abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 juli 2009 @ 16:19:05 #51
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_70744105
Telstar - Haarlem
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 7 juli 2009 @ 16:44:18 #52
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_70745146
Barendrecht eerst bij EVV, dan bij Baronie of Kloetinge... ik word er niet warm van .
Maar die derde ronde halen we .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_70745683
VVV uit
pi_70751830
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:44 schreef BVO het volgende:
Barendrecht eerst bij EVV, dan bij Baronie of Kloetinge... ik word er niet warm van .
Maar die derde ronde halen we .
EVV is vooral heel ver weg. Baronie wel een aardige ploeg.

Toch opvallend dat er nog zoveel amateur - amateur lotingen zijn in de tweede ronde. Wij ook al. JVC Cuijk uit, vorig jaar tiende in zondag B, gevoelsmatig klinkt dat als te doen. Wel altijd een ambitieuze club, dus makkelijk zal het niet zijn. En dan daarna, als we winnen, gezellig thuis tegen GVVV of WKE. Sportief gezien dus best aardig geloot, maar een BVO had ik toch leuker gevonden denk ik.

Opvallend dat Excelsior Maassluis en Rood Wit '62, twee niet-hoofdklassers, elkaar loten, net als AFC '34 en Zaamslag.

De toppers uit de eerste ronde:

HHC Hardenberg - FC Lisse
Rijnsburgse Boys - Argon
GVVV - WKE
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70756695
Wij (Harkemase Boys) moeten in de eerste ronde uit tegen Groene Ster in Heerlen. Volgens routeplanner 329 kilometer

En nu hebben we al niet zoveel goede herinneringen aan verre uitwedstrijden:
- paar jaar geleden EVV uit (ook bijna 300 km) voor de halve finale van de landelijke beker, werden we uitgeschakeld na penalty's (of verlenging?)
- een of twee jaar later RKVV uit voor de eerste ronde van de KNVB-Beker. Dat moest te doen zijn, aangezien RKVV een derdeklasser was, maar toch verloren
- vorige maand uit naar Barendrecht in de halve finale van de landelijke beker vrij kansloos met 5-1 verloren

Toch moet dit te doen zijn. Zou mooi zijn, want dan komt Feyenoord in de tweede ronde op bezoek in Harkema (terwijl Twente wellicht 15 kilometer verderop staat te voetballen)
pi_70760901
Westlandia uit.... Had makkelijker gekund.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_70769885
ijsselmeervogels en spakenburg staat dus allebei een grijze muis (roda jc, mvv) te wachten als ze doorgaan. mooie affiches, not!
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:09:45 #58
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70770152
Harkemase Boys we komen!!
pi_70781476
Onze tegenstander een goede aanwinst gestrikt: Kantelberg gaat naar JVC Cuijk

Enkele reacties van trainers:
quote:
Geen droomloting voor amateurclubs

ROTTERDAM

Voor de regionale deelnemers aan het toernooi om de ’grote’ KNVB-beker, zit een lucratieve wedstrijd tegen een gerenommeerde profclub er eventueel pas in de derde ronde in. Capelle, Barendrecht, ASWH en Excelsior M moeten dan de eerste twee schiftingen wel zien te overleven.
Capelle en Excelsior M beginnen het toernooi op zaterdag 29 augustus thuis tegen respectievelijk UNA en Rood Wit ’26. Barendrecht reist naar EVV Echt, ASWH is te gast bij JVC Cuijk. Plaatsen de clubs zich voor de tweede ronde, dan wacht Capelle een thuiswedstrijd tegen de winnaar van Westlandia-Nunspeet. De Maassluizers wacht in die ronde het thuisvoordeel tegen de winnaar van HBS-Bennekom. Barendrecht (Baronie-Kloetinge) en ASWH (GVVV-WKE) spelen dan opnieuw uit.

Excelsior M kan dolblij zijn met de loting. De zaterdag-eersteklasser van de kersverse oefenmeester Cor van Hoeven treft in Rood Wit 62 een bescheiden zondag-derde klasser uit Helmond. Het elftal van speler/trainer Tonni van de Wetering heeft de plaatsing voor de grote KNVB-beker te danken aan een overwinning in de halve finales van de Brabantse districtsbeker. Hoofdklasser JVC Cuijck bleek later in de eindstrijd met 3-1 te sterk voor de Helmonders.

Bij Capelle riep de door Vitesse-doelman Ronald Graafland in Zeist verrichtte loting herinneringen aan het bekergebeuren van vorig seizoen op. Na de uitschakeling van Argon (0-3), volgde het treffen met Roda JC, waarin de Capellenaren de Limburgse eredivisieclub lang kon bijhouden. Uiteindelijk won Roda JC op het vrijwel uitverkochte sportpark ’t Slot met 4-2.

,,Onze spelers en supporters hebben het nog steeds over die wedstrijd,” aldus Kees Kisjes. De voorzitter tekent voor hetzelfde scenario als toen, maar weigert te dagdromen. ,,Elke amateurclub die aan dit toernooi deelneemt, hoopt op een thuiswedstrijd tegen een grote profclub. Dat willen wij, maar dat wil UNA ook. Laten we eerst maar zien de derde ronde te bereiken. Voorlopig concentreren we ons in de voorbereiding op twee wedstrijden, die tegen UNA en die tegen Katwijk voor de competitie. Pas als we door zijn, richten we onze blik wel op Westlandia of Nunspeet.”

Via internet ontdekte Kisjes dat UNA al een jaar of tien behoorlijk meedraait in de zondag-hoofdklasse B, waarin de ploeg uit Veldhoven afgelopen seizoen als vierde eindigde. ,,In de voorbereiding gaan we daar wel een keertje kijken, en laten we ons over die club informeren.”

Barendrecht-trainer Jack van den Berg bewaart goede herinneringen aan EVV. In 2006 speelde hij in Echt met ASWH voor de beker. Met de Ambachters won Van den Berg toen met 3-1. ,,Ik weet alleen dat de bij Fortuna Sittard gestopte Dirk-Jan Derksen zijn loopbaan bij EVV vervolgt. Ik vind het wel jammer dat we twee keer uit spelen.”

,,Het is nooit fijn om uit te moeten spelen,’’ reageert ASWH-trainer Willem Leushuis op de uitwedstrijd tegen JVC in Cuijk. ,,En alle tegenstanders zijn lastig, het zijn stuk voor stuk goede ploegen. Wij kennen het zondagvoetbal ook minder. Ik weet wel dat daar anders wordt gevoetbald. Minder fysiek, meer technisch en best aanvallend. JVC Cuijk heeft financieel aardig wat mogelijkheden. Ik heb ze met IJsselmeervogels een keer voor de beker getroffen. We wonnen met 4-0, maar dat was wel geflatteerd.’’

LRC Leerdam-trainer Michel Langerak mag met zijn elftal tegen Quick’20 wel op eigen veld voetballen. ,,En daar ben ik blij om,’’ aldus Langerak. ,,Ik ken die club nog uit de tijd dat ik bij FC Lienden speelde. Het is een geduchte tegenstander die al jaren een goede hoofdklasser is. En bij winst krijgen we met RBC in elk geval een profclub. Alleen thuis spelen zal lastig worden, omdat we geen licht hebben. Natuurlijk kan het altijd mooier. Wij schakelden Groene Ster uit in de landelijke amateurbeker. Dat heeft nu een kans om Feyenoord te ontmoeten.’’
www.thuisuiteten.nl
pi_70967364
Onze bekertegenstander heeft dus toch geen Leon Kantelberg gehaald. Scheelt toch weer...

Overigens hier een nieuwe site, speciaal over de KNVB-beker:

http://www.knvb-beker.eu/
www.thuisuiteten.nl
pi_70967601
Ziet er wel goed uit; raar dat het een .eu domein is though.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 16:13:46 #62
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_70970797
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ziet er wel goed uit; raar dat het een .eu domein is though.
Omdat die site ook niet van de KNVB is. Vraag me af wat de KNVB hier van vindt ... ze gebruiken een 'merknaam' in de URL...
pi_70972650
Die site uberhaupt !

Goed interview staat er.
Hoi.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 18:37:15 #64
26251 Eilanden
pi_70975450
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:05 schreef pekel het volgende:
Die site uberhaupt !

Goed interview staat er.
Ik vind het ook geen mooie site, kan zelf een betere maken, maar smalen verschillen nu eenmaal ... BS vindt het wel wat
pi_70975940
Ik had nog nergens op geklikt hoor , zo op het oog leek het vrij redelijk, zeker vergeleken met de huidige KNVB site
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:01:51 #66
26251 Eilanden
pi_70976196
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:05 schreef pekel het volgende:
Die site uberhaupt !

Goed interview staat er.
En waarom AJAX in dat interview elke keer in hoofdletters moet
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:09:03 #67
262822 knvb-beker
Play Fair - Play with Passion
pi_70976438
@ Eilanden: Bedankt voor de positieve reactie , ik ben de beheerder van de website. Je hebt gelijk; iedereen zn eigen smaak. De bedoeling is in ieder geval om een website te hebben waar alle supporters nieuws etc kunnen lezen omtrent de knvb beker, en zo'n website was er nog niet. Je zegt dat jij het zeker beter kan, ik zou zeggen stuur me een email met een voorbeeld website die jij gemaakt hebt en misschien kunnen we wel samenwerken. Op de vraag waarom Ajax met hoofdletters staat: dat is hoe Patrick Lokken van sv Argon het heeft ingevuld en zo laat ik het, er zijn genoeg media te noemen die veel in stukken knippen en waar uiteindelijk als club Feyenoord eruit zou komen . Maar bedankt voor je kritiek, hou de site in de gaten en wellicht dat hij nog veranderd op den duur.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:22:42 #68
26251 Eilanden
pi_70976882
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:09 schreef knvb-beker het volgende:
@ Eilanden: Bedankt voor de positieve reactie , ik ben de beheerder van de website. Je hebt gelijk; iedereen zn eigen smaak. De bedoeling is in ieder geval om een website te hebben waar alle supporters nieuws etc kunnen lezen omtrent de knvb beker, en zo'n website was er nog niet. Je zegt dat jij het zeker beter kan, ik zou zeggen stuur me een email met een voorbeeld website die jij gemaakt hebt en misschien kunnen we wel samenwerken. Op de vraag waarom Ajax met hoofdletters staat: dat is hoe Patrick Lokken van sv Argon het heeft ingevuld en zo laat ik het, er zijn genoeg media te noemen die veel in stukken knippen en waar uiteindelijk als club Feyenoord eruit zou komen . Maar bedankt voor je kritiek, hou de site in de gaten en wellicht dat hij nog veranderd op den duur.
Het is op zich een leuk initiatief en kraak het voor de rest ook niet af En werken met websites en webmarketing is belangrijk gedeelte van mijn baan, dus daarom ben ik zo arrogant om te denken dat ik er wat vanaf weet en beter kan. Ik zou willen dat ik de tijd had om in zoiets te steken, maar als je mijn mening wil omtrent sommige zaken, dan mag je me gerust een PM sturen hoor!

En ik voel me vereerd dat je speciaal om op mij te reageren een username hebt aangemaakt
pi_70978431
knvb-beker, als je nog een keer een speler van ASWH, Capelle, Hoek, Excelsior Maassluis, Barendrecht of LRC ofzo wilt interviewen, dan stuur je maar een PM. De stijl waarin Lokken is ondervraagd is snel in te vullen, dus allicht zijn er wel spelers te vinden die even tijd hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_70983700
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:04 schreef methodmich het volgende:
De stijl waarin Lokken is ondervraagd is snel in te vullen, dus allicht zijn er wel spelers te vinden die even tijd hebben.
Die lul heeft ons de algehele titel gekost.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_71001808
Echt? Tegen ons schoot hij een strafschop mis in 2005.
www.thuisuiteten.nl
pi_71325511
Het schema voor de 2e ronde: http://files.datawire.nl/(...)r2PGVuxTA/Fax_nl.pdf

Twente op woensdagmiddag om 17:00. Bedankt weer KNVB
pi_71325569
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:38 schreef Mark-Hgl het volgende:
Het schema voor de 2e ronde: http://files.datawire.nl/(...)r2PGVuxTA/Fax_nl.pdf

Twente op woensdagmiddag om 17:00. Bedankt weer KNVB
Bijna iedereen om 17 uur. .

Mijn god zeg, dan kunnen de amateurcluppies de helft van hun spelers niet eens opstellen.
Hoi.
pi_71346036
Zal mogelijk met de lichtinstallaties van enkele amateurclubs te maken hebben.

En pekel, dat zal wel meevallen. Meesten regelen wel dat ze dan wat eerder kunnen stoppen met werken hoor en de amateurclubs spelen ook thuis, dus dat scheelt weer.
www.thuisuiteten.nl
pi_71354707
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:37 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Die lul heeft ons de algehele titel gekost.
Dus is het een goede lul. Maar je bent weer eens in de war, want het Kahraman die uit een vrije trap de beslissende treffer scoorde...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')