Dit is het vervolg van Rehab- kliniek overbevolkt.
Vergeet vooral niet om de allerlaatste ontwikkelingen van de bewoners van de Rehab-kliniek nauwkeurig na te lezen.
Op een gegeven moment begonnen de reactie's van Rehab-kliniek en rehab-Cartoon een beetje door elkaar heen te spelen.
Zie zelf of jullie er wat van kunnen maken, ik dacht van mezelf dat ik alles wel zo'n beetje had begrepen.
Ben wel heel benieuwd hoe dit allemaal zal aflopen.
Maar heb het volste vertrouwen in Dr. Bogus, die alles nog wel haarfijn zal analyseren.
Veel plezier.
P.S Voyeur en Phileine op zo'n manier komen jullie ook mooi even onder een uitnodiging uit.
groetjes els
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 Januari 2000).]
quote:
Algehele leiding: Dr. BogusAssistenten: a.i.o. HiZ en zuster sataN (van deze laatste ben ik niet zo zeker, ze schijnt er nogal rare therapieën op na te houden en is de laatste dagen niet meer gesignaleerd)
Receptie: Juul
Hoofdgebouw (17 bewoners):
Bonzai, Ayla1, just me en Merel (op één kamer), BwennieBren, Re, Alkyone, SunChaser, Jewel, Charisma, misterDre, CURIO, dutchie, blauwe m&m, Ayla, Rainbow, wisegirl (laatste 3 in de meelees-sectie)Extra vleugel (13):
jooltje, mimi, Naf, juffrouw Jannie, TARAraboemdijee, Jane, Quenda, Dodo, tina, Liejannuh, Sunshine, Jesper, Fannetje
Penthouses (9):
(1) Buzzer (+ familie)
(2) Phileine & Voyeur
(3) Oliebol2000 (& Hunter in de bezemkast)
(4) Otaku-san
(5) Eli
(6) MissXTuin (5):
Beppie (in het kippenhok), Bor (naast het kippenhok), Kozzmic (tent), Moor (permanent bivakkerend in en bij het Størvatt), Ghaven (dobberend in het Størvatt)
Overigens, bij verschillende personen was het niet helemaal duidelijk of ze iets over de schutting aan het roepen waren of dat ze zich daadwerkelijk aangemeld hebben. Dus meld even als je ten onrechte in (of juist niet in) de kliniek geplaatst bent!
En voor de volledigheid:
- BB-Rehab kliniek: Open for Business!!
- Big Brother Rehab-kliniek open for business!! bouw extra vleugel gestart !!
- Penthouse op Big-Brother Rehab-kliniek ?
- Rehab-kliniek overbevolkt, er wordt omgezien naar een ruimere behuizing
- Rehab-kliniek overbevolkt deel 2
- Rehab-kliniek cartoon
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 02 Januari 2000).]
quote:
op 01-02-2000 om 10:00 PM schreef mimi het volgende:
Dank je, Oliebol.
Maar wanneer begint die therapie nou?
Oliebol, why hast thou forsaken me? Nu zit ik met een half-affe serre en nog steeds alleen in de bezemkast.
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 02 Januari 2000).]
p.s je ziet er overigens zwaar slecht uit, de therapie mag voor jou wel beginnen zo te zien. Bor weet je al wanneer?..ik heb anders nog wel wat druppeltjes over hier Hunter, dat als overbrugging.
------------------
quote:
op 01-02-2000 om 10:12 PM schreef Kangaroo het volgende:
Ik heb zojuist op irc een rehab kliniek geopend voor gestoorden, bb-gekken, bb-idioten, bb-manisch depressieven, bb-schizofrenen, kortom voor alle behandelingen open. Dr.Animal zal pogen u binnen de korste keren te genezen.
Server: irc.sorcery.net
kanaal: #bb-rehab
Volgens mij heeft dr Bogus alle rechten op het woord Rehab al vastgelegd bij de Kamer van Koophandel en het Merkenbureau, etc. Dus kijk maar uit dat je niet aangeklaagd wordt
Verhuisd: Hunter
van: de bezemkast in de kelder
naar: de bezemkast van de Penthouse van oliebol
Goh, dat is wel een verbetering, Oliebol. dank voor het aanbod..
Maar je moet niet zo met al die poedersuiker morsen hoor!, ik wil het nepmielerolding maar één keer per dag te gebruiken.
Dan hoef ik niet meer bang te zijn en kun jij elke dag even met de nepmielierolding in de weer. In ruil daarvoor klets ik je wel de oren van je kop. Ik rol mij twee keer per dag normaal door de poedersuiker maar oke, ik zal alles in 1 keer nemen elke avond.
Bor, je zit toch niet op het kantoor van Momfert de Mol?..want daar is alles traag.
------------------
quote:
op 01-02-2000 om 10:02 PM schreef oliebol2000 het volgende:
[/quote]
Liever Bogus dan Dutchie! Die heeft mijn dwangbuis zo strak vastgemaakt dat ik niet meer kon ademu! Gelukkig maar dat de muizen de knoop hebben losgeknabbeld en kan ik eindelijk genieten van de........ WAAAT ZIE IK?!!! PENTHOUSES?!! Jeetje, ben een paar dagen "gebonden" en er is weer bijgebouwd.
Nou ja, hoe meer zielen hoe meer maatjes!
gekken en dwazen schrijven hun namen op muren en glazen.
------------------
[Dit bericht is gewijzigd door mimi (Datum 02 Januari 2000).]
En ik zie net dat ik met m'n moeder in hetzelfde gebouw zit, kan dat niet veranderd worden? Ik wil ook m'n privacy hoor!! (Ja ik weet het dat klinkt héél idioot hier.. maar toch!)
[Dit bericht is gewijzigd door Merel (Datum 02 Januari 2000).]
We zitten samen in de extra vleugel, kun je mij niet helpen met de kwis? Ik had maar 30 punten, als jij me nu helpt stuur ik gewoon nog een keer in!
Ik vind het trouwens verdacht stil in de extra vleugel, waar is iedereen hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |