abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69367748
Op 30 en 31 mei vind het OET Hockeytoernooi plaats in Eindhoven. De laatste twee jaar heb ik daar gefotografeerd. Helaas kan ik dit jaar niet. Daarom dus.....

Een fotograaf gezocht.

Je moet het leuk vinden om twee dagen lang afwisselend sfeerfoto's en wedstrijdfoto's te maken. Je foto's worden 's avonds al getoond op een beamer in de feestruimte. Je bent van zo'n 10 uur tot 00:00 bezig. De tweede dag tot 19:00 uur ongeveer afhankelijk van hoe gezellig je het vind

Er is een kleine onkostenvergoeding beschikbaar en je krijgt consumptiebonnen en een maaltijd.

Mocht er iemand interesse hebben, neem dan even contact op met mij. Mailadres staat in mijn profiel en PM kan natuurlijk ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door PdeHoog op 24-05-2009 23:47:09 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:08:29 #2
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_69404204
wat een rust hier,

heb bezoek die dagen, maar mocht er niemand zijn kan ik wel een paar keer langs gaan om wat foto's te schieten.
(gaan ze alleen wel wat uren missen wanneer ik bezoek heb)
pi_69407518
Tof, maar ik zoek eigenlijk iemand voor twee hele dagen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_69410720
Jammer dat ik dan al nachtdienst heb. Anders was ik opzich wel bereid om langs te komen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_69411369
Is 't een beetje bereikbaar met OV?
Zit nog te twijfelen.
pi_69413939
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:00 schreef Itsme-HcK het volgende:
Is 't een beetje bereikbaar met OV?
Zit nog te twijfelen.
Het lijkt erop van wel. Je kan met de bus van Eindhoven CS naar het Van der Valk-hotel en vandaaruit is het een minuut of 5 lopen volgens mij.

Kijk anders zelf even. Het adres is: Charles Roelslaan 13 in Eindhoven. Google Maps
pi_69418272
Op zich lijkt me het wel wat maar of twee dagen mij gaat lukken.....zal eens overleggen met mijn agenda. Is er nog aanvullende info verder? Hoe worden de foto's aangeleverd, wat gaat er verder mee gebeuren etc..
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:13:43 #8
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_69419335
Ik kan helaas alleen de 31, maar schat in dat mijn vrouw en zoon mijn tijd opeisen (die komen die ochtend thuis van vakantie). Helaas.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_69419373
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:40 schreef Fonzie27 het volgende:
Op zich lijkt me het wel wat maar of twee dagen mij gaat lukken.....zal eens overleggen met mijn agenda. Is er nog aanvullende info verder? Hoe worden de foto's aangeleverd, wat gaat er verder mee gebeuren etc..
Vorig jaar hebben we de foto's ter plekke op een laptop gezet en zijn ze daar op een beamer getoond 's avonds als een soort van screenshow. Ik heb vervolgens thuis de basiscorrecties er nog overheen gehaald. Levels etc. Vervolgens heb ik de hele boel geupload naar mijn site waar zij de boel konden downloaden. De foto's worden vervolgens op de site van de organisatie geplaatst. Kijk anders even op hun site ( http://www.oet.nl ) bij foto's.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 19:54:18 #10
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_69429190
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 07:48 schreef PdeHoog het volgende:
Tof, maar ik zoek eigenlijk iemand voor twee hele dagen
weet ik maar dan heb je iig een optie.
(is toch bijna thuiswedstrijd )
pi_69436802
Check. Thnx PK.

Als iemand de 30e kan is dat ook geen probleem. Dan kan ik eventueel de 31e nog wel doen.
pi_69439160
Ik lees dit net te laat, moet helaas werken. Eindhoven was in de buurt geweest, als ik nog wat kan verschuiven hoor je van me.
pi_69488201
Ik heb nu een soort-van-toezegging. Iemand nog interesse, aangezien een en ander zaterdag al begint?
pi_69499240
Sorry, ik ga het niet redden, vrouw en kinderen eisen ook wat aandacht op dit weekend.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 01:17:36 #15
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_69545578
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb nu een soort-van-toezegging. Iemand nog interesse, aangezien een en ander zaterdag al begint?
en hoe is het afgelopen?
pi_69547494
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 01:17 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

en hoe is het afgelopen?
Ze hebben zelf een noodoplossing gevonden. Je hoeft dus niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')