abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69355976
Er is dus geen OP?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 24 mei 2009 @ 17:40:11 #2
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69361231
Euh, vergis je niet Pfaf:

Juve is zeker van minimaal plek 3, want in Italie gelden de onderline resultaten als maatstaf.
Juve heeft de betere resultaten tegen zowel Milan, als Fiorentina.

Echter, de laatste speeldag is het Fiorentina - Milan, Fiorentina staat 3 punten achter en verloor in Milaan met 1-0. Milan heeft het beste doelsaldo van de 2.
Dus, Fiorentina moet op de laatste speeldag met minimaal 2 goals verschil winnen, zeker niet ondenkbaar na de toch wel aardige mentale tik die Milan vandaag kreeg, om zelf 3e te worden en Milan op de allerlaatste speeldag naar plek 4 te verwijzen.

Herinner vorig jaar? Toen was het Osvaldo van Fiorentina die Milans CL plek aan diggelen schoot op de laatste speeldag....

M.b.t. degradatie is Lecce dus gedegradeerd vanmiddag.
In Olympico in Turijn was het een kraker van een wedstrijd met veel strijd, zelfs na affluiten.
Het verlies van Torino en de draw van Bologna bij Chievo betekent:
- Chievo is veilig, speelt komend seizoen Serie A. Zeer knappe prestatie.
- Bologna moet het op de laatste speeldag, thuis tegen Catania, net zo goed of beter doen dan Torino, uit bij Roma omdat Bologna de winnaar is op basis van de onderlinge duels met Torino.
Zowel Catania als Roma spelen nergens meer om, Roma heeft zich vanmiddag bij de zege bij Milan verzekerd van EL voetbal.

Vooraf beschouwd overigens onvoorstelbaar dat deze 2 clubs de laatste degradant moeten bepalen, terwijl clubs als Chievo en Siena gewoon veilig zijn. Qua budget en selectie zou je dat van zowel Bologna als zeker Torino niet mogen verwachten.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 24 mei 2009 @ 20:29:41 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_69361312
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:27 schreef DIGGER het volgende:
Roma heeft zich vanmiddag bij de zege bij Milan verzekerd van EL voetbal.
Zelfde als Lazio, alleen won Lazio er ook nog eens een beker bij.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_69363062
Ik hoop dat Fiorentina 3e wordt en dat Bologna het redt.

En Toro, dat zal het wellicht mogen doen met een aantal geschorsten, want de Italiaanse bond zal dit soort beelden de komende dagen nog wel gronding onderzoeken:

zondag 24 mei 2009 @ 22:32:18 #6
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69366188
In een poultje met Lazio of Roma zou wel een leuk tripje zijn voor de Europa League.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2009 @ 22:49:00 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69366932
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Er is dus geen OP?
Voor volgend seizoen moet er voor de serie A een mooie banner komen .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_69418010
Recoba dus in beeld bij Parma
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:36:40 #9
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69418130
Ik las het op Tuttomercato. Ik heb duizend keer liever dat ze Paloschi behouden dan dat Recoba komt.

En Crespo naar Genoa, die had terug naar Parma gemoeten. Ghirardi moet wel toeslaan deze zomer.
pi_69419423
quote:
Genoa stunt met komst Quaresma en Crespo

Genoa heeft voor het volgende seizoen twee grote namen weten te strikken. Hernán Crespo en Ricardo Quaresma komen over van Internazionale, bevestigt voorzitter Enrico Preziosi.

"We zijn rond met Quaresma", zegt Preziosi tegen Sky Sports. De Portugese flankspeler imponeerde dit seizoen allerminst bij Inter en mocht daarom vertrekken. "Voor tien miljoen euro worden we met Inter mede-eigenaar."

Crespo kwam eerder deze week al een contract met Genoa overeen, tot woede van Fiorentina dat hem al dacht binnen te hebben. "We zullen zijn komst woensdag afronden", vervolgt Preziosi. De Argentijn zal bij de Rossoblu Diego Milito vervangen, die de tegenovergestelde weg bewandelt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:32:16 #11
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:08:54 #12
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69420960
Crespo is toch ook wel een beetje een clubhoer. En Viola, hihi.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:12:10 #13
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69421146
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Crespo is toch ook wel een beetje een clubhoer. En Viola, hihi.

Had hem er graag bij gehad. Prima aanvulling op Mutu en Gilardino, hoewel Crespo dan toch snel een pinchhitter zou worden als die 2 blijven. Dat zal ook wel de reden zijn dat hij naar Genoa gaat, waar hij Milito kan gaan opvolgen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_69421909
Genoa heeft wel goede aanvallers dan zeg, Acquafresca, Crespo, Quaresma, Palladino, Sculli en Jankovic Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken, Olivera en Mesto hebben ze dan zelfs ook nog achter de hand. Lekker gebalanceerde selectie dan Al zullen ze bij Genoa wel weten wat ze doen.

EDIT:
quote:
Torino mist zeven geschorste vechtjassen in Rome
Geschreven op dinsdag, 26 mei om 16:10

De tuchtcommissie van de Italiaanse voetbalbond (FIGC) heeft dinsdag forse straffen uitgedeeld naar aanleiding van de vechtpartij na afloop van het Serie A-duel tussen Torino en Genoa (2-3). Torino, dat vecht voor lijsfbehoud, moet komend weekeinde op de laatste speeldag AS Roma liefst zeven spelers missen door een schorsing.

Angelo Ogbonna en Marco Pisano werden gezien als de grootste boosdoeners. Het tweetal moet in totaal vier competitiewedstrijden toekijken, terwijl Rolando Bianchi, Aimo Diana en Cesare Pratali twee duels geschorst zijn. Blerim Dzemaili en Ignazio Abate mogen naar aanleiding van hun rode kaart één wedstrijd niet in actie komen.

Bij de bezoekers uit Genua werd Ruben Olivera gestraft. De Uruguayaan mag de havenstedelingen drie wedstrijden niet van dienst zijn. Torino moet tegen AS Roma minimaal een punt pakken en hopen dat Bologna, dat evenveel punten heeft, verliest van Catania. Lecce en Reggina zijn reeds uit de Serie A gedegradeerd.

Volgens mij kreeg Dzemaili geen rood.

[ Bericht 27% gewijzigd door stefan92 op 26-05-2009 17:36:48 ]
pi_69424180
En zo zal Inter waarschijnlijk Motta & Milito binnen hengelen.

Er is trouwens sprake van dat Genoa Aquafresca dan weer zou verhuren aan Napoli, waar hij en Quagliarella de aanval zouden moeten versterken. Palladino is eventueel ook nog een optie (is Napolitaan).
Ook Nilmar is concreet in beeld bij Napoli en de naam van Dossena wordt genoemd.

Cruz verlengt ondertussen niet bij Inter, er zouden alleen in Italie al 7 gegadigden zijn voor z'n handtekening.
pi_69424407
Jammer dat Millito gaat.
quote:
Torino, dat vecht voor lijsfbehoud,
Goede woordkeuze .
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_69425412
Eindelijk is de kogel door de kerk, Aquilani blijft iig tot 2013 bij Roma.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_69429465
pi_69430673
Milan op plek 4 zou echt pijnlijk zijn na alles wat dit seizoen al verloren is gegaan...
  dinsdag 26 mei 2009 @ 20:30:24 #21
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_69430926
hehe dat torino.

Crespo en Quaresma naar Genua verbaast me niets, is gewoon onderdeel van de transfers van Milito en Motta natuurlijk.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_69466203
Een hele lijst geruchten:

- Luca Toni zou terugkeren naar Italie, meer specifiek: Milan

- Walter Zenga wordt genoemd als nieuwe trainer van Lazio

- Zowel Udinese president Pozzo als z'n eigen pa hebben aangegeven dat dat Fabio Quagliarella naar Napoli wil. Z'n vader heeft bevestigd dat er reeds contact is geweest en er zou een bod liggen van ca. 13 miljoen incl. Dommizzi die afgelopen seizoen al voor Udinese uitkwam

- Roma wenst graag op korte termijn duidelijkheid over de toekomst van SPalletti, die in de belangstelling zou staan van Milan en vooral Juve. Als mogelijke vervangers, mocht Spalletti vertrekken, worden Ranieri, Allegri en Giampaolo genoemd

- Galliani en Leonardo waren gisteren in Bordeaux en dan moet het gaan over Gourcuff. Gourcuff is eigendom van Milan, uitgeleend aan Bordeaux en heeft een clausule tot einde maand welke Bordeaux liefst wil lichten om Gourcuff definitief aan te trekken, maar dat kost dan nog altijd een slordige 18 miljoen.
Gourcuff zou liefst terugkeren naar Milan, maar dan niet onder Ancelotti. Dit voedt de geruchten dat Leonardo de nieuwe trainer van Milan zou worden.
Mocht dat niet zo zijn, of Gourcuff niet een regelmatige basisplek in het vooruitzicht gesteld worden, dan lijkt het erop alsof hij en Milan definitief scheiden en Bordeaux de optie zal lichten - mits financieel haalbaar natuurlijk.

- De Tuttosport meldt vandaag een mogelijke verrassing: Parma zou zeer wel mogelijk de nieuwe bestemming van Aquafresca worden om daar weer een jaar te rijpen en voor Inter dichtbij om in de gaten te houden.

- Bij Lazio is het toch onrustig rond de toekomst, door de strubbelingen tussen Rossi & Lotito. Pandev lijkt het resultaat niet af te willen wachten en zou weg willen, ook Ledesma overweegt die optie, hij zou in de belangstelling van Juve staan. De Silvestri zou in de belangstelling staan van Fiorentina, Matuzalem zou in de picture zijn bij Real Zaragoza

- Paloschi zou onderdeel zijn van een touwtrekwedstrijd tussen Milan, Parma, Cagliari (als opvolger van Aquafresca) en Napoli

- Vandaag doken enkele berichten op dat Sneyder wordt gezien als mogelijke kandidaat bij Inter op het middenveld. Ook worden Deco n Carvalho in verband gebracht met een hereniging met Mourinho in Milaan.

- Bari zou de nieuwe Serie A campgne wel eens kunnen starten met Zaccheroni of Beretta op de bank, daar de grote clubs aan Conti trekken

- Roberto Mancini heeft aangegeven weer te willen trainen na een jaartje rust (hoewel z'n Inter contract nog doorloopt daar ze er nooit onderling uit zijn gekomen). Grote kans dat dit in het buitenland zal zijn en de naam die bovenaan prijkt is die van Lyon.

- Vucinic zou op he tpunt staan bij te tekenen bij Roma, zelfde geldt voor Simplicio en Palermo.

Tot slot nog een aardige column over Torino n.a.v. afgelopen zondag: http://www.channel4.com/sport/football_italia/blogs/sc68.html
pi_69503911
Slaat de OP-titel op Milan ofzo ? Gourcuff naar Bordeaux ongelooflijk maar waar ... Ik zie de toekomst somber in voor Milan, en dat op alle vlakken, van spelers tem supporters .
  vrijdag 29 mei 2009 @ 02:34:23 #24
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_69514039
De laatste 2/3 jaar boeit de Serie A me niet zo meer. Het is steeds Inter , en Milan en Juve daarachter vechten om de 2e plek. As Roma en Lazio Roma zijn niet meer wat ze geweest zijn. Teams als Viola en Palermo doen het ook niet meer. Allemaal zo saai geworden, kijk nog liever Bundesliga Met teams als Wolfsburg, Bayern en voor winterstop Hoffenheim
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_69520426
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 02:34 schreef VinnieJones het volgende:
De laatste 2/3 jaar boeit de Serie A me niet zo meer. Het is steeds Inter , en Milan en Juve daarachter vechten om de 2e plek. As Roma en Lazio Roma zijn niet meer wat ze geweest zijn. Teams als Viola en Palermo doen het ook niet meer. Allemaal zo saai geworden, kijk nog liever Bundesliga Met teams als Wolfsburg, Bayern en voor winterstop Hoffenheim
Je opmerking over de strijd om de tweede plaats bevestigd inderdaad dat je het al een aantal jaar niet meer volgt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')