abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69390199
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Tja.. Dennix Bax was al zielig, maar een Dennix Bax-wannabee, hoe zielig is dat...
bestaat nog geen woord voor
pi_69390225
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:30 schreef evaxsis het volgende:

[..]

Ja en zoals ik nu net zijn vorige post lees, gaat hij dit feestje ook even op pauze zetten

Ik ga een rondje maken met mijn hond, tot zo
tot zo
pi_69390257
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:16 schreef Toverheks het volgende:
Peter, ben je een echte vent, bel Renate gewoon even op, niet zo een grote bek ik hou meer van mannen die niet alleen zeggen maar ook gewoon even eens verder kijken dan hun neus lang is.
Je hebt haar gewoon gekwetst. Niks meer en niks minder, en maakt me niet uit hoe je over haar denkt maar een belletje kost niks.
Helemaal mee eens..
maar jij belt dus gratis
  Admin maandag 25 mei 2009 @ 18:32:25 #204
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69390262
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:25 schreef TheBunkerboy het volgende:

Of van jou een schandknaapie...
Peter Nuninga toch homo
Tijdens een verhitte discussie over een kinderachtige treiteractie heeft kermisartiest Peter Nuninga toegegeven homoseksueel te zijn. Over zijn geaardheid was sinds zijn deelname aan de reality show 'The Bunker Online' al veel te doen, voornamelijk naar aanleiding van zijn gedrag. Zo barstte hij onder meer in onbedaarlijk huilen uit toen hij zijn sokken kwijt was.

Tot nu had Nuninga, ook bekend als gelboy, altijd ontkend homoseksueel te zijn. De carriëre van Nuninga zit inmiddels goed in de lift. Zo heeft hij onlangs nog aangegeven binnenkort een kermis te mogen openen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69390284
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:32 schreef Marloesz het volgende:

[..]

Helemaal mee eens..
maar jij belt dus gratis
ikke wel...kan tegenwoordig he...altans....bellen en internetten ineen....en geloof me met mij belgedrag is dat gratis
pi_69390292
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:29 schreef mazaru het volgende:

[..]

Lekker makkelijk.
Trieste instelling
joh als ie er had wilen pakken had ie wel eerder contact met dr opgenomen en triest , weet niet wat jij triest vind maar ik vind de reacties triest , eerst lachen vrijdag met zn allen en nu aanvallen

triest is het als je zelf niet door heb dat ze je in de maling nemen
  maandag 25 mei 2009 @ 18:33:56 #207
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_69390304
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:34 schreef TheBunkerboy het volgende:

[..]

hahaha wat een gevoel voor humor heb je toch....Gelukkig heb ik jou niet nodig voor mn carierre klaploper....
Hoe verloopt je carriére tot nu toe? Ben je al junior-bediende bij Berkhoff & Berkhoff?

[ Bericht 0% gewijzigd door Pearlbitch op 25-05-2009 18:47:30 ]
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Admin maandag 25 mei 2009 @ 18:35:40 #208
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69390350
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:30 schreef Marloesz het volgende:

[..]

bestaat nog geen woord voor
Jawel hoor. Peter Nuninga.
Peter Nuninga, de Buckler onder de kermiszangers
  maandag 25 mei 2009 @ 18:36:18 #209
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69390375
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:27 schreef TheBunkerboy het volgende:

[..]

Misschien wil jij op de bezemsteel mij begeleiden...
Altijd, ik hou ook wel van feesten en partijen, alleen, mijn Nimbus2009 is supersnel en kan bochtjes links en rechts maken, zelf bij zwaar weer, hagel, onweer en windstoten.
Alleen 1 pech voor jou, een Kinderzitje past niet achterop, en een helm daar gaat je kapseltje van in de war Geef je wel een strippenkaart mee, kan je zo met het streekvervoer naar al die feesten en partijen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 25 mei 2009 @ 18:36:23 #210
256818 TheBunkerboy
Geen dag zonder gel & sjaw
pi_69390380
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:32 schreef Danny het volgende:

[..]

Peter Nuninga toch homo
Tijdens een verhitte discussie over een kinderachtige treiteractie heeft kermisartiest Peter Nuninga toegegeven homoseksueel te zijn. Over zijn geaardheid was sinds zijn deelname aan de reality show 'The Bunker Online' al veel te doen, voornamelijk naar aanleiding van zijn gedrag. Zo barstte hij onder meer in onbedaarlijk huilen uit toen hij zijn sokken kwijt was.

Tot nu had Nuninga, ook bekend als gelboy, altijd ontkend homoseksueel te zijn. De carriëre van Nuninga zit inmiddels goed in de lift. Zo heeft hij onlangs nog aangegeven binnenkort een kermis te mogen openen.

Hahaha het word steeds leuker...kan je niet zo goed tegen he als je op je feitjes wordt gedrukt met je dikke neus....ga je opeens rare uitspraken verzinnen...wat een kneus ben je dan in mijn ogen.

Heb denk ik een grotere perslijst DAN jou...misschien komt er ook nog wel iets leuks in mij op om te versturen...to be continued. Ik moet even weg maar ben vlug weer terug....
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, ik kan alles missen maar geen dag zonder gel...heyo heyo nana de bunkerboy yell, als maar 1 haartje slecht zit is mijn dag al een hel.
pi_69390398
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:32 schreef Danny het volgende:

[..]

Peter Nuninga toch homo

Of ie nu Homo of Hetro is, maakt dat wat uit??
Peter, laat ze maar gokken.
Als je maar weet, 83% van de kale mannen is homo of zit nog in de ontkenningsfase
pi_69390419
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:23 schreef koffieleutjuh het volgende:
ik beken heb er erg om moeten lachen om de aktie met renate vrijdagavond en met mij vast nog meer dat was ook te zien aan de reacties in de cos ... iedereen begreep dat hij dolde met renate die avond en dan nu in de aaval met zn allen

over kinderachtig gesproken
Ik keek wel niet met jullie..
maar als iemand niet ziet dat renate het wel serieus opvatte..
moet die toch echt even langs een dokter..
Heb renate 2 keer ff gezien in het begin..
en zag toen al dat het een heel onzeker meisje was..

Het was die avond even lachen, geef ik dan wel toe.
pi_69390431
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:36 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Altijd, ik hou ook wel van feesten en partijen, alleen, mijn Nimbus2009 is supersnel en kan bochtjes links en rechts maken, zelf bij zwaar weer, hagel, onweer en windstoten.
Alleen 1 pech voor jou, een Kinderzitje past niet achterop, en een helm daar gaat je kapseltje van in de war Geef je wel een strippenkaart mee, kan je zo met het streekvervoer naar al die feesten en partijen.
Tijd voor de OV toverheks, pasje erdoor en je kunt vliegen
pi_69390433
Hallo Peter, welcome back op FOK!.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  maandag 25 mei 2009 @ 18:39:07 #215
256818 TheBunkerboy
Geen dag zonder gel & sjaw
pi_69390442
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:37 schreef bbgirltje het volgende:

[..]

Of ie nu Homo of Hetro is, maakt dat wat uit??
Peter, laat ze maar gokken.
Als je maar weet, 83% van de kale mannen is homo of zit nog in de ontkenningsfase
Ach dat ze hier een hekel aan homo's hebben was me al duidelijk. Maar goed wie weet probeer ik t nog es een keertje en wellicht bevalt het me dan ook nog wel....
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, ik kan alles missen maar geen dag zonder gel...heyo heyo nana de bunkerboy yell, als maar 1 haartje slecht zit is mijn dag al een hel.
pi_69390456
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hallo Peter, welcome back op FOK!.
pi_69390476
Peter, koffie?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin maandag 25 mei 2009 @ 18:40:48 #218
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69390480
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:36 schreef TheBunkerboy het volgende:

Hahaha het word steeds leuker...kan je niet zo goed tegen he als je op je feitjes wordt gedrukt met je dikke neus...
Welke feitjes?
quote:
ga je opeens rare uitspraken verzinnen...
Ik verlaagde me kortstondig tot jouw niveautje
quote:
wat een kneus ben je dan in mijn ogen
/care
quote:
Heb denk ik een grotere perslijst DAN jou...
Dan JIJ, verpissertje
quote:
Misschien komt er ook nog wel iets leuks in mij op om te versturen...to be continued. Ik moet even weg maar ben vlug weer terug....
Nou nou, ben ik me effe een partij onder de indruk De kans dat er 'iets leuks' in je opkomt acht ik vrij klein. We hebben allemaal gezien wat jij onder 'iets leuks' verstaat in ieder geval.
pi_69390483
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:28 schreef TheBunkerboy het volgende:

[..]

Thank you....
maar dan kun je nog gewoon even netjes je excuses aanbieden..
pi_69390487
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:39 schreef TheBunkerboy het volgende:

[..]

Ach dat ze hier een hekel aan homo's hebben was me al duidelijk. Maar goed wie weet probeer ik t nog es een keertje en wellicht bevalt het me dan ook nog wel....
Och ja, als je maar gelukkig bent en niet het gezeur over een vergokte breimachine moet aanhoren, dan is alles ok
pi_69390488
quote:

[..]

watte? ...nog een keer op fok
pi_69390500
zo dan wat gebeurd er
  Admin maandag 25 mei 2009 @ 18:42:41 #223
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69390541
quote:

Wie zegt dat we een hekel hebben aan homo's? Dat jij mij graag tot jouw schandknaapje wil maken maakt jou een homo. Daar hecht ik verder geen waardeoordeel aan hoor. Dat jij je er druk over maakt zegt meer over jouw homofobie dan de mijne. Maar die snap je wel als je je basisschool een keer hebt afgerond
pi_69390549
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:27 schreef bbgirltje het volgende:

[..]

Kan ze wel zeggen, was buiten de streams.
Had ze maar beter moeten bidden, was het misschien anders gelopen
of is dit gewoon weer een bewijs dat bidden niet helpt
pi_69390566
Nu een grote mond hier opzetten. Veilig achter je pc. Nu durf je wel zielige kleuter.Wat ben jij een onzeker mannetje. Iets zinnigs komt er niet uit. We hebben andere beelden van je gezien jankerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')