Ben jij dagdag of lilq94? Welke van de twee?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:30 schreef watmoetikzonderhaar het volgende:
Zoals jullie weten heb ik nog een ander topic lopen.
Ik stel een serieuse vraag en verwacht dus ook serieus antwoord.
Blijkbaar denkt niet iedereen hetzelfde want krijg me toch reacties
daar zeg je u tegen.
Is dat gebruikelijk hier dat jullie elkaar zo afblaffen zonder reden? Dat kan toch anders lijkt me.![]()
Of vraag ik nu teveel?
Anoniem
Je komt niet eens in de buurt vriend, wie denk je wel niet dat je bentquote:Op zondag 24 mei 2009 13:32 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ben jij dagdag of lilq94? Welke van de twee?
quote:
Lilq94 dus.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:32 schreef watmoetikzonderhaar het volgende:
[..]
Je komt niet eens in de buurt vriend, wie denk je wel niet dat je bent
grappig hequote:
Ken je een forum waar ik wel gemeende steun en lieve opbeurende woordjes krijg?? Heb het wel even nodig nu.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:35 schreef FrozenRose het volgende:
Voor steun en lieve opbeurende woorden met je idd niet hier zijn, vrees ik.![]()
Potentiele doodsverwensingquote:
Je bedoeld met elkaar afspreken?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:38 schreef FrozenRose het volgende:
Ik wil je best gemeend steunen, TS, maar helaas is FOK! daar niet voor.
www.martijn.orgquote:Op zondag 24 mei 2009 13:36 schreef watmoetikzonderhaar het volgende:
Ken je een forum waar ik wel gemeende steun en lieve opbeurende woordjes krijg?? Heb het wel even nodig nu.
Fucking hell...quote:Op zondag 24 mei 2009 13:40 schreef watmoetikzonderhaar het volgende:
[..]
Je bedoeld met elkaar afspreken?
weet niet of ik daar al aan toe ben nu, heb zojuist een relatie achter de rug
Jaaa dan word ik je allerbeste vriendquote:Op zondag 24 mei 2009 13:40 schreef watmoetikzonderhaar het volgende:
[..]
Je bedoeld met elkaar afspreken?
weet niet of ik daar al aan toe ben nu, heb zojuist een relatie achter de rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |