bestaat nog geen woord voorquote:Op maandag 25 mei 2009 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja.. Dennix Bax was al zielig, maar een Dennix Bax-wannabee, hoe zielig is dat...
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja en zoals ik nu net zijn vorige post lees, gaat hij dit feestje ook even op pauze zetten![]()
Ik ga een rondje maken met mijn hond, tot zo
Helemaal mee eens..quote:Op maandag 25 mei 2009 18:16 schreef Toverheks het volgende:
Peter, ben je een echte vent, bel Renate gewoon even op, niet zo een grote bek ik hou meer van mannen die niet alleen zeggen maar ook gewoon even eens verder kijken dan hun neus lang is.
Je hebt haar gewoon gekwetst. Niks meer en niks minder, en maakt me niet uit hoe je over haar denkt maar een belletje kost niks.
Peter Nuninga toch homoquote:
ikke wel...kan tegenwoordig he...altans....bellen en internetten ineen....en geloof me met mij belgedrag is dat gratisquote:Op maandag 25 mei 2009 18:32 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens..![]()
maar jij belt dus gratis
joh als ie er had wilen pakken had ie wel eerder contact met dr opgenomenquote:
Hoe verloopt je carriére tot nu toe? Ben je al junior-bediende bij Berkhoff & Berkhoff?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:34 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
hahaha wat een gevoel voor humor heb je toch....Gelukkig heb ik jou niet nodig voor mn carierre klaploper....
Jawel hoor. Peter Nuninga.quote:
Altijd, ik hou ook wel van feesten en partijen, alleen, mijn Nimbus2009 is supersnel en kan bochtjes links en rechts maken, zelf bij zwaar weer, hagel, onweer en windstoten.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:27 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Misschien wil jij op de bezemsteel mij begeleiden...
Hahaha het word steeds leuker...kan je niet zo goed tegen he als je op je feitjes wordt gedrukt met je dikke neus....ga je opeens rare uitspraken verzinnen...wat een kneus ben je dan in mijn ogen.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Peter Nuninga toch homo
Tijdens een verhitte discussie over een kinderachtige treiteractie heeft kermisartiest Peter Nuninga toegegeven homoseksueel te zijn. Over zijn geaardheid was sinds zijn deelname aan de reality show 'The Bunker Online' al veel te doen, voornamelijk naar aanleiding van zijn gedrag. Zo barstte hij onder meer in onbedaarlijk huilen uit toen hij zijn sokken kwijt was.
Tot nu had Nuninga, ook bekend als gelboy, altijd ontkend homoseksueel te zijn. De carriëre van Nuninga zit inmiddels goed in de lift. Zo heeft hij onlangs nog aangegeven binnenkort een kermis te mogen openen.
Of ie nu Homo of Hetro is, maakt dat wat uit??quote:Op maandag 25 mei 2009 18:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Peter Nuninga toch homo
Tijdens een verhitte discussie over een kinderachtige treiteractie heeft kermisartiest Peter Nuninga toegegeven homoseksueel te zijn. Over zijn geaardheid was sinds zijn deelname aan de reality show 'The Bunker Online' al veel te doen, voornamelijk naar aanleiding van zijn gedrag. Zo barstte hij onder meer in onbedaarlijk huilen uit toen hij zijn sokken kwijt was.
Tot nu had Nuninga, ook bekend als gelboy, altijd ontkend homoseksueel te zijn. De carriëre van Nuninga zit inmiddels goed in de lift. Zo heeft hij onlangs nog aangegeven binnenkort een kermis te mogen openen.
Ik keek wel niet met jullie..quote:Op maandag 25 mei 2009 18:23 schreef koffieleutjuh het volgende:
ik beken heb er erg om moeten lachen om de aktie met renate vrijdagavond en met mij vast nog meer dat was ook te zien aan de reacties in de cos ... iedereen begreep dat hij dolde met renate die avond en dan nu in de aaval met zn allen![]()
over kinderachtig gesproken
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Altijd, ik hou ook wel van feesten en partijen, alleen, mijn Nimbus2009 is supersnel en kan bochtjes links en rechts maken, zelf bij zwaar weer, hagel, onweer en windstoten.
Alleen 1 pech voor jou, een Kinderzitje past niet achterop, en een helm daar gaat je kapseltje van in de warGeef je wel een strippenkaart mee, kan je zo met het streekvervoer naar al die feesten en partijen.
Ach dat ze hier een hekel aan homo's hebben was me al duidelijk. Maar goed wie weet probeer ik t nog es een keertje en wellicht bevalt het me dan ook nog wel....quote:Op maandag 25 mei 2009 18:37 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Of ie nu Homo of Hetro is, maakt dat wat uit??
Peter, laat ze maar gokken.
Als je maar weet, 83% van de kale mannen is homo of zit nog in de ontkenningsfase
Welke feitjes?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:36 schreef TheBunkerboy het volgende:
Hahaha het word steeds leuker...kan je niet zo goed tegen he als je op je feitjes wordt gedrukt met je dikke neus...
Ik verlaagde me kortstondig tot jouw niveautjequote:ga je opeens rare uitspraken verzinnen...
/carequote:wat een kneus ben je dan in mijn ogen
Dan JIJ, verpissertjequote:Heb denk ik een grotere perslijst DAN jou...
Nou nou, ben ik me effe een partij onder de indrukquote:Misschien komt er ook nog wel iets leuks in mij op om te versturen...to be continued. Ik moet even weg maar ben vlug weer terug....
maar dan kun je nog gewoon even netjes je excuses aanbieden..quote:
Och ja, als je maar gelukkig bent en niet het gezeur over een vergokte breimachine moet aanhoren, dan is alles okquote:Op maandag 25 mei 2009 18:39 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ach dat ze hier een hekel aan homo's hebben was me al duidelijk. Maar goed wie weet probeer ik t nog es een keertje en wellicht bevalt het me dan ook nog wel....
watte?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:39 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ach dat ze hier een hekel aan homo's hebben was me al duidelijk. Maar goed wie weet probeer ik t nog es een keertje en wellicht bevalt het me dan ook nog wel....
Wie zegt dat we een hekel hebben aan homo's? Dat jij mij graag tot jouw schandknaapje wil maken maakt jou een homo. Daar hecht ik verder geen waardeoordeel aan hoor. Dat jij je er druk over maakt zegt meer over jouw homofobie dan de mijne. Maar die snap je wel als je je basisschool een keer hebt afgerondquote:Op maandag 25 mei 2009 18:39 schreef TheBunkerboy het volgende:
of is dit gewoon weer een bewijs dat bidden niet helptquote:Op maandag 25 mei 2009 18:27 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Kan ze wel zeggen, was buiten de streams.
Had ze maar beter moeten bidden, was het misschien anders gelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |