Maar dan is 't een slechte prestatie! Als je in 1 helft slechts 4 doelpunten kan maken tegen zo'n prutsploegje!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee die zijn om 20 uur begonnen.
Op erediviselive nu SPA - VVV 1-1
Laten we dan maar niet beginnen over Feyenoordquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar dan is 't een slechte prestatie! Als je in 1 helft slechts 4 doelpunten kan maken tegen zo'n prutsploegje!
Tactiek. Tegen VVV, RKC en FCDB slecht spelen, Ajax gaat gemakzuchtig de klassiekert in, en wij gaan gewoon helemaal los.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laten we dan maar niet beginnen over Feyenoord
waarom las ik Zwolle staat voor, lul.. en ik maar denken.. De GRaafschap stond toch voor??quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:59 schreef Borizzz het volgende:
Spinnekop, Doetinchem:
1-0 Zwolle staat voor lul
ZWOLLE HAHAHA
ontopic: zwolle was echt dramatisch..
Nee, ze speelden alleen met het tweede team aangevuld met A-junioren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
Speelde De graafschap trouwens met spelers uit het eerste ?
Of mag dat niet als ze in de wedstrijd tegen PSV hebben meegespeeld?
Volgens mij geldt dat per ronde..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
Speelde De graafschap trouwens met spelers uit het eerste ?
Of mag dat niet als ze in de wedstrijd tegen PSV hebben meegespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |