quote:Op zondag 24 mei 2009 20:37 schreef J3wphin het volgende:
anno 2009 nog niet van het internet hebben gehoord.
[ afbeelding ]
![]()
Bonusklacht: Onderzoekers die 50 mensen interviewen en gelijk de resultaten doortrekken naar de rest van de bevolking.
Dan is 93% toch niet mogelijk, prutserquote:Op zondag 24 mei 2009 20:37 schreef J3wphin het volgende:
Bonusklacht: Onderzoekers die 50 mensen interviewen en gelijk de resultaten doortrekken naar de rest van de bevolking.
Scherp.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:40 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dan is 93% toch niet mogelijk, prutser
ik moest eerder huilen van de lay-out van fok!gamesquote:Op zondag 24 mei 2009 20:51 schreef bijdehand het volgende:
Ik moest huilen toen ik dit las. Serieus.
Dan zat je hier niet :engeltje:quote:Op zondag 24 mei 2009 20:38 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb ook nog nooit van internet gehoord
Ze zeggen dat er meer in dit schermpje kan dan alleen fok-forumquote:Op zondag 24 mei 2009 20:38 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb ook nog nooit van internet gehoord
En die vragenlijst moest je op internet invullenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:37 schreef J3wphin het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
93% Nederlandse jongeren downloadt muziek, films of gamesquote:Op zondag 24 mei 2009 22:10 schreef PirE het volgende:
[..]
En die vragenlijst moest je op internet invullen
Of 2% heeft geen meningquote:Op zondag 24 mei 2009 21:30 schreef TC03 het volgende:
Ik zou er overigens gemaakt van hebben: "2% begreep de vraag niet".
Internet, huh? Is dat soms iets nieuws ofzo? Flikker jij eens even snel op met je scifi onzin! Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:37 schreef J3wphin het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
scherp, had ik nog niet aan gedacht, is inderdaad vreemd. Het lijkt me waarschijnlijker dat 2% niet download dan dat 2 % nog nooit van internet heeft gehoord.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:19 schreef MrTorture het volgende:
93% downloadt muziek/films illegaal/semilegaal/hoejehetwilnoemen
5% downloadt muziek/films via betaalservice
en er is gewoon niemand op internet te vinden die niet downloadt? Of is dat misschien die 2% en heeft de artikelposter er zelf een labeltje aan gehangen?
quote:Op maandag 25 mei 2009 01:16 schreef am1b het volgende:
Inderdaad. Ook bij mij was de reactie ongeloof, en daarna achterdocht jegens schrijver.
Want dit kán niet, zelfs niet in Nederland!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |