik een sms terug dat ie ook ziek was
Ik had HW nog een sms gestuurd aangezien hij alle nummers van iedereen had enzo. Maar niks gehoord, hij zal wel goed ziek zijn denk ik.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb je nummer helemaal niet popje
Ik had alleen een nummer van HW en die had ik ingesproken dat ik lag te pruttelen. En toen kreeg ik een sms terug dat ie ook ziek was
Dat dusquote:Op maandag 25 mei 2009 11:06 schreef Ripley het volgende:
Mijn moeder heeft me geleerd: 's nachts een vrouw, 's morgens ook een vrouw. Als ik moe word of te laat ga slapen hoeft mijn baas daar niet door gedupeerd te raken.
Hmmm, welke heb je?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
top!
welke masssage-olie moet ik meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |