Degene die ik wil is niet hierquote:Op zondag 24 mei 2009 19:20 schreef Tally het volgende:
[..]Ik ook. Want mijn wederhelft heeft geen zin
[..]
Ik heb nog plek
Ik niet, ben morgen jarig en krijg leuk bezoekquote:Op zondag 24 mei 2009 19:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk ikke. moet weer naar mn werk, moet naar de arbo arts ook nog.heb er zo'n zin in!!
whehehequote:
Neuh, er heerst momenteel nog een radiostilte jammergenoeg... nou ja, merk het vanzelf welquote:Op zondag 24 mei 2009 19:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat was nog ff spannend tochMaar zij heeft dan ook nog niets van haar laten horen ? Ja nieuwschierig enzo
![]()
ik proef sarcasmequote:Op zondag 24 mei 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet, ben morgen jarig en krijg leuk bezoek
Als ze je laat schieten is ze gekquote:Op zondag 24 mei 2009 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, er heerst momenteel nog een radiostilte jammergenoeg... nou ja, merk het vanzelf wel
degene die ik denk dat je op bezoek krijgt? jarig zijn is idd wel leuk jaquote:Op zondag 24 mei 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet, ben morgen jarig en krijg leuk bezoek
Kom je ook?
Sterkte alvast.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk ikke. moet weer naar mn werk, moet naar de arbo arts ook nog.heb er zo'n zin in!!
Tis dat je niet een vrijgezel bent maar als vrij gezelle dames dat tegen je zeggen is wel zo'n kut actie.quote:
Kop op het komt goed.quote:
Arbo arts staat in veel gevallen wel garant voor een slechte bui ja. Sterkte.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Komt net binnen vallen, begint meteen te miepen..quote:
Jawel hoor.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterkte alvast.
Dan reseveer ik vast volgende week dinsdag.Of mag ik als man niet.
Die opmerking is inderdaad een dooddoener.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tis dat je niet een vrijgezel bent maar als vrij gezelle dames dat tegen je zeggen is wel zo'n kut actie.
[frustratie] Als je hem zo geweldig dan vond waarom hoef je hem dan zelf niet[/frustratie]
Eenschquote:
Neem jij dan wel iedere vrijgezelle vrouw?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tis dat je niet een vrijgezel bent maar als vrij gezelle dames dat tegen je zeggen is wel zo'n kut actie.
[frustratie] Als je hem zo geweldig dan vond waarom hoef je hem dan zelf niet[/frustratie]
HIj is vooral ook wel lief bedoel hoor tijnquote:Op zondag 24 mei 2009 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die opmerking is inderdaad een dooddoener.
dank je!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterkte alvast.
Dan reseveer ik vast volgende week dinsdag.Of mag ik als man niet.
M!quote:
Gelukkig want dat ga ik nodig hebben. Volgende week dinsdag krijg ik namelijk de uitslag van mijn onderzoek. Wat de uitslag ook mag zijn het zal een impact hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |