Ik ben altijd al vrij direct geweest. Soms te direct.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Je zegt meer wat je denkt. Of misschien is het wel gewoon zo dat het me nu pas opvalt
ahhhh zieligje....quote:Op zondag 24 mei 2009 19:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nou.... dan mis ik jouw wel in mijn eentje hoor
Ik word een beetje simpel van die complimentjes naar Tijn toe, alsof het een baby is die zn eerste stapjes zet en iedereen moet roepen: 'Oh! Wat goed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Je interpretatie over het ongeduldige heb je onjuist. Vroeg naar bed: check!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Goh wat ben je weer ongeduldig om aan het werk te mogen, straks ga je nog vertellen dat je extra vroeg naar bed toe gaat zodat het sneller morgen is
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
[..]
Ik word een beetje simpel van die complimentjes naar Tijn toe, alsof het een baby is die zn eerste stapjes zet en iedereen moet roepen: 'Oh! Wat goed!Je bent geweldig!!!' En dan in je handen klappen ofzo.
Ja, hij zet de juiste stappen en doet er tenminste iets aan (wat je niet van iedereen kan zeggen) maar het is geen baby heoh we zullen het naar jou ook wel gaan doen dan!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed zo JB! dat je van je afbijtgheghe
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
[..]
Ik word een beetje simpel van die complimentjes naar Tijn toe, alsof het een baby is die zn eerste stapjes zet en iedereen moet roepen: 'Oh! Wat goed!Je bent geweldig!!!' En dan in je handen klappen ofzo.
Ja, hij zet de juiste stappen en doet er tenminste iets aan (wat je niet van iedereen kan zeggen) maar het is geen baby heDat mag ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're never fully dressed until you wear a smile
quote:
Nee!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh we zullen het naar jou ook wel gaan doen dan!!
goed zo JB! dat je van je afbijtgheghe
Als je het niet persoonlijk opvat als ik lullige opmerkingen ga maken over je bedvaardigheden.quote:
Zo, met je baas nog wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ruzie met mn baas, helemaal in de dip daardoor en kreeg mn werk niet meer voor elkaar. en dat terwijl ik weer bijna betergemeld was
[..]
Ja, hij zet de juiste stappen en doet er tenminste iets aan (wat je niet van iedereen kan zeggen) maar het is geen baby heDat mag jij vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je hebt ergens een goed punt.
Mensen doodgooien met complimentjes kan ook avenrechts gaan werken.Dus af en toe negatief toespreken op fouten is ook nodig.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nou niet claimerig worden hè?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft nog maar iets meer dan vier uur om haar PM belofte aan mij waar te maken. sluit dus maar achteraan aan in de PM rij.
Mwa, daar maak ik me niet zo druk omquote:Op zondag 24 mei 2009 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het niet persoonlijk opvat als ik lullige opmerkingen ga maken over je bedvaardigheden.
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Je interpretatie over het ongeduldige heb je onjuist. Vroeg naar bed: check!![]()
Dat het sneller morgen is: check(om mijn werk op tijd af te ronden).
Verder ben ik extreem rustig. Vast nog de alcohol en zo..
Je geeft het maar aan als je het vervelend vindt Tijn. Ik heb ook niet alle wijsheid in pacht en kan ook niet alles inschatten.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.En je hebt ergens een goed punt.
Mensen doodgooien met complimentjes kan ook avenrechts gaan werken.Dus af en toe negatief toespreken op fouten is ook nodig.
Nou, dat hoeft niet hoor, maar ik vind de manier waarop het soms tegen jou gezegd wordt een beetje overkomen als: Je bent nog zo'n kind, ik zal je wel even bemoederen, maar dat ligt niet aan jou hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.En je hebt ergens een goed punt.
Het was een leuke PM Airquote:Op zondag 24 mei 2009 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou niet claimerig worden hè?![]()
Voor straf heb ik MNR vooraan gezet in de rij
Nope, maar als het lekker weer wordt, ga ik in ieder geval een van mijn zomerschoentjes uit de kast trekkenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nog wel die innerlijke rust
houden zo. Al wel bedacht wat je morgen aantrekt ?
Ik kan geen jurkje aan naar mn werk, maar zo gauw ik thuis ben, trek ik er eentje aan hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 20:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Nope, maar als het lekker weer wordt, ga ik in ieder geval een van mijn zomerschoentjes uit de kast trekken![]()
![]()
De que ca va....(don't ask, weet t zelf niet eens).
En jij Box? Al wilde plannen?
De kerel die me gister heeft geleerd cocktails te maken, dat was gewoon een replica van jou!quote:
Ziet er lekker uit en brengt me op een idee (Nee, ik weet dat het geen vissoep is, maar dat was wel mn ideequote:Op zondag 24 mei 2009 20:04 schreef kingmob het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk weer eens echt gekookt voor mezelf
Oh, met een blaadje! Hoe touchyquote:Op zondag 24 mei 2009 20:04 schreef kingmob het volgende:
[ afbeelding ]
je lijkt kwaak wel die post ook foto's van zn eten. maar dit is volgens mij een plaatje van internet...nepperdquote:Op zondag 24 mei 2009 20:04 schreef kingmob het volgende:
[ afbeelding ]
Een replica van mij?!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:04 schreef MNR het volgende:
[..]
De kerel die me gister heeft geleerd cocktails te maken, dat was gewoon een replica van jou!![]()
Kheb een lekkere appelmartini/wodka cocktail op en een 'after eight', die was ook wel errug lekker![]()
Ik beweerde nergens dat dat niet zo wasquote:Op zondag 24 mei 2009 20:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je lijkt kwaak wel die post ook foto's van zn eten. maar dit is volgens mij een plaatje van internet...nepperd
was het lekker?
ja dat is ook leuk, je bord beetje mooi maken. tof dat het lekker was!!quote:Op zondag 24 mei 2009 20:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik beweerde nergens dat dat niet zo was
Had teveel honger, zal de volgende keer ff foto maken, want ik maak m'n eten wel graag mooi. Dat komt de beleving en daarmee de smaak ten goede
En het was lekker
Gewoon in je mond stoppenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh, met een blaadje! Hoe touchy![]()
(kheb trouwens gisteren geleerd, als je dat blaadje in je handpalm legt en je slaat er een keer hard op met je andere hand, komen die lekkere geur- en smaakstoffen uit).
Hahaha! Nou, hij was eigenlijk niet echt een open persoonlijkheid, dus heeft niet veel indruk op me achtergelaten. Maar ik bedoelde qua uiterlijk he?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een replica van mij?!dus ik ben niet uniek?!
vertel vertel, wat voor indruk liet hij achter bij jou?
Ik maak dit gerecht wekelijks, dus dan moet ik het ook wel kunnen inmiddelsquote:Op zondag 24 mei 2009 20:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat is ook leuk, je bord beetje mooi maken. tof dat het lekker was!!
Nee hoor ik vind het niet vervelend. Ik vind het juist fijn.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Je geeft het maar aan als je het vervelend vindt Tijn. Ik heb ook niet alle wijsheid in pacht en kan ook niet alles inschatten.
Misschien heb ik dat nodig dat ik nog een beetje bemoederd wordt.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft niet hoor, maar ik vind de manier waarop het soms tegen jou gezegd wordt een beetje overkomen als: Je bent nog zo'n kind, ik zal je wel even bemoederen, maar dat ligt niet aan jou hoor
Ik zou er niet goed tegen kunnen als ze zo tegen mij praatten hoe goed bedoeld ook
quote:
Ik ben inderdaad niet vrijgezel. Maar Snuit weet ook dat ik hem wel zou willen proberen als ik wel vrijgezel zou zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 19:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tis dat je niet een vrijgezel bent maar als vrij gezelle dames dat tegen je zeggen is wel zo'n kut actie.
[frustratie] Als je hem zo geweldig dan vond waarom hoef je hem dan zelf niet[/frustratie]
Aaah, dan is ie toch wel iets anders dan ik..quote:Op zondag 24 mei 2009 20:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Nou, hij was eigenlijk niet echt een open persoonlijkheid, dus heeft niet veel indruk op me achtergelaten. Maar ik bedoelde qua uiterlijk he?
Hij had een ontzettend leuk koppie, hele leuke grijns, heel mooi lijf, maar toonde erg weinig interesse in de mensen om hem heen. Verder kwam hij ook afwezig over. Maar ingredienten voor cocktails bedenken en deze tot hun recht laten komen, dat kon ie!
Nou zet die alvast maar klaar danquote:Op zondag 24 mei 2009 20:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Nope, maar als het lekker weer wordt, ga ik in ieder geval een van mijn zomerschoentjes uit de kast trekken![]()
![]()
De que ca va....(don't ask, weet t zelf niet eens).
En jij Box? Al wilde plannen?
Gezien het tijdstip val ik na afloop gewoon lekker in slaap om morgen weer fris en fruitig wakker te worden.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei dat dat wel helpt in zo'n bui om even je frustraties kwijt te raken, maar toen ik op invoeren drukte, was het weg
quote:
daarom, frustraties wegquote:Op zondag 24 mei 2009 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien het tijdstip val ik na afloop gewoon lekker in slaap om morgen weer fris en fruitig wakker te worden.
Chocolade.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Mn taart, ik ben niet zo goed in het mooi maken van mn eten
Maar het is wel echt heel erg lekker![]()
(Komt nog cacaopoeder en misschien slagroom op)
Ik krijg er alweer honger vanquote:Op zondag 24 mei 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
O, das wel kut ja...quote:Op zondag 24 mei 2009 20:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
![]()
ontdek net dat het toilet op de badkamer lekt...als ik doorspoel komt er water door het plafond beneden gedruppeld![]()
kut
Als die taart net zo lekker smaakt als hij eruit ziet komt het vast wel goed.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
ze lopen hier nog rond morgen..ff de voorman zoekenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, das wel kut ja...
Gelijk bellen morgen
Was de les van vandaag niet 'beloofd is beloofd'? Daar hou ik je aan. Ik hecht namelijk erg veel waarde aan beloftes.quote:
Ik zie dat niet als een straf, maar als een warming up. Nu je opgewarmd bent kun je een briljante PM voor mij in elkaar gaan dichten.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
Voor straf heb ik MNR vooraan gezet in de rij
ik zeg... maar een tosti met kaas en de volgende sausquote:Op zondag 24 mei 2009 20:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je lijkt kwaak wel die post ook foto's van zn eten. maar dit is volgens mij een plaatje van internet...nepperd
was het lekker?
Het moet alleen niet te zwaar zijn, want dan zakt t erinquote:Op zondag 24 mei 2009 20:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik krijg er alweer honger van
Versieren van een taart is een kwestie van groefjes en dingetjes er op leggen(ik lijk wel een wijf
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |