telegraaf.nlquote:Vrijgezellenfeest eindigt in ongeval met bierfiets AMSTERDAM -
Een vrijgezellenfeestje in Amsterdam is zaterdagavond op een klein drama uitgelopen. Elf meiden gingen op een bierfiets, een rijdende bar, door de stad. Bij het afdalen van een helling op het Hagedoornplein in stadsdeel Noord botste het voertuig hard tegen het dak van een tunnel. Daardoor raakten drie meiden gewond, meldde de politie.
Twee vrouwen moesten naar het ziekenhuis, eentje met een groot aantal gebroken ribben, de andere ter observatie. Het derde slachtoffer kon na behandeling weer naar huis, maar moet een vingerkootje missen.
Een bierfiets ziet er uit als een bar, waar diverse mensen omheen kunnen zitten, ieder met trappers onder de voeten.
In wat voor ranzig boerengat woon jij dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:42 schreef Kingside het volgende:
[..]
Klacht2: Vrouwen die bier drinken zijn over het algemeen lelijk.
TS is duidelijk geen student (geweest).quote:Op zondag 24 mei 2009 17:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
eens met alle klachten behalve de 2e.
Ik drink bierquote:Op zondag 24 mei 2009 17:42 schreef Kingside het volgende:
[..]
telegraaf.nl
Klacht: Vrouwen kunnen niet tegen bier, laat het bierdrinken nou maar aan de mannen over
Anti-klacht: Made me laugh.
Ik dacht altijd dat ik er best leuk uitzie, maar nu begin ik te twijfelen!quote:Op zondag 24 mei 2009 17:53 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat je een uitzondering bent dan.
Gewoon nog wat bier drinken dan en zul je jezelf vast knapper vinden.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik er best leuk uitzie, maar nu begin ik te twijfelen!
Allemaal door dit topic [ afbeelding ]
TS kent duidelijk niet veel vrouwenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:42 schreef Kingside het volgende:
Klacht: Vrouwen kunnen niet tegen bier, laat het bierdrinken nou maar aan de mannen over
Anti-klacht: Made me laugh.
Nope, volgend jaar pas.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:02 schreef _LotT het volgende:
[..]
TS kent duidelijk niet veel vrouwen
nooit student geweest?
ga volgend jaar maar eens een cantus meedoen ofzo, zal je wel zien hoeveel vrouwen WEL bier kunnen drinkenquote:
Kijk, daar heb je het al. TS is gewend aan breezersletjesquote:
En dan kom je hier klagen over vrouwen die bier drinken en dat ze het aan de mannen over moeten laten? Je bent amper nat achter de oren, laat staan dat je haargroei op je pik hebt en meer dan 3 bier op een avond weg krijgt.quote:
Gelukkig zit jij al in de fase waarin het aantal bier dat je wegtikt op een avond belangrijk isquote:Op zondag 24 mei 2009 20:26 schreef fathank het volgende:
En dan kom je hier klagen over vrouwen die bier drinken en dat ze het aan de mannen over moeten laten? Je bent amper nat achter de oren, laat staan dat je haargroei op je pik hebt en meer dan 3 bier op een avond weg krijgt.
Nee die ben ik alweer voorbij maar TS moet daar nog komen. Laatste tijd bob ik regelmatig, en dan drink ik dus helemaal niet. Alcoholmisbruik is tot een minimumlevel gedaald de laatste tijd.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij al in de fase waarin het aantal bier dat je wegtikt op een avond belangrijk is
Natuurlijk zien ze er niet meer geweldig uit na dit ongeluk!quote:Op zondag 24 mei 2009 17:42 schreef Kingside het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omschrijf lekker eens.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:07 schreef McFearless het volgende:
Ik ken genoeg meiden die bier drinken en lekker zijn.
Tietenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:09 schreef Billenhoofd het volgende:
Omschrijf lekker eens.![]()
Zoet? Zuur? Bitter? Zout? Umami?
U heeft bijdehandjes gegeten vandaag?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:09 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Omschrijf lekker eens.![]()
Zoet? Zuur? Bitter? Zout? Umami?
what she saidquote:Op zondag 24 mei 2009 19:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al. TS is gewend aan breezersletjes![]()
Als je later groot bent, in de grote stad gaat wonen en studeert zul je erachter komen dat de meest geile studentes gewoon bier drinken
Proostquote:Op maandag 25 mei 2009 19:35 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb trekt nog even een alfa open
wat mot je nou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |