ooms en tantes met 's schrijvenquote:Op zondag 24 mei 2009 16:00 schreef Leonidas82 het volgende:
Verplicht met haar oom's en tante's praten en weer 1000x uitleggen wat je nu weer allemaal doet (studie/werk)![]()
Gewoon een lulverhaal aanhangen. Kort en bondig houden.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:00 schreef Leonidas82 het volgende:
Verplicht met haar oom's en tante's praten en weer 1000x uitleggen wat je nu weer allemaal doet (studie/werk)![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 16:06 schreef wikwakka2 het volgende:
TS zijn vriendin heeft de broek aan in huis.
"Ja, sinds een jaar of 7 ben ik pooier en ik moet zeggen dat het met prima bevalt. Vooral uw nichtje heeft inderdaad al veel geld opgebracht. Maar ja, wat wil je anders, met zo'n leuk koppie? Ja, ze doet het echt prima in bed hoor. Haha, u denkt toch zeker niet dat ik dit huis met een baantje als leraar zou kunnen betalen he? Niet zo bekrompen hoor mensen."quote:Op zondag 24 mei 2009 16:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon een lulverhaal aanhangen. Kort en bondig houden.
quote:Op zondag 24 mei 2009 16:06 schreef wikwakka2 het volgende:
TS zijn vriendin heeft geen broek aan in huis.
Gaat niet helpen want dan heeft TS geen vriendin meer.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Zeg gewoon tegen je vriendin dat je op die dag wat belangrijks hebt (uiteraard als ze iedereen al uitgenodigd heeft), zoals de kroeg in met vrienden.
Dan hoeft ie tenminste niet meer verplicht op verjaardagspartijetjes te verschijnen.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Gaat niet helpen want dan heeft TS geen vriendin meer.
Ongelooflijk! Dat dit uitgerekend kan in Nederland!quote:Op zondag 24 mei 2009 16:38 schreef porsche1 het volgende:
Neem je pipa mee jongske, en schiet ze zo voor hun kloten.
En dump je vriendenquote:Op zondag 24 mei 2009 16:42 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Ik haat dit soort burgerlijke verplichtingen. TS, ga gewoon ergens een biertje doen!
'Een biertje doen'quote:Op zondag 24 mei 2009 16:42 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Ik haat dit soort burgerlijke verplichtingen. TS, ga gewoon ergens een biertje doen!
Je moet gewoon wat Fokkers uitnodigen, dan zit er een groepje nerds in een hoekje aan een sinas. Kun je die met z'n allen uitlachen en wordt 't toch nog gezellig.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:00 schreef Leonidas82 het volgende:
Mijn vriendin vindt het ieder jaar weer nodig haar verjaardag ´grootschalig´ te vieren. Dit jaar heeft ze het idee geopperd om dat thuis te doen. Dus de hele woonkamer weer vol met haar familie (inclusief haar opa en oma, ooms en tante's) en ook mijn ouders zijn uitgenodigd'lekker verplicht gezellig doen met z'n allen'
Nu is het zo dat haar dementerende en roddelachtige oma een hekel heeft aan boeren. Nu zijn mijn ouders friezen en haar oma sprak tijdens de diploma-uitreiking van mijn vriendin geen woord tegen mijn ouders. Echt zo'n eigengereid mens, alles vreemd is bestaat niet voor haar. Daarnaast zijn er een aantal problemen binnen die familie, van mijn schoonfamilie (bepaalde mensen kunnen het niet met elkaar vinden) het toeval wil dat iedereen verplicht aanwezig moet zijn op die verjaardag (dat is wat mijn vriendin verwacht)
Het wordt dus een geweldige dag....![]()
Klacht: eeuwige verplichte verjaardagen![]()
Zeik- en roddeloma van mijn vriendin![]()
TS haat verjaardagen en viert het zelf ook nooit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |