abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_240099
Citaat van Eli:

Dit is het vervolg van Rehab- kliniek overbevolkt.

Vergeet vooral niet om de allerlaatste ontwikkelingen van de bewoners van de Rehab-kliniek nauwkeurig na te lezen.

Op een gegeven moment begonnen de reactie's van Rehab-kliniek en rehab-Cartoon een beetje door elkaar heen te spelen.
Zie zelf of jullie er wat van kunnen maken, ik dacht van mezelf dat ik alles wel zo'n beetje had begrepen.

Ben wel heel benieuwd hoe dit allemaal zal aflopen.

Maar heb het volste vertrouwen in Dr. Bogus, die alles nog wel haarfijn zal analyseren.
Veel plezier.

P.S Voyeur en Phileine op zo'n manier komen jullie ook mooi even onder een uitnodiging uit.
groetjes els
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_240100
Effe gekopieerd uit deel 2: de huidige bezetting van de Rehab-kliniek (oftewel wie zit waar!).

quote:

Algehele leiding: Dr. Bogus

Assistenten: a.i.o. HiZ en zuster sataN (van deze laatste ben ik niet zo zeker, ze schijnt er nogal rare therapieën op na te houden en is de laatste dagen niet meer gesignaleerd)

Receptie: Juul

Hoofdgebouw (17 bewoners):
Bonzai, Ayla1, just me en Merel (op één kamer), BwennieBren, Re, Alkyone, SunChaser, Jewel, Charisma, misterDre, CURIO, dutchie, blauwe m&m, Ayla, Rainbow, wisegirl (laatste 3 in de meelees-sectie)

Extra vleugel (13):
jooltje, mimi, Naf, juffrouw Jannie, TARAraboemdijee, Jane, Quenda, Dodo, tina, Liejannuh, Sunshine, Jesper, Fannetje

Penthouses (9):
(1) Buzzer (+ familie)
(2) Phileine & Voyeur
(3) Oliebol2000 (& Hunter in de bezemkast)
(4) Otaku-san
(5) Eli
(6) MissX

Tuin (5):
Beppie (in het kippenhok), Bor (naast het kippenhok), Kozzmic (tent), Moor (permanent bivakkerend in en bij het Størvatt), Ghaven (dobberend in het Størvatt)

Overigens, bij verschillende personen was het niet helemaal duidelijk of ze iets over de schutting aan het roepen waren of dat ze zich daadwerkelijk aangemeld hebben. Dus meld even als je ten onrechte in (of juist niet in) de kliniek geplaatst bent!

En voor de volledigheid:
- BB-Rehab kliniek: Open for Business!!
- Big Brother Rehab-kliniek open for business!! bouw extra vleugel gestart !!
- Penthouse op Big-Brother Rehab-kliniek ?
- Rehab-kliniek overbevolkt, er wordt omgezien naar een ruimere behuizing
- Rehab-kliniek overbevolkt deel 2
- Rehab-kliniek cartoon

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 02 Januari 2000).]

zondag 2 januari 2000 @ 22:00:00 #3
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_240101
Dank je, Oliebol.
pi_240102
quote:
op 01-02-2000 om 10:00 PM schreef mimi het volgende:
Dank je, Oliebol.

Graag gedaan meissie...en als Bogus jou in de dwangbuis zet kom ik je persoonlijk bevrijden hoor..I have the key
  zondag 2 januari 2000 @ 22:02:00 #5
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_240103
Ik was dus net te traag met het nieuwe deel, zat nog in mijn tekstverwerker een extra grote kippenren voor Beppie erbij te maken, zie ik alweer een nieuw deel. Sorry Beppie, nog even krap zitten.

Maar wanneer begint die therapie nou?

Terug uit het enge bos
  zondag 2 januari 2000 @ 22:06:00 #6
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_240104
Volgens mij zit Beppie al lang op stok, of anders zit ze te fozen met die nieuwe haan, want ik heb haar al een hele tijd niet gehoord of gezien.
  zondag 2 januari 2000 @ 22:12:00 #7
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_240105
Ik heb zojuist op irc een rehab kliniek geopend voor gestoorden, bb-gekken, bb-idioten, bb-manisch depressieven, bb-schizofrenen, kortom voor alle behandelingen open. Dr.Animal zal pogen u binnen de korste keren te genezen.
Server: irc.sorcery.net
kanaal: #bb-rehab
I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
pi_240106
Zeg Bor, weet jij iets meer over die GGD in het schoonmaakhok?
Aardig geprobeerd met de quiz overigens. Maar ja, dr. Bogus zei dat ik nu de leider van de groep ben, dus daar moet ik me dan wel naar gedragen.

Oliebol, why hast thou forsaken me? Nu zit ik met een half-affe serre en nog steeds alleen in de bezemkast.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 02 Januari 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_240107
pssst Hunter, de penthouse heeft ook een bezemkast en de mijne ook daar mag jij in..goed idee?..kan je soms ook even met dat nepmielerolding in de weer?..want ik kan niet zuigen.

p.s je ziet er overigens zwaar slecht uit, de therapie mag voor jou wel beginnen zo te zien. Bor weet je al wanneer?..ik heb anders nog wel wat druppeltjes over hier Hunter, dat als overbrugging.
------------------

pi_240108
quote:
op 01-02-2000 om 10:12 PM schreef Kangaroo het volgende:
Ik heb zojuist op irc een rehab kliniek geopend voor gestoorden, bb-gekken, bb-idioten, bb-manisch depressieven, bb-schizofrenen, kortom voor alle behandelingen open. Dr.Animal zal pogen u binnen de korste keren te genezen.
Server: irc.sorcery.net
kanaal: #bb-rehab

Volgens mij heeft dr Bogus alle rechten op het woord Rehab al vastgelegd bij de Kamer van Koophandel en het Merkenbureau, etc. Dus kijk maar uit dat je niet aangeklaagd wordt

zondag 2 januari 2000 @ 22:25:00 #11
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_240109
Dat nepmielerolding lijkt me niet zo nodig, ik zag net dat Juul van de receptie met een kruimeldief door de kliniek liep.
  zondag 2 januari 2000 @ 22:26:00 #12
568 Juul
Is gewoon lief
pi_240110
Mededeling voor drBogus:
Daar ik tijdens mijn afwezigheid de laatste verwikkelingen alhier niet heb kunnen volgen, heb ik mij tijdelijk in de koffiekamer teruggetrokken met het logboek. Over het kringgesprek zal ik nog contact met U opnemen.
Tevens wil ik U erop wijzen dat mij ter ore is gekomen dat Oliebol in het bezit is gekomen van mijn sleutels. Ik zou U willen vragen goed uit te willen zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Vriendelijke groeten
Juul
The Bitch is Back!
pi_240111
Algemene en enige notificatie

Verhuisd: Hunter

van: de bezemkast in de kelder

naar: de bezemkast van de Penthouse van oliebol

Goh, dat is wel een verbetering, Oliebol. dank voor het aanbod..

Maar je moet niet zo met al die poedersuiker morsen hoor!, ik wil het nepmielerolding maar één keer per dag te gebruiken.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 2 januari 2000 @ 22:27:00 #14
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_240112
Hunter, de GGD is al naar me op zoek sinds jij die anonieme tip stuurde. In eerste instantie wilden ze me puur vanwege mijn depressiviteit maar nu ik zo in de rui ben (en sinds mijn tocht naar het enge bos waarschijnlijk ook wat last van vlooien heb gekregen) schijnen ze me om meer redenen te zoeken. Wil jij ze alsjeblieft opsluiten in het schoonmaakhok, ik krijg zo’n last van achtervolgingswaanzin.
Als de serre teveel tocht mag je wel bij mij naast het kippenhok logeren, neem je dan gelijk wat vlooienpoeder mee?
Terug uit het enge bos
  zondag 2 januari 2000 @ 22:32:00 #15
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_240113
Jullie moeten niet zo snel typen, dan kan ik het niet bijhouden en krijg ik last van allerlei nog niet nader omschreven neurosen.
En mijn computer hangt de hele tijd, de technologie van de gebroeders Bever werkt blijkbaar niet altijd optimaal.

Terug uit het enge bos
pi_240114
Hunter ik ben blij dat je in de kast in mijn penthouse intrekt, je bent van harte welkom.

Dan hoef ik niet meer bang te zijn en kun jij elke dag even met de nepmielierolding in de weer. In ruil daarvoor klets ik je wel de oren van je kop. Ik rol mij twee keer per dag normaal door de poedersuiker maar oke, ik zal alles in 1 keer nemen elke avond.

Bor, je zit toch niet op het kantoor van Momfert de Mol?..want daar is alles traag.
------------------

† In Memoriam † zondag 2 januari 2000 @ 22:34:00 #17
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_240115
quote:
op 01-02-2000 om 10:02 PM schreef oliebol2000 het volgende:

Graag gedaan meissie...en als Bogus jou in de dwangbuis zet kom ik je persoonlijk bevrijden hoor..I have the key

[/quote]

Liever Bogus dan Dutchie! Die heeft mijn dwangbuis zo strak vastgemaakt dat ik niet meer kon ademu! Gelukkig maar dat de muizen de knoop hebben losgeknabbeld en kan ik eindelijk genieten van de........ WAAAT ZIE IK?!!! PENTHOUSES?!! Jeetje, ben een paar dagen "gebonden" en er is weer bijgebouwd.
Nou ja, hoe meer zielen hoe meer maatjes!

Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  zondag 2 januari 2000 @ 22:38:00 #18
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_240116
Ik ga slapen, ik ben moe. Als er iemand door de gang loopt waar ik slaap wil diegene dan even het nachtlampje bij de deur aan doen ik ben bang in donker.
-----------------------------------<

gekken en dwazen schrijven hun namen op muren en glazen.

------------------

[Dit bericht is gewijzigd door mimi (Datum 02 Januari 2000).]

zondag 2 januari 2000 @ 22:44:00 #19
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_240117
help help.

Ik geloof dat ik een zuurstofvergiftiging heb opgelopen.

Zusterrrrr

zondag 2 januari 2000 @ 22:48:00 #20
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_240118
Iemand riep net over de schutting dat Dr. Bogus samen met a.i.o. Hiz vertrokken is naar een zonnig eiland, van onze centen!! Wie weet of dit een gerucht is of de waarheid? We zien hem namelijk nooit, het enige contact is dat af en toe een berichtje bij de receptie achterlaat, maar dat kan hij ook, compleet met cocktail, vanuit een internetcafé doen. Zelfs voor die rondes van hem door de kliniek kan hij op en neer komen met zijn nieuwe privé-jet.
Terug uit het enge bos
pi_240119
Mag ik me ook terugtrekken in de penthouse ???Kan ik leuk kijken
pi_240120
BOR we sturen hem wel even een SMS bericht, ik wil nu ook wel eens weten wanneer de kringgesprekken beginnen.
  zondag 2 januari 2000 @ 22:54:00 #23
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_240121
Ik dacht ook dat we iedere avond na het eten een stelling kregen....
Terug uit het enge bos
  zondag 2 januari 2000 @ 22:58:00 #24
331 Merel
Be here now.
pi_240122
Kan me niet herinneren dat ik me opgegeven heb.. Maar ik vind het best!! Fijn!
Maarreh.. mag je ook maar één zo'n klein koffertje meenemen naar binnen? En geen pennen en potloden enzo? En mag ik op de muren verven?? Alsjeblieffff?!

En ik zie net dat ik met m'n moeder in hetzelfde gebouw zit, kan dat niet veranderd worden? Ik wil ook m'n privacy hoor!! (Ja ik weet het dat klinkt héél idioot hier.. maar toch!)

[Dit bericht is gewijzigd door Merel (Datum 02 Januari 2000).]

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 2 januari 2000 @ 22:59:00 #25
2004 sunshine
Still shining!
pi_240123
he Fannetje,

We zitten samen in de extra vleugel, kun je mij niet helpen met de kwis? Ik had maar 30 punten, als jij me nu helpt stuur ik gewoon nog een keer in!

Ik vind het trouwens verdacht stil in de extra vleugel, waar is iedereen hier?

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')