Het resultaat telt, hèquote:Op donderdag 24 september 2009 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn god, Ajax nog maar op 1-0?
Komop, Ajax moet AGOVV met een nulletje of 6 wel op kunnen rollenquote:
Tja, dat moest PSV gisteren ook. En dat moesten HSV en Wolfsburg ook. En...quote:Op donderdag 24 september 2009 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komop, Ajax moet AGOVV met een nulletje of 6 wel op kunnen rollen
Pas maar op voor onderschattingquote:
Als het tijdstip het toelaat kom ik weer vanuit Capelle naar de Vestequote:
Schakel die lui a.u.b. uit. Verdienen ze wel na gisteren.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:00 schreef DRD het volgende:
Lekkere loting! Na jaren van vroege uitschakelingen door kleine clubs mogen we het eindelijk proberen tegen een topclub! Is alweer 14 jaar geleden dat ajax hier geweest is.......
Zijn ze de weg kwijt bij RTLl ofzo?Helmond Sport - ASWH live en vitesse-groningen niet live???quote:Op maandag 28 september 2009 17:22 schreef methodmich het volgende:
De data zijn ook bekend:
Dinsdag 27 oktober
De Treffers - NAC Breda
Helmond Sport - ASWH *
Feyenoord - FC Den Bosch
Heracles Almelo - HFC Haarlem
Sparta - VVV-Venlo
Go Ahead Eagles - FC Emmen
Jong De Graafschap - FC Zwolle
Woensdag 28 oktober
AZ - Spakenburg
FC Twente - Capelle
Gemert - WHC
Baronie - Excelsior Maassluis
Roda JC - PSV*
Vitesse - FC Groningen
SC Heerenveen - RBC Roosendaal
NEC - Excelsior
Donderdag 29 oktober
FC Dordrecht - Ajax *
Duels met een * komen live op de televisie.
Wat een opmerkelijke keuze inderdaad. Al is het alleen maar omdat ze in Helmond alleen maar SBS6 kijken.quote:Op maandag 28 september 2009 18:11 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Zijn ze de weg kwijt bij RTLl ofzo?Helmond Sport - ASWH live en vitesse-groningen niet live???
Bij RTL verbaast me niets meerquote:Op maandag 28 september 2009 21:56 schreef Clough het volgende:
[..]
Wat een opmerkelijke keuze inderdaad. Al is het alleen maar omdat ze in Helmond alleen maar SBS6 kijken.
En er is pas 4 minuten gespeeld?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef Adelante het volgende:
De Treffers ook niet blijkbaar, NAC heeft er al 4 inliggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |