Aangezien ik geen idee had wat dat wazige albinoblacksheep was tikte ik iets anders in dan op hetquote:Op 24-05-2009 21:00 schreef vogelkooi het volgende http://www.albinoblacksheep.com/text/victories.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Retard in video is bah![]()
subklacht.. Youtube met country filter is ruk.
[ Bericht 10% gewijzigd door Neutrino op 24-05-2009 23:11:12 (plaatjes toegevoegd 4 lazy fucks) ]Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:04 schreef J3wphin het volgende:
╔═╦═╦╦═╗ ╔═╦══╦╦╗
║╔╣║║║╔╝ ║╔╣╔╗║║║
║╚╣║║║║░ ║╚╣╚╝║║║
║╔╣╔╣║║░ ║╔╣╔╗║║║
║╚╣║║║╚╗ ║║║║║║║╚╗
╚═╩╝╚╩═╝ ╚╝╚╝╚╩╩═╝
inderdaad.. Waarom willen mensen zich zo graag op het internet zetten ?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:04 schreef J3wphin het volgende:
╔═╦═╦╦═╗ ╔═╦══╦╦╗
║╔╣║║║╔╝ ║╔╣╔╗║║║
║╚╣║║║║░ ║╚╣╚╝║║║
║╔╣╔╣║║░ ║╔╣╔╗║║║
║╚╣║║║╚╗ ║║║║║║║╚╗
╚═╩╝╚╩═╝ ╚╝╚╝╚╩╩═╝
Epic fail was naar TS gericht.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:07 schreef Neutrino het volgende:
[..]
inderdaad.. Waarom willen mensen zich zo graag op het internet zetten ?
quote:
Dat je een van de grootste internethypes van de laatste jaren nu pas ontdekt zegt al genoeg over jouw aantal chromosomen.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:13 schreef Neutrino het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
do not eat screen
Aha, je bent zijn broer. Heb je ook een chromosoompje te veel?![]()
Ga eens van het internet af.
Ik heb nooit geweten dat je retards die raar doen op het internet als een grootse hype mag beschouwen. Dat zegt genoeg over jouw smaak. Het zal wel met een vreemde soort van herkenning te maken hebben.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:17 schreef J3wphin het volgende:
[..]
Dat je een van de grootste internethypes van de laatste jaren nu pas ontdekt zegt al genoeg over jouw aantal chromosomen.
Sadam is niet dood. Ik zie elke dag genoeg Sadams op de Dappermarkt in Amsterdam.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:21 schreef Nosh het volgende:
Meneer is ook uit 2006 komen kruipen hoor. Hoe is het daar? Al over de dood van Sadam Hoessein heen?
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:27 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Ik heb nooit geweten dat je retards die raar doen op het internet als een grootse hype mag beschouwen. Dat zegt genoeg over jouw smaak. Het zal wel met een vreemde soort van herkenning te maken te hebben.
retard
iddquote:Op zondag 24 mei 2009 23:17 schreef J3wphin het volgende:
[..]
Dat je een van de grootste internethypes van de laatste jaren nu pas ontdekt zegt al genoeg over jouw aantal chromosomen.
Et toi aussi ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |