quote:Op zondag 24 mei 2009 22:22 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb ons aller _Saviour_ even opgegeven.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:22 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb ons aller _Saviour_ even opgegeven.
[ afbeelding ]
Als die erbij komt ga ik serieus naar een concert.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:25 schreef Adelante het volgende:
Daar kan die ene van dat pauperprogramma "Fans" mooi aan meedoen
Meest opzichtige troll ooit, echt geeneen van jouw reacties zijn enigszins geloofwaardigquote:Op zondag 24 mei 2009 23:21 schreef Dirk1990 het volgende:
Ik hoop dat ze een goede vervanger vinden want ik vind de muziek van K3 Supertof!
Ik durf zelf niet mee te doen maar ik vind wel dat ik goed kan zingen. Ik ken ook iemand die kent iemand van K3 en die zegt dat ze in het echt ook heel goed zijn!
Hoezo? ik ken echt iemand die iemand van K3 kent! Maarja als je daarop jaloers bent en zulke dingen over mij schrijft dan moet je dat maar zelf weten.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Meest opzichtige troll ooit, echt geeneen van jouw reacties zijn enigszins geloofwaardig
Ehh.. Ja..quote:Op zondag 24 mei 2009 23:21 schreef Dirk1990 het volgende:
Ik hoop dat ze een goede vervanger vinden want ik vind de muziek van K3 Supertof!
Ik durf zelf niet mee te doen maar ik vind wel dat ik goed kan zingen. Ik ken ook iemand die kent iemand van K3 en die zegt dat ze in het echt ook heel goed zijn!
JA!quote:Op zondag 24 mei 2009 22:25 schreef Adelante het volgende:
Daar kan die ene van dat pauperprogramma "Fans" mooi aan meedoen
Ja, "Karen, Kristel en Klaagbaak"quote:Op maandag 25 mei 2009 01:11 schreef am1b het volgende:
Kunnen we niet gewoon "Klaagbaak" als collectief opgeven als de nieuwe 1/3 van K3? Dat lijkt me best lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |