quote:Op zondag 24 mei 2009 19:31 schreef Forcefuzz het volgende:
JE MOET GEWOON JE BEK HOUDEN ALS JE ER NIETS OVER WEET JA! NIET IEDEREEN IS PERFECT ZOALS JIJ BENT!!
Jij moet niet zo schreeuwen.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:31 schreef Forcefuzz het volgende:
JE MOET GEWOON JE BEK HOUDEN ALS JE ER NIETS OVER WEET JA! NIET IEDEREEN IS PERFECT ZOALS JIJ BENT!!
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:31 schreef Forcefuzz het volgende:
And so you got high?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:32 schreef WeedSeed het volgende:
Eens met klacht. Ik, autist, dacht ook dat het leven voor mij faalde, maar alles wat ik nodig had was dikke grote schijt aan de rest.
Nee, maar de mensen die ik de op beschrijf zijn wel erg droevig.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:38 schreef Feitosa het volgende:
Gast, net alsof gelijk alles goed gaat bij jou.
Tsja 1 op 5 heeft een uitkering in nederland, dus 1 op 5 faalt nu eenmaal in het levenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:27 schreef washball het volgende:
Wekelijks zie je topics in R&P met mensen die die eenzaam zijn, nergens bij horen etc. Dit vaak al jaren lang. Dan vertellen ze op FOK! hun hele droevige levensverhaal. Kom op mensen is het nou zou moeilijk om sociaal te slagen? Dat het 1x fout gaat okay, maar deze types zijn vaak tussen de 20 en 30 in. Maar echt overal worden ze gepest of vallen ze buiten de boot. Op de basis school, op de middelbare school, op de vervolg opleiding. Zelf op hun werk kunnen sociaal niet mee komen. Ook op de sport club falen ze.
Klacht: Mensen die zich zelf niet kunnen reden in het leven.
Uitkering tokkies zijn weer een heel ander probleem, daar maak ik ook nog wel eens een topic over.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:40 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Tsja 1 op 5 heeft een uitkering in nederland, dus 1 op 5 faalt nu eenmaal in het leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |