Kijk, dat hoor ik graag!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gaat goed hoor!!! beetje lui en geen zin om naar bed te gaan.... in mijn systeem is het ook nog maar half 10....
Ojee, is het zo erg?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Druk bezig om weer te laat naar bed te gaan
het is zo fijn onder die steen....quote:Op zondag 24 mei 2009 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Murm! Kom eens onder die steen vandaagn!
Great Minds Think Alike.
Doodslaan kan dus niet, zit in een kamer in het pension waar ik nu aan het werk ben, is allemaal net geschilderd, dus als ik m dood sla op de muur... Dan bah enzoquote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gewoon zeggen.
anders doodslaan en in de badkamer neerleggen
maar dan zou ik hem persoonlijk gewoon buiten gooien als ie dood is....
Maar daar schijnt de zon nooit!quote:
quote:
Ik ben oprecht geshockeerd!quote:
Kruip dan maar snel terug onder je steen.quote:
ik spam hem nog maar een keertje hahahaquote:
Dat meen je niet serieus.quote:
Weltrustenquote:
Oh niet dan?quote:
jawel hoor door mijn steen komt de zon gewoon heen.....quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat hoor ik graag!
Haha, dat kan ik wel begrijpen dat je dat idee hebt
[..]
Ojee, is het zo erg?
zo krijg je nooit klappen van me hoor!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kruip dan maar snel terug onder je steen.
singles is slecht voor je...quote:Op zondag 24 mei 2009 22:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Begint nu ik op single fok wel een slechte gewoonte te worden
Hehe, pas maar op dan!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Begint nu ik op single fok wel een slechte gewoonte te worden
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
singles is slecht voor je...
maar wel gezellig!!!
inderdaad slecht... normaal lag ik om half 10 in mn nestjequote:Op zondag 24 mei 2009 22:51 schreef Murmeli het volgende:
maar wel gezellig!!!
Oh.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zo krijg je nooit klappen van me hoor!!!
quote:
Niet alleen slecht.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar wel gezellig!!!
Hahaquote:Op zondag 24 mei 2009 22:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zeker gang bij Duimelot , huisje van Jannuk daar gaat me vrij tijd
ikke! dat wil jij wel.....quote:Op zondag 24 mei 2009 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh.![]()
Wie zegt dat ik klappen van jou wil?
Je bent single dus je hebt tijd zat.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zeker gang bij Duimelot , huisje van Jannuk daar gaat me vrij tijd
Ga me toch niet zegen dat je ook nog een klusje hebquote:
arme kwaakquote:Op zondag 24 mei 2009 22:54 schreef Murmeli het volgende:
ikke! dat wil jij wel.....
maar die ga je niet krijgen.... ik vind het veel leuker om kwaak te bijten(hij alleen niet)
Nee, sorryquote:Op zondag 24 mei 2009 22:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ga me toch niet zegen dat je ook nog een klusje heb
quote:
Dat is een van de reden dat ik single ben dat en dat ik te veel tijd achter dit ding zitquote:
Dat denk jijquote:Op zondag 24 mei 2009 22:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ikke! dat wil jij wel.....
maar die ga je niet krijgen.... ik vind het veel leuker om kwaak te bijten(hij alleen niet)
arme kwaak is een hele grote sterke jongen die kan dat best hebben...quote:
jij mag mij wel terugslaan als ik jou zonder reden sla want dat ga ik toch niet doen, dat vind jij veels te lekker gheghe....quote:Op zondag 24 mei 2009 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat denk jij![]()
Gelukkig wat ik sla gewoon terug.
trustenquote:
Trusten.quote:
ik kom niet hoor, barcelona is te ver voor mij...quote:
Barcelona?quote:
Oke jij wintquote:Op zondag 24 mei 2009 22:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij mag mij wel terugslaan als ik jou zonder reden sla want dat ga ik toch niet doen, dat vind jij veels te lekker gheghe....
Ja, en voor mij gaat dat een moeilijke dag worden.quote:
quote:
idd: WAKKER WORRUHHHHquote:
Het was ook een grapje, min of meer. Het zou wel grappig zijn om wat singles tegen te komen in Barcelona, maar daar ga ik niet van uit.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik kom niet hoor, barcelona is te ver voor mij...
wel 28 juni naar pinkpop
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het was ook een grapje, min of meer. Het zou wel grappig zijn om wat singles tegen te komen in Barcelona, maar daar ga ik niet van uit.
ja dat zou wel super cool zijn!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het was ook een grapje, min of meer. Het zou wel grappig zijn om wat singles tegen te komen in Barcelona, maar daar ga ik niet van uit.
Edit: ik ben er dus van 2 tot 9 juni.
Parkpopquote:Op zondag 24 mei 2009 23:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik kom niet hoor, barcelona is te ver voor mij...
wel 28 juni naar pinkpop
28 juni parkpop dus...den haag...gezelligquote:Op zondag 24 mei 2009 23:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
kunnen ook beter iets in het weekend plannen als ik klaar ben bij de Dames te verbouwen
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
28 juni parkpop dus...den haag...gezellig
Dat moet je nog maar afwachtenquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Edit: ik ben er dus van 2 tot 9 juni.
Jaaaquote:
Als ik er ben is het kei leuk!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat moet je nog maar afwachten
eerst ff kijken of me dat gaat lukkenquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaa
[..]
Als ik er ben is het kei leuk!
Hahaquote:Op zondag 24 mei 2009 23:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
gelukkig heb ik wat om naar uit te zien
ja dat lijkt me nogal een onderneming of niet? ik heb zelf geen auto dus kan je niet halen ofzo maar misschien dat er mbt de singles wel eea te regelen is om je daarheen te helpen ofzo?quote:
Slaap lekker ene probeer de boel heel te houdenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:10 schreef Jannuk het volgende:
'k ga naar bed, morgenvroeg weer naar 't asiel
![]()
slaap lekker allemaal
Komt wel goed, anders leen ik ff de bus van pa rol ik er zo achter inquote:Op zondag 24 mei 2009 23:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat lijkt me nogal een onderneming of niet? ik heb zelf geen auto dus kan je niet halen ofzo maar misschien dat er mbt de singles wel eea te regelen is om je daarheen te helpen ofzo?
ik ga dan ook maar slapen he als jij ook al gaat pitten
truste allemaal. (nu echt)
dat dacht ik ook al.. dus als je zin hebt Jannuk, heb je in ieder geval alvast een liftquote:Op zondag 24 mei 2009 23:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat lijkt me nogal een onderneming of niet? ik heb zelf geen auto dus kan je niet halen ofzo maar misschien dat er mbt de singles wel eea te regelen is om je daarheen te helpen ofzo?
ik ga dan ook maar slapen he als jij ook al gaat pitten
truste allemaal. (nu echt)
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Komt wel goed, anders leen ik ff de bus van pa rol ik er zo achter in![]()
Heb wel een beetje ervaring op dat gebiedquote:
Ow, jij gaat dus ook?quote:
Goed plan ga ik ook maar doen had er al weer ff in moeten liggenquote:
Nee?quote:
Van mij mag je ook naar Barcelona, maar niet in mijn koffer.quote:
Flauw hoor...quote:Op zondag 24 mei 2009 23:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Van mij mag je ook naar Barcelona, maar niet in mijn koffer.
Zou wel gezellig zijn, doen we een biertje ergens.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zou wel gezellig zijn, doen we een biertje ergens.
Slaap lekker!quote:
Haha, komt me bekend voorquote:Op zondag 24 mei 2009 22:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is een van de reden dat ik single ben dat en dat ik te veel tijd achter dit ding zit
Ik doe met je mee.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
oooh, ik zie zo een mooi land voor me, met echt alles wat ik me kan wensen, hamburgers, nakende vrouwen, mug vrij, en stralend zonnetje aan een meertje met een dik gave waterval..
Dromenland, here i come!
Kom maar hierquote:
okayquote:
Gezelligquote:
Neuken is alles behalve gezellig imoquote:
echtwel..vertel ik ondertussen wat moppen enzo, schaaltje pinda's erbij...kei gezelligquote:
Het is niet alleen gezelligquote:
Poppetje! Ben je weer op jacht?quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 00:01 schreef ArTiC het volgende:
echtwel..vertel ik ondertussen wat moppen enzo, schaaltje pinda's erbij...kei gezellig
Aaah, zoquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 25 mei 2009 00:02 schreef JonKeL het volgende:
Ik hoor nou nooit iemand zeggen dat ze gaan neuken om het gezellig te maken...
immer mupke, immerquote:
Dan kom je bij de verkeerde mensenquote:Op maandag 25 mei 2009 00:02 schreef JonKeL het volgende:
Ik hoor nou nooit iemand zeggen dat ze gaan neuken om het gezellig te maken...
Hahahaquote:Op maandag 25 mei 2009 00:12 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
een kerel op msn (geen idee wie het is) heeft even z'n webcam aangezet om z'n lul te tonen..
wel een aankondiging, maar had het niet verwacht dat ie het ook zou doen.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Deed hij dat plots of met een aankondiging?
Haha okequote:Op maandag 25 mei 2009 00:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wel een aankondiging, maar had het niet verwacht
ja tofquote:
Nee dankjequote:Op maandag 25 mei 2009 00:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar het licht is uit, dus je ziet bar weinig..
hb wel z'n email adres voor je
Guus komt ook bij Parkpop! Ga je dan ook mee?quote:
Het ziet er niet heel boeiend uit.. vooral omdat ie hetzonder licht doetquote:
ze heeft mijn mailadres al hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 00:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wel een aankondiging, maar had het niet verwacht dat ie het ook zou doen.
Maar het licht is uit, dus je ziet bar weinig..
hb wel z'n email adres voor je
Dan ben ik jarigquote:Op maandag 25 mei 2009 00:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Guus komt ook bij Parkpop! Ga je dan ook mee?
owja sorry .. was ik even vergetenquote:
Weet ik, maar dan kan je het toch daar vieren?quote:
Al heul lang!quote:
quote:
Dat kan iddquote:Op maandag 25 mei 2009 00:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan kan je het toch daar vieren?
[..]
Al heul lang!
Tof! Leuk dat je meegaatquote:
oh?quote:
Ja! Dan krijg je biertje van mijquote:
jaja..eerst me zat voeren en me dan misbruiken zekerquote:
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 25 mei 2009 00:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jaja..eerst me zat voeren en me dan misbruiken zeker
jammerquote:
Hahaquote:
slaap lekkerquote:Op maandag 25 mei 2009 00:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
Ik ga naar mijn bed
(en ja, nu echt)
quote:
achermequote:
Ja... Neus zit helemaal dicht en m'n hoofd vol denk ikquote:
Je hebt het misquote:Op maandag 25 mei 2009 01:36 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik dacht nog wel dat het hier uitgestorven zou zijn
ben jij morgen vrij ofzo ? nachtbrakerquote:Op maandag 25 mei 2009 01:36 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik dacht nog wel dat het hier uitgestorven zou zijn
Was het maar waarquote:
Je durft niet meer te gaan slapen door de kans op maffe dromen ?quote:
was het maar waarquote:Op maandag 25 mei 2009 01:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je durft niet meer te gaan slapen door de kans op maffe dromen ?
Welkomquote:
Kijk uit voor over stekende egels, daar gaat je band lek vanquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 06:42 schreef KudFokker het volgende:
Kijk uit voor over stekende egels, daar gaat je band lek van
Zo min mogelijk in ieder geval!quote:Op maandag 25 mei 2009 07:00 schreef DR34M3R het volgende:
Allemaal vroege vogels hier!
Het gaat een heel warme dag worden hoorde ik, eens zien welke kleren daar het best bij passen.
quote:
* AirwiN blaast om de wind een beetje mee te helpen!quote:Op maandag 25 mei 2009 07:21 schreef DR34M3R het volgende:
Rok + topje. Lekker luchtig. En nu maar hopen dat het niet te hard waait op de fiets
Zo ik lees het en ben gelijk klaar wakker bedanktquote:Op maandag 25 mei 2009 07:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Rok + topje. Lekker luchtig. En nu maar hopen dat het niet te hard waait op de fiets
en bedankt.quote:Op maandag 25 mei 2009 07:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN blaast om de wind een beetje mee te helpen!
Graag gedaanquote:Op maandag 25 mei 2009 07:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo ik lees het en ben gelijk klaar wakker bedankt![]()
Whehe, dat is nu precies wat die gast aanhad van de cocktailsquote:Op maandag 25 mei 2009 07:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
mogguh! inderdaad veel te warm.. jammer dat ik niet in korte broek en teenslippertjes mag werken
Dat wordt een rustige dagquote:Op maandag 25 mei 2009 07:32 schreef mrbox het volgende:mhhh lange dag en weinig slaap gehad... ff zien hoe dat samen gaat
quote:Op maandag 25 mei 2009 07:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe, dat is nu precies wat die gast aanhad van de cocktails
En redbull/koffiequote:
Ik begin er ook steeds meer overtuigd van te raken. Maar ik hoop dan alleen het uiterlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 07:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Haha, hij leek dan echt op me!
Dat komt wel goed Boxie, MNR heeft veel bergjes werk te verzettenquote:Op maandag 25 mei 2009 07:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
En redbull/koffie
MNR hopelijk kan je beetje lekker doorwerken vandaag
Qtie!quote:
Gezellig geslapen? Vertelquote:
Nou... Het bedrijf waar ik nu werk is voor 2 dagen helemaal van mijquote:
Goedemorgenquote:
Haha, gezellig inderdaad..quote:Op maandag 25 mei 2009 08:04 schreef Pien85 het volgende:
Nou... Het bedrijf waar ik nu werk is voor 2 dagen helemaal van mijDe eigenaar is even heen en weer naar Nederland. Dus de hond heeft bij mij geslapen
Mopje!quote:
Veilig gevoel ook wel, zo'n grote herder naast je bedquote:
Als ik het goed heb ben jij vandaag jarig toch??!quote:Op maandag 25 mei 2009 08:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb zooo slecht geslapen en nu weer hoofdpijn
En een witte broek aan, ik ga echt niet in een rokje of jurkje werken
Klinkt alsof ze gedronken heeftquote:
Ja kloptquote:Op maandag 25 mei 2009 08:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb ben jij vandaag jarig toch??!
Zo ja, gefeliciteerd!!!
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee dit is een andere...quote:Op maandag 25 mei 2009 08:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze gedronken heeft
Maar zij is de vriendin van meisje 1 toch? Hoe zit het nu tussen die twee dan?
Congratz dan maar mevrouwquote:Op maandag 25 mei 2009 08:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja klopt
Maar dit was niet zo leuk wakker worden
Wel gefeliciteerd door de kindjes
Snap ikquote:Op maandag 25 mei 2009 08:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja klopt
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Van harte JBtje! Maak er een mooie dag van!quote:Op maandag 25 mei 2009 08:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja klopt
Nu ben je aan het over analyseren hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 08:19 schreef KudFokker het volgende:
Volgens mij was dat meisje van gisteren echt helemaal gek van me...
Toen ze naar de wc ging vroeg ze helemaal: "Vind je het goed als ik even weg ga ? "
Klinkt als onzekerheid en stopwoordjequote:Op maandag 25 mei 2009 08:14 schreef KudFokker het volgende:
Toen kwam ik dat meisje tegen (vriendin van een vriendin van me) op het terras mee gepraat
daarna naar een aantal cafés en gingen we rock & roll dansen
echt super gezellig
Ze bood echt voor alles haar excuses aanze gaf me een aantal complimentjes, toen zei ik: je geeft wel veel complimentjes
!
Zij: "Ja sorry, dat doe ik normaal nooit eigenlijk"
Ik: "en je biedt ook gigantisch vaak je excuses aan"
Zij: "Ja sorry....."
Ik: "_______ "
Ja ze was inderdaad best onzekerquote:
Nee, wil het gewoon weer zo gezellig met haar hebben als gisteravondquote:Op maandag 25 mei 2009 08:39 schreef Pien85 het volgende:
KF... Ik heb een beetje het idee dat je té hard bezig bent met zoeken naar een nieuwe liefde...
Je date er wel aardig op los, misschien moet je eens stil gaan staan, dan weet je echt wat iemand voor je betekent/betekend heeft enzquote:Op maandag 25 mei 2009 08:43 schreef KudFokker het volgende:
Nee, wil het gewoon weer zo gezellig met haar hebben als gisteravond
Of KF geniet gewoon even lekker van alles en iedereen.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je date er wel aardig op los, misschien moet je eens stil gaan staan, dan weet je echt wat iemand voor je betekent/betekend heeft enz
Nja ik heb gewoon veel plezier met haar gehad, dus waarom zou ik daar mee stoppenquote:Op maandag 25 mei 2009 08:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je date er wel aardig op los, misschien moet je eens stil gaan staan, dan weet je echt wat iemand voor je betekent/betekend heeft enz
Maar nu is het weer een ander meisje, ik heb in ehm... 2 weken al 3 of 4 verschillende meisjes voorbij horen komen...quote:Op maandag 25 mei 2009 08:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, wil het gewoon weer zo gezellig met haar hebben als gisteravond
Ach hij is nog jong en onervarenquote:Op maandag 25 mei 2009 08:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar nu is het weer een ander meisje, ik heb in ehm... 2 weken al 3 of 4 verschillende meisjes voorbij horen komen...
Dank jequote:
Waar?quote:Op maandag 25 mei 2009 08:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je
Trouwens Venco heeft je gister gespot bij S & S
Maar dan nog, als je niet stil staat zul je er niet achter komen wat iemand voor je betekent.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Of KF geniet gewoon even lekker van alles en iedereen.
En er is geen betere manier van ervaring op doen dan de praktijk tochquote:
Hmm daar moet ik even over na denken eigenlijk...quote:Op maandag 25 mei 2009 08:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dan nog, als je niet stil staat zul je er niet achter komen wat iemand voor je betekent.
spuiten en slikken.quote:
Of hij geniet er nog even van en kijkt waar het heen gaat en staat over een tijdje er stil bij.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:51 schreef Nouk84 het volgende:
Maar dan nog, als je niet stil staat zul je er niet achter komen wat iemand voor je betekent.
Je beseft je dat dat nog geen 5 dagen geleden is hè? Het leest alsof het maanden geleden isquote:Op maandag 25 mei 2009 08:53 schreef KudFokker het volgende:
Hmm daar moet ik even over na denken eigenlijk...
Ben eigenlijk na het over is met meisje 1 totaal niet meer op zoek, maar maak gewoon plezier en zie wel wat er allemaal gebeurt
Het is inderdaad wel een beetje verwarrendquote:Op maandag 25 mei 2009 08:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je beseft je dat dat nog geen 5 dagen geleden is hè? Het leest alsof het maanden geleden is
Ja dat is waar, maar merk gewoon dat het geen zin heeft om er achter aan te gaan rennen...quote:Op maandag 25 mei 2009 08:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je beseft je dat dat nog geen 5 dagen geleden is hè? Het leest alsof het maanden geleden is
21quote:
Ook in de beginnende fase kan iemand al wat voor je gaan betekenen, imo. Het kan geen kwaad om af en toe eens stil te staan en te denken; "What the fuck heb ik de afgelopen weken/maanden eigenlijk allemaal uitgespookt?!"quote:Op maandag 25 mei 2009 08:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Of hij geniet er nog even van en kijkt waar het heen gaat en staat over een tijdje er stil bij.
van wat ik begrijp is het toch allemaal nog in de beginnende fase.
A ja kloptquote:
Het kan best de moeite waard zijn een keer écht moeite te doen voor iemand. Tot nu toe krijg ik het gevoel dat als het allemaal niet gaat zoals jij wil, dat je dan maar opgeeft.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:55 schreef KudFokker het volgende:
Ja dat is waar, maar merk gewoon dat het geen zin heeft om er achter aan te gaan rennen...
Van rennen ga je zweten en dan wil niemand je
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar merk gewoon dat het geen zin heeft om er achter aan te gaan rennen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar misschien is het inderdaad verstandig om je te concentreren op 1 persoon per keer.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ow dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:56 schreef Nouk84 het volgende:
Ook in de beginnende fase kan iemand al wat voor je gaan betekenen, imo. Het kan geen kwaad om af en toe eens stil te staan en te denken; "What the fuck heb ik de afgelopen weken/maanden eigenlijk allemaal uitgespookt?!"
Wat ik hoorde sowieso in het begin een keer in beeld.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:57 schreef Tally het volgende:
[..]
A ja klopt
Ik ben een aantal keer in beeld geweest. Ik heb hem opgenomen dus echt gekeken heb ik niet.
Toen ik de eerste keer mijn kop voorbij zag komen heb ik weggezapt
Maar als je helemaal geen moeite doet voor een meid, dan krijgt ze ook niet het idee dat je echt iets met haar wilt natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zat naast de camera. En dacht redelijk safe te zijn maar helaas kwam dat ding steeds recht in mijn porem terecht. De vorige keer zat ik beterquote:Op maandag 25 mei 2009 08:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat ik hoorde sowieso in het begin een keer in beeld.
Daarna probeerde ik je te spotten, maar is mij niet echt gelukt (ook niet continue gekeken ofzo)
Ja tis heel stom om jezelf te zien
Sowieso, als je niet bereid bent moeite voor een meisje te doen wil je haar niet zo graag.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Maar als je helemaal geen moeite doet voor een meid, dan krijgt ze ook niet het idee dat je echt iets met haar wilt natuurlijk.
Maar KF wil graag moeite doen voor een meisje, niet specifiek dat meisje. En dat is het probleem denk ik.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sowieso, als je niet bereid bent moeite voor een meisje te doen wil je haar niet zo graag.
Ik kan er niet tegen als het niet gaat zoals ik wil...quote:Op maandag 25 mei 2009 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het kan best de moeite waard zijn een keer écht moeite te doen voor iemand. Tot nu toe krijg ik het gevoel dat als het allemaal niet gaat zoals jij wil, dat je dan maar opgeeft.
Ach soms is de jaagt ook best leukquote:Op maandag 25 mei 2009 09:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sowieso, als je niet bereid bent moeite voor een meisje te doen wil je haar niet zo graag.
Beter er naast en 1x in beeld dan recht achter die gast te zitten en continue in beeldquote:Op maandag 25 mei 2009 09:01 schreef Tally het volgende:
Ik zat naast de camera. En dacht redelijk safe te zijn maar helaas kwam dat ding steeds recht in mijn porem terecht. De vorige keer zat ik beter
quote:
Voor haar heb ik écht moeite gedaan hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 09:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Maar als je helemaal geen moeite doet voor een meid, dan krijgt ze ook niet het idee dat je echt iets met haar wilt natuurlijk.
Ja dat kon meneer wel vergeten! Wij waren als 1ste binnengelaten dus hadden redelijke keus.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beter er naast en 1x in beeld dan recht achter die gast te zitten en continue in beeld
Maar ook zo waar vaakquote:Op maandag 25 mei 2009 09:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Weer een kutsmoes om Motorhead te posten.
Niet alles kan altijd maar gaan zoals je wiltquote:Op maandag 25 mei 2009 09:04 schreef KudFokker het volgende:
Ik kan er niet tegen als het niet gaat zoals ik wil...
Vooral niet bij een meisje die ik zo leuk vond als L.
Begin me nu alleen af te vragen of ik haar echt leuk vond of dat het alleen maar was omdat ze zo onduidelijk was en ik haar niet kon krijgen
Eenschquote:Op maandag 25 mei 2009 09:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet alles kan altijd maar gaan zoals je wilt![]()
Ja, daar zul je waarschijnlijk nooit achter komen, zeker niet als je gelijk doorrent naar de volgende dame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Stromend bier? Waar?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat kon meneer wel vergeten! Wij waren als 1ste binnengelaten dus hadden redelijke keus.
We konden helaas niet aan de bar zitten. Maar zaten perfect en het bier bleef maar stromen.
Ze willen namelijk geen lege glazen in beeld
Ik heb een pasjequote:Op maandag 25 mei 2009 09:09 schreef KudFokker het volgende:
Mijn token is kapot gegaan![]()
[ afbeelding ]
In de kroegquote:
Ik weet toch al dat het gedoemd is te mislukken...quote:Op maandag 25 mei 2009 09:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet alles kan altijd maar gaan zoals je wilt![]()
Ja, daar zul je waarschijnlijk nooit achter komen, zeker niet als je gelijk doorrent naar de volgende dame
Haha.. hoezo alcohol promotenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat kon meneer wel vergeten! Wij waren als 1ste binnengelaten dus hadden redelijke keus.
We konden helaas niet aan de bar zitten. Maar zaten perfect en het bier bleef maar stromen.
Ze willen namelijk geen lege glazen in beeld
Hoi knuffeldiertjequote:
Je moet blijven slikken Cuequote:
Lekker geslapen?quote:
Viezerik!quote:
Je moet mij niet slaan!quote:
Ik heb er ook moeite me so farquote:Op maandag 25 mei 2009 09:18 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Pff ik moet even zeggen dat dit een zware maandag gaat worden
Het gaat je lukken!!quote:Op maandag 25 mei 2009 09:18 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet toch al dat het gedoemd is te mislukken...
Ze is op dat vlak zo instabiel en heeft zelfs aangegeven niet het type voor relaties te zijn...
Dus wat kan zij mij aan meerwaarde geven wat andere meisjes mij ook kunnen geven?
Hmm ik drink sowieso niet veel als ik bij een meisje ben waar ik interesse in hebquote:Op maandag 25 mei 2009 09:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het zit tussen je oren.
Verder, meer zuipen en minder denken.
Heerlijk! Als een blok!quote:
Hoezo dat dan? zonnetje schijn, fok doet het. wat wil je nog meer?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:18 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Wrm niet? (en sorry van het slaanquote:
Als je daar vanuit gaat is het inderdaad gedoemd te mislukkenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:12 schreef KudFokker het volgende:
Ik weet toch al dat het gedoemd is te mislukken...
Ze is op dat vlak zo instabiel en heeft zelfs aangegeven niet het type voor relaties te zijn...
Dus wat kan zij mij aan meerwaarde geven wat andere meisjes mij ook kunnen geven?
ja, hier ook althans geprobeerd.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb er ook moeite me so far
Wel al om 8 uur begonnen
We gaan het gewoon proberenquote:
Vuels te moe en geen concentratiequote:
Meer?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? zonnetje schijn, fok doet het. wat wil je nog meer?
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:23 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
We gaan het gewoon proberen![]()
en jij gaat het ook halen
Diegene moet me wel die meerwaarde WILLEN geven hehquote:Op maandag 25 mei 2009 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je daar vanuit gaat is het inderdaad gedoemd te mislukken
Dat is dus de vraag, als je iemand écht leuk vindt, ben je ervan overtuigd dat iemand anders je die meerwaarde niet kan geven.
Kloptquote:Op maandag 25 mei 2009 09:27 schreef KudFokker het volgende:
Diegene moet me wel die meerwaarde WILLEN geven heh
Daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar als je vindt dat je tot nu toe al veel moeite voor haar hebt gedaan, dan doe je over het algemeen, naar mijn idee, helemaal geen moeite ervoor. Tenminste, niet van wat ik hier gelezen heb
Het is denk ik een ver van ons bed show, en daarom begrijpen we hem niet zo goed.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar als je vindt dat je tot nu toe al veel moeite voor haar hebt gedaan, dan doe je over het algemeen, naar mijn idee, helemaal geen moeite ervoor. Tenminste, niet van wat ik hier gelezen heb
Ik heb nu eenmaal de naam slikheks hequote:
Kut is dat hequote:Op maandag 25 mei 2009 09:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heerlijk! Als een blok!
De wekker was dan ook een zeer storende factor vanochtend hehe.
Ok, kan ik inkomenquote:
Ook een valide reden.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Meer?
Misschien een wat minder sterk aanhoudende lamme graftak gevoel.
Dat is waar.. had niet zo verbaast moeten zijnquote:
Ja, ik zou zo graag lekker verder willen slapen nu. Hmmmm.quote:
En met jou de rest van [Singles] denk ik.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, ik zou zo graag lekker verder willen slapen nu. Hmmmm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Zij geeft aan dat ze niet wil...quote:Op maandag 25 mei 2009 09:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
En met jou de rest van [Singles] denk ik.Dat maakt me niet eens uit, gewoon slapen is voldoendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Maandagochtend hequote:Op maandag 25 mei 2009 09:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is waar.. had niet zo verbaast moeten zijn
Slapen!!!! Ben jij gek!!!!quote:Op maandag 25 mei 2009 09:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, ik zou zo graag lekker verder willen slapen nu. Hmmmm.
Verplaats je eens in haar situatie...quote:Op maandag 25 mei 2009 09:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het is denk ik een ver van ons bed show, en daarom begrijpen we hem niet zo goed.
(maar ben het wel met je eens)
Wat had je dan in gedachte?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Maandagochtend he
[..]
Slapen!!!! Ben jij gek!!!!
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:35 schreef djayzz het volgende:
Geef mij maar een bed alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal dat het zijn?quote:
Geschrokken van mijn eigen dirty mind denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Zoiets als gisterquote:
Nee, wat dom is, is haar vriendin neuken. Dan weet je zeker dat je haar nooit meer krijgt, ook al is ze wél over haar ex heenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:36 schreef KudFokker het volgende:
Zij geeft aan dat ze niet wil...
Ze wil me niet teleur stellen...
Het zou dan echt alleen maar dom zijn om te blijven mauwen en dauwen...
Oe, waar en wanneer?quote:
Mooi verwoord ...quote:Op maandag 25 mei 2009 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, wat dom is, is haar vriendin neuken. Dan weet je zeker dat je haar nooit meer krijgt, ook al is ze wél over haar ex heen
Ik ben nog steeds van mening dat het afgesproken werk van die 2 isquote:Op maandag 25 mei 2009 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, wat dom is, is haar vriendin neuken. Dan weet je zeker dat je haar nooit meer krijgt, ook al is ze wél over haar ex heen
Ik heb het al gedaanquote:Op maandag 25 mei 2009 09:45 schreef Murmeli het volgende:
KF...wat ga je nou weer doen? wil je de vriendin van L gaan neuken? doe nou niet joh, mafkees....iets met genoeg vissen in de zee enzo
* Murmeli gaat ff douchen... heb me weer verslapen.... kutmedicijnen altijd!!!
kutmuts!quote:Op maandag 25 mei 2009 09:41 schreef dawg het volgende:
Werk.
Mijn god wat een simpele zielen lopen er toch rond.
Goedemorgen!quote:Op maandag 25 mei 2009 09:45 schreef Murmeli het volgende:
KF...wat ga je nou weer doen? wil je de vriendin van L gaan neuken? doe nou niet joh, mafkees....iets met genoeg vissen in de zee enzo
* Murmeli gaat ff douchen... heb me weer verslapen.... kutmedicijnen altijd!!!
Waarom ga je er dan zo in mee?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat het afgesproken werk van die 2 is
Murmquote:
Verplaats je eens op een andere manier in haar situatie. Haar vorige partner heeft haar op één of andere manier doen besluiten dat alle mannen klootzakken zijn. Jij vertelt haar dat je anders bent en dat je haar ontzettend leuk vindt. Zij vindt het nog te vroeg, ze zit nog met haar ex in haar hoofd. Twee dagen later ga je met haar vriendin naar bed. Zal ze denken dat jij serieus was met haar leuk vinden of zal je in haar beleving net zo'n klootzak zijn als alle andere mannen?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:40 schreef KudFokker het volgende:
Verplaats je eens in haar situatie...
Stel iemand vindt je leuk, geeft je aandacht en zegt dat diegene je leuk vindt...
Als jij tegen diegene nee zegt, hoe zou je het dan vinden als diegene maar blijft terugkomen?
Hi Murm!quote:
Dat zal wel meevallen. Maar, mocht dat zo zijn, dan is het helemaal dom, van jou dusquote:Op maandag 25 mei 2009 09:45 schreef KudFokker het volgende:
Nou ja zodra ik kanquote:
Dat dus.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verplaats je eens op een andere manier in haar situatie. Haar vorige partner heeft haar op één of andere manier doen besluiten dat alle mannen klootzakken zijn. Jij vertelt haar dat je anders bent en dat je haar ontzettend leuk vindt. Zij vindt het nog te vroeg, ze zit nog met haar ex in haar hoofd. Twee dagen later ga je met haar vriendin naar bed. Zal ze denken dat jij serieus was met haar leuk vinden of zal je in haar beleving net zo'n klootzak zijn als alle andere mannen?
Afgesproken werk?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:45 schreef KudFokker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |