Prijzenkastquote:Borussia Mönchengladbach is een Duitse voetbalclub, opgericht in 1900 en uitkomend in de Bundesliga. De club speelt zijn thuiswedstrijden in het Borussia-Park.
Nadat de club in 1965 in de Bundesliga begon, leidde coach Hennes Weisweiler een jong team naar de meeste succesvolle periode van de club. De club werd vijf keer landskampioen in acht seizoenen, won de Duitse beker en ook twee keer de UEFA Cup. Ook haalde Borussia in 1977 de finale van de Europacup I, waarin het echter verloor van Liverpool. Daarna ging het bergafwaarts met de club en werd alleen in 1995 de beker nog een keer gewonnen. De club degradeerde zelfs naar de tweede Bundesliga, maar kwam in 2001 weer terug.
Op 3 november 2004 werd Dick Advocaat aangesteld als de nieuwe coach van Borussia. De resultaten waren echter wisselend en op 16 april 2005 nam Advocaat ontslag. Horst Köppel volgde hem op. Na het ontslag van Horst Köppel, nam Jupp Heynckens het roer over.
Vanaf 1 februari 2007 was Jos Luhukay hoofdtrainer van Borussia Mönchengladbach. De Venlonaar nam de taken over van Jupp Heynckes, die ontslag nam na dertien wedstrijden zonder overwinning. In het seizoen 2006/2007 werd Borussia laatste waardoor het in het seizoen 2007/2008 in de tweede Bundesliga speelde.
Op 7 mei 2008 promoveerde de club weer naar de Bundesliga.
Sinds 18 oktober 2008 is Hans Meyer trainer van Borussia. Het is zijn tweede dienstverband bij de club. Eerder was hij er van 1999 tot 2003 trainer.
Laatste weken meestal op de bank. Zal hoogstwaarschijnlijk vertrekken.quote:
Omdat?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:26 schreef Schimpie het volgende:
Volgend jaar degraderen dan maar? Ik kan al niet wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
tja, als je het daarvoor moet doen. Ben BMG fan, maar vanwege de sfeer mag Köln er van mij inblijven (en het feit, dat ze Punktelieferant zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 19:33 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Leedvermaak + het zal wel een leuke thread opleveren op fc-brett.de.
En ik kan er geen traan om laten dat hij Roda verlaat, wat een onruststoker!quote:
Als je de statistieken van de afgelopen paar confrontaties erbij pakt zie je dat het heel erg gelijk op gaat.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:45 schreef travelman het volgende:
[..]
(en het feit, dat ze Punktelieferant zijn)
Valt wel mee toch? Op welke manier?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En ik kan er geen traan om laten dat hij Roda verlaat, wat een onruststoker!
Echte aanwinst hoor, die Bailly, heeft zeker punten gepaktquote:Op maandag 25 mei 2009 14:05 schreef Hrvat het volgende:
Te gek feestje gehad toen we op 7 februari met zo'n 200 man zijn afgezakt om de eerste thuiswedstrijd van Logan te zien.
Een aardige ploeg moet ik toegeven. Ik ben blij dat ze in de bundesliga blijven.
Die zullen toch wel eerder voor Neuer gaan denk ik.. Misschien wel iets duurder, maar Duitser en inmiddels ook al international..quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:54 schreef travelman het volgende:
Komend seizoen iig met een nieuwe trainer. Meyer stapt op, omdat hij zichelf te oud vindt om een nieuw team op te bouwen (waar ik het wel mee eens ben).
Er schijnt interesse te zijn voor Nenad Milijas (Rode Ster B.) en Oguchi Onyewu (St. Luik)
Bayern zoekt ook een nieuwe keeper, hopelijk niet 'die Mauer' Bailly
Toch wel een vreemde keus. Hij heeft immers niet bijster veel gepresteerd als trainer en is met zowel Aachen als Bielefeld gedegradeerd, alhoewel hij bij Bielefeld een paar dagen eerder ontslagen was, maar dat doet er niet zoveel toe.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:48 schreef travelman het volgende:
Frontzeck de nieuwe trainer van BMG!
Prima te doen. Als je een creditcard hebt kun je ze zo vanaf de website bestellen. Geen gezeik met clubcard etc.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
Het Stadion van Gladbach ligt vanaf mij thuis slechts 34 kilometer verwijderd. Ik wil komend seizoen dan ook eens een kijkje gaan nemen. Alleen hoe zit het met losse ticketverkoop in Duitsland?
Is wel mogelijk maar voor de toppers heb je dan geen kans.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Mm heb helaas geen creditcard, Is het niet mogelijk om op de wedstrijd dag 'losse tickets'te kopen aan de kassa.
Heb er zelf ook geen, misschien een vriend vragen. De toppers zijn over het algemeen al lang vantevoren uitverkocht geloof ik...quote:Op zondag 7 juni 2009 17:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Mm heb helaas geen creditcard, Is het niet mogelijk om op de wedstrijd dag 'losse tickets'te kopen aan de kassa.
A other way to order a ticket - call Tickethotline 01805-181900quote:Op zondag 7 juni 2009 16:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
Het Stadion van Gladbach ligt vanaf mij thuis slechts 34 kilometer verwijderd. Ik wil komend seizoen dan ook eens een kijkje gaan nemen. Alleen hoe zit het met losse ticketverkoop in Duitsland?
flashbackquote:Op maandag 15 juni 2009 16:56 schreef bassieVL het volgende:
Hopenlijk spelen ze een beter seizoen dan afgelopen seizoen.
Jammer, maar niet verrassend...quote:Marin voor ruim acht miljoen naar Werder Bremen
De handtekening van Marko Marin ontbreekt nog, maar Werder Bremen en Borussia Mönchengladbach zijn het eens over een transfer van de twintigjarige Duitser. Werder moet voor Marin een bedrag van 8,5 miljoen euro neertellen.
"Het is altijd jammer als je zo'n goede speler verliest", zegt directeur Max Eberl tegenover Kicker. "Maar zo gaat het nu eenmaal. We hebben nog een goed gesprek gehad met Werder Bremen en zijn tot aan akkoord gekomen waar iedereen mee kon leven."
Marin, die bij Mönchengladbach nog een contract had tot de zomer van 2010, moet zelf nog tot een akkoord komen met de club uit Bremen. Dit lijkt echter een kwestie van tijd, aangezien de aanvallend ingestelde middenvelder al meerdere keren liet weten graag de overstap naar Werder Bremen te maken.
Momenteel is Marin met het Duitse nationale team actief op het EK onder de 21. Eerder maakte hij ook al zijn debuut voor het 'grote' Duitse team. Zes interlands staan er achter de naam van de jongeling, die in totaal 68 competitiewedstrijden voor Mönchengladbach speelde.
Leukquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:11 schreef travelman het volgende:
de seizoenskaarten voor komend seizoen zijn besteld (Block 14)![]()
Donderdag wordt het speelschema bekend gemaakt!!
Dat is toch nog een gedeelte van de staantribune?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:11 schreef travelman het volgende:
de seizoenskaarten voor komend seizoen zijn besteld (Block 14)![]()
Staantribune idd (vind ik toch gezelliger dan zitten); broertje heeft de kaarten besteld, gewoon via borussia.de lijkt me. ¤160,- voor een kaart, met vrij treinvervoer Venlo-MG, is geen geld (nu nog goed voetbal!)!quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is toch nog een gedeelte van de staantribune?Hoe heb je dat gedaan, heb 2 weken geleden gekeken op de site en toen waren er alleen nog maar seizoenskaarten voor de zittribunes.
Er zijn nog voor bijna alle blocks in de Nordkurve seizoenskaarten te krijgen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is toch nog een gedeelte van de staantribune?Hoe heb je dat gedaan, heb 2 weken geleden gekeken op de site en toen waren er alleen nog maar seizoenskaarten voor de zittribunes.
Ik ga toch overwegen naar Gladbach te gaan dit seizoen...quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:11 schreef travelman het volgende:
[..]
Staantribune idd (vind ik toch gezelliger dan zitten); broertje heeft de kaarten besteld, gewoon via borussia.de lijkt me. ¤160,- voor een kaart, met vrij treinvervoer Venlo-MG, is geen geld (nu nog goed voetbal!)!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:02 schreef BigKahuna het volgende:
Dat is toch die club waar alle Limburgers fan van zijn?
Wat vaag. 2 weken geleden waren er geen seizoenskaarten meer voor de Nordkurve.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:23 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Er zijn nog voor bijna alle blocks in de Nordkurve seizoenskaarten te krijgen.
http://www.borussia-ticke(...)t.asp?PageNo=DEFAULT
Voorverkoop loopt nog tot 4 juli als ik me niet vergis.
De vrije verkoop is nog niet zo lang bezig, kan zijn dat er een aantal kaarten terug gekomen zijn. Dat was vorig jaar ook al het geval.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat vaag. 2 weken geleden waren er geen seizoenskaarten meer voor de Nordkurve.
ff wat telefoontjes plegen nu.
quote:14. juli (Dienstags), spielt Borussia Mönchengladbach, bei mein Spielverein AZSV, in Holland ein Testspiel gegen mein lieblingsverein FC Twente. Das spiel fängt um 19:00 uhr an.
Es wird gespielt in Aalten, an der Haartsestraat 57. Aalten liegt nah an der Grenze bei Hemden und Bocholt (kreis Borken). Eintritt erwachsen ist ¤ 10,- und für Jungend bis 14 Jahr ¤ 5,-.
http://fohlen-hautnah.de/(...)begrust_juan_arango/quote:und Patrick Paauwe, bei dem wohl aller Voraussicht nach der noch ein Jahr laufende Vertrag in den kommenden Tagen aufgelöst wird. Dies ließ Pressesprecher Markus Aretz am Rande des Trainings durchblicken
Misschien in Noord-Limburg maar die lui tellen toch niet mee.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:02 schreef BigKahuna het volgende:
Dat is toch die club waar alle Limburgers fan van zijn?
Wat een geweldige aankoop trouwens. Was toch altijd één van de smaakmakers bij RCD Mallorca.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:45 schreef luckiejo het volgende:
Juan Arango - Juan Fernando Arango Sáenz Wellkom
[ afbeelding ]
Biographie
http://fohlen-hautnah.de/(...)inckecks_ein_fohlen/
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Misschien in Noord-Limburg maar die lui tellen toch niet mee.
Netjes idd, heb ze ook binnen. Tot ziens in Block 14.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:44 schreef bassieVL het volgende:
Seizoenskaarten zijn binnen.Goede service van Borussia, voor 3 euro aangetekend verstuurd vanuit Duitsland.
Ik snap niet zo goed dat hij in de kelder van de Bundesliga wil gaan spelen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mooie aankoop die Arango
Nae jong.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Och och, je voelt ook al rivaliteit?.
Voor de wedstrijd tegen Koln moet je wel Mitglied zijn of een Borussia Karte hebben om kaarten te bestellen. Mitglied zijn kost 60 euro per jaar, Borussia Karte weet ik niet. Soort CC verplichting om het zo maar te noemen bij deze 'risico-wedstrijd'.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:30 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Als je je hier aanmeldt, kun je dus gewoon kaarten bestellen voor de wedstrijd tegen Köln?
Dan zal ik eens uitzoeken wat ik moet doen voor die Borussia Karte. Want dat is wel een wedstrijd waar ik bij wil zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd tegen Koln moet je wel Mitglied zijn of een Borussia Karte hebben om kaarten te bestellen. Mitglied zijn kost 60 euro per jaar, Borussia Karte weet ik niet. Soort CC verplichting om het zo maar te noemen bij deze 'risico-wedstrijd'.
Vol met de snufferd in de zon na de rust idd. Lekker kleurtje gekregen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:10 schreef travelman het volgende:
Zo, wat was het warm gisteren! Dat Weizen na afloop smaakte erg goed
De volgende thuiswedstrijd is tegen Mainz, niet Freiburg. Ben er helaas niet bij.quote:Komende speeldag weer op een zondag (uit, Bremen) en dan een vrijdagavondwedstrijd (thuis, Freiburg), waar ik nu al zin in heb!!!
Uit of thuis ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:04 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Godver. Je moet Mitgleid zijn om aan kaarten te kunnen komen voor dé derby.
OK. Hopelijk tegen Hoffenheim veel plaatsen vrij.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:01 schreef bassieVL het volgende:
42.600 waren er tegen Mainz.
Nu de sfeersupporters op de bovenrang verhuisd zijn naar de hoek, hoor je ze beter in de Nordkurve.
Op de bovenring, maar dan in de hoek richting de hoofdtribune. Block 18A volgens mij.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK. Hopelijk tegen Hoffenheim veel plaatsen vrij.
Waar zitten die gasten nu dan ? Ook op de bovenring ?
Thuis. Voor de wedstrijd in Gladbach moet je al Mitgleid zijn. Dus ik vrees dat we de uitwedstrijd helemaal kunnen vergeten.quote:
Ik heb eens gekeken, ze zijn nergens echt eens duidelijk.quote:Weet iemand trouwens hoe je aan kaarten voor uitwedstrijden van Gladbach kunt komen ?
Bijv. tegen Dortmund, Bochum (is dan wel al geweest), Leverkusen etc.
Moet je dan ergens lid voor zijn en kun je die ergens bestellen ?
quote:Karten für das Spiel in Nürnberg können Sie hier erwerben! Generell startet der Kartenverkauf für die Auswärtsspiele für Mitglieder an dem Montag um 10.00 Uhr drei Wochen vor dem jeweiligen Spiel!
Ook voor de thuiswedstrijd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uit of thuis ?
Weet iemand trouwens hoe je aan kaarten voor uitwedstrijden van Gladbach kunt komen ?
Bijv. tegen Dortmund, Bochum (is dan wel al geweest), Leverkusen etc.
Moet je dan ergens lid voor zijn en kun je die ergens bestellen ?
Ook van de partij 3 oktober aan Dortmund zijde, en in November heb ik een kaartje voor tegen Schalke Block 16Aquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:09 schreef Sender_ het volgende:
Mooie sfeer altijd.
Ik ben er meestal 2 keer per seizoen.
Heb nu 3 oktober op de planning staan tegen Dortmund
Is inderdaad achter de goal naast het uitvak, nee verwacht het idd ook niet bij Dortmund vorig jaar hadden ze niet eens het uitvak vol dus zal wel meevallen inderdaad.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:24 schreef de_boswachter het volgende:
5a is achter de goal naast uitvak?
Dan wel ja. Maar verwacht niet dat er busladingen extra Hoffenheimers komen.
Ik heb nog geen kaartje voor morgen. Iemand info over kaartverkoop?
:quote:Borussia have sold some 44,200 tickets so far and are expecting a crowd of around 50,000 both on Saturday and on Tuesday, when they entertain MSV Duisburg in the DFB Cup. An impressive show of support, especially as Hoffenheim won't bring many fans with them.
The outlets at the BORUSSIA PARK will open at 10 o'clock, with tickets available in all categories with the exception of standing places in the North Stand.
Ik ookquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
Mooizo. Ik vertrek rond half 2 zoiets.
Dat ben ik dan wel geweest denk ikquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
Trouwens Mariooow, kan het dat ik met jou gesproken heb na de wedstrijd?
Realiseer ik me nu ik dit topic doorlees: Sprak met een gast die uit Breda kwam en die volgende week keer naar BMG-Dortmund ging in Dortmund vak.......
Had jou ook net zo goed mee kunnen nemen naar station Roermond... Maar ook dat realiseerde ik me toen je net weg was
Whehe, grappig. Uit 46.000 man komen 2 mensen uit het BMG topic (wat er sowieso al niet zo veel zijn) elkaar tegenquote:Op zondag 20 september 2009 10:17 schreef Marioow het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel geweest denk ik. Was ook goed te doen met de trein, alleen de bus naar de stad was een drama het leek wel een sauna met die tempratuur van gisteren, nog even lekker wat in de stad gegeten en nog een sjaaltje gekocht bij het station en toen weer naar huis. Leuke wedstrijd opzich alleen jammer dat je het dan zo weg geeft in de laatste 5 minuten.
[ afbeelding ]
Ik heb deze band nog op de foto:
DFB + CO: Verbot von Don Dietmars investition-setz euch ein fur traditon
Ohja kloptquote:Op zondag 20 september 2009 12:40 schreef zjroentje het volgende:
Marx is ook een Duitser, maar die mag van mij vliegensvlug naar de bank verhuizen.
Klopt ook wel wat je zegt, maar Gladbach staat toch wel bekend als een club met een goede jeugdopleiding. Alleen komt er op dit moment niet heel veel door.
Ik vond Brouwers gisteren eigenlijk erg matig, zeker in de eerste helft. Maar over het algemeen doet hij het wel aardig, zeker als je bedenkt dat hij bij Roda niet eens een basisplaats had. Meeuwis speelde wel aardig inderdaad.quote:Op zondag 20 september 2009 12:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meeuwis speelde gisteren een redelijke wedstrijd, Brouwers ook. Alhoewel ik het beiden geen spelers vinden waarmee ze richting subtop zouden kunnen gaan. Vooral Brouwers niet.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:30 schreef bassieVL het volgende:
Vanavond om 19:00 uur tegen MSV Duisburg voor de DFB Pokal.
Ik las het op de live-ticker. Onnodige uitschakeling lijkt me...quote:Op woensdag 23 september 2009 10:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een kansen werden er gemist zeg.
idd! Maar goed, als je zooo veel kansen onbenut laat!! Ze spelen niet slecht, maar maken het niet af....quote:Op woensdag 23 september 2009 10:23 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik las het op de live-ticker. Onnodige uitschakeling lijkt me...
Hildebrandquote:Op woensdag 23 september 2009 15:19 schreef Yeahinho het volgende:
Zaterdag ook geweest naar BMG-Hoffenheim. Wat geven ze het weg en wát een keepers.
Ik heb een seizoenskaart en woon in Breda. Best te doen. Je bent wel wat tijd kwijt.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:28 schreef Gutz het volgende:
lang gelden dat ik bij BMG ben geweest, laatste keer was nog in 2. bundesliga.. kut zaterdagen is neit te doen met reizen vanuit Roosendaal.
Binnekort maar weer 'ns kijken of ik nog een kaartje voor block 18 kan bemachtigen, is me tot nu toe altijd nog wel gelukt.
Hoe voelt dat, om een seizoenskaart te zijn?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:47 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik ben een seizoenskaart en woon in Breda. Best te doen. Je bent wel wat tijd kwijt.
Ik woon ik in Breda is best te doen, met de auto een uur en een kwartier ongeveer en met de trein iets meer als 2 uur vind ik nog wel te doen.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:47 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik ben een seizoenskaart en woon in Breda. Best te doen. Je bent wel wat tijd kwijt.
Nogal hard en plastic.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:05 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hoe voelt dat, om een seizoenskaart te zijn?
Mja, probleem is dat ik normaliter op zaterdag moet werken, dus de schaarse wedstrijden die op zondag zijn kan ik nog wel eens bezoeken.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:47 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik heb een seizoenskaart en woon in Breda. Best te doen. Je bent wel wat tijd kwijt.
21 November Eintracht Frankfurt (uit)quote:Op zondag 8 november 2009 19:26 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand programma voor me van Borussia de komende weken?
Tnx.quote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef Marioow het volgende:
[..]
21 November Eintracht Frankfurt (uit)
28 November Schalke 04 (thuis)
4 December Bayern Munchen (uit)
12 December Hannover 96 (thuis)
Ik ben ook al wel eens gecontroleerd voor Kaldenkirch en leverde geen problemen op. Maar in principe moet je inderdaad een kaartje tot aan Kaldenkirchen hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:49 schreef bassieVL het volgende:
Eigenlijk moet je een kaartje van Venlo naar Kaldenkirchen kopen (¤ 2,50). Maar dat doen wij nooit. Vanaf Kaldenkirchen kun je de gehele dag gratis in het NVV gebied met het openbaar vervoer.
via borussia.de, we betalen 160,- voor een staanplaats (blok 14)quote:Op zondag 11 juli 2010 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
Bassie,
Hoe bestel je die seizoenskaarten en wat kosten die?
Kun je die ook via internet bestellen?
Heb jij toevallig ook ervaring met uitwedstrijden van Gladbach en hoe ik daar aan kaarten kom of is dat lastig?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:56 schreef Lehnhoff het volgende:
Weet er iemand of er nog tickets zijn voor de friendly tegen liverpool?
Heb geen idee, maar wil het risico niet nemen. ¤ 25 valt ook erg mee moet ik zeggen!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn toch zo altijd wel tickets te koop op wedstrijddag. Alleen Munchen en Koln is lastig.
Tegen Wolfsburg waren 'maar' 44.000 plaatsen bezet.
Auto. snel daar en snel terug. In mijn geval.quote:Op zondag 5 december 2010 15:11 schreef RicoSteinmann het volgende:
Wedstrijd tegen HSV is dus blijkbaar naar vrijdag 17/12 verzet, aanvang 20:30u.
Wat is het handigst, in één keer tot aan het stadion rijden of de trein vanaf Venlo te pakken?
En waar het best te parkeren dan?quote:Op zondag 5 december 2010 16:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Auto. snel daar en snel terug. In mijn geval.
Gewoon bij het stadion. Plek genoeg daar normaal gesproken. Kost een paar euro meen ik.quote:Op zondag 5 december 2010 16:19 schreef RicoSteinmann het volgende:
[..]
En waar het best te parkeren dan?
Bij sneeuw of ijzel moet je ze hebben.quote:Op zondag 5 december 2010 17:29 schreef de_boswachter het volgende:
Klotezooi met die winterbanden.
Mag je wanneer het niet vriest gewoon zonder risico op normale banden door Duitsland?
en de spelers die een bal van hem kunnen afnemen hebben we allemaal weggestuurd in de winterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:59 schreef zjroentje het volgende:
Verdedigend is hij wel ok, aan de bal echt dramatisch.
Bradley ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:06 schreef XL het volgende:
[..]
en de spelers die een bal van hem kunnen afnemen hebben we allemaal weggestuurd in de winter
Er zijn er nog wel een paar spelers die in aanmerking komen voor die titel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:24 schreef zjroentje het volgende:
Bradley was dit seizoen echt dramatisch hoor.Met afstand de slechtste speler van Gladbach ...
Ik heb nu een seizoenskaart, maar de speeltijden van de tweede liga zijn ongunstiger voor mij, voornamelijk vrijdag, zondag en maandags.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Sow toch nog regelmatig wat mensen die Gladbach bezoeken zie ik
Zit erover te denken om seizoenskaart Nord-Kurve te halen als ze degraderen.
Same here. Block 14 Treppe links bovenaan.quote:
Daar sta ik meestal naast.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:30 schreef zjroentje het volgende:
Haha, jij ook 14 links? Travelman staat daar namelijk ook.
Ja, gewoon via internet. Gaat makkelijk. Was wel enkele weken geleden, dus ik weet niet of nog kaarten over zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe heb je kaarten besteld? Internet?
Ik moet eerlijk zeggen dat het de eerste keer dit seizoen is dat ik ga kijken en ik in de 2. Bundesliga waarschijnlijk niet zal gaan kijken. Maar er zitten hier inderdaad wel een paar regelmatige bezoekersquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Sow toch nog regelmatig wat mensen die Gladbach bezoeken zie ik
Zit erover te denken om seizoenskaart Nord-Kurve te halen als ze degraderen.
Volgend jaar tegen Fortuna zit ik lekker goedkoop naast het uitvak op Süd, dan moet Fortuna natuurlijk niet promoverenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Zojuist kaarten Kaiserslautern geboekt
Ik zag trouwens dat je online ook kaarten voor uitwedstrijden van BMG kon bestellen
Lijkt me echt gaaf om eens in her uitvak te zitten bij bijv. Dortmund of Keulen.
30 apr '11, 15:30 Hannover 96 - Borussia Mönchengladbachquote:
9 puntenquote:Op zondag 24 april 2011 19:02 schreef msnk het volgende:
[..]
30 apr '11, 15:30 Hannover 96 - Borussia Mönchengladbach
7 mei '11, 15:30 Borussia Mönchengladbach - SC Freiburg
14 mei '11, 15:30 Hamburger SV - Borussia Mönchengladbach
quote:Borussia Mönchengladbach
Jean-Sebastien Jaures (33, im Verein seit 2008)
Situation: Er kam in der Bundesliga zuletzt im Mai 2010 zum Einsatz. Der Franzose wird immer wieder von Knieverletzungen gestoppt. Zuletzt hat er zumindest wieder mittrainiert, aber der Rückstand des Linksverteidigers ist zu groß.
Tendenz: Trotz Bedarfs auf den defensiven Außenpositionen wird Jaures in der neuen Saison nicht mehr für Gladbach spielen.
Sebastian Schachten (26, im Verein seit 2007)
Situation: Mönchengladbachs neuer Trainer Lucien Favre spricht auffällig oft und lobend über Schachten. Der vielseitige Verteidiger überzeugte bei seinen ersten Auftritten in der Hinrunde, baute dann aber rapide ab und ließ Bundesliga-Niveau vermissen. Verletzungsprobleme kamen erschwerend hinzu.
Tendenz: Die Schlussphase der Saison wird entscheidend sein: Wenn Schachten Favre überzeugt, ist denkbar, dass der Vertrag verlängert wird. Sollten die Fohlen absteigen, dürfte Schachten als erfahrener Zweitliga-Spieler noch größere Chancen haben.
Fabian Bäcker (20, im Verein seit 2004)
Situation: Der Youngster überzeugt bei der U 23 Mönchengladbachs, ist in der Bundesliga aber seit Februar 2010 ohne Einsatz. Frontzeck nominierte ihn immer wieder für den 18er Kader, für einen Einsatz reichte es aber nie. Auch in den Plänen von Lucien Favre spielt er keine Rolle.
Tendenz: Es sieht nach Trennung im Sommer aus. Offenbar will Bäcker auch seine Chance in der Ferne suchen. Klubs aus der 2. Bundesliga sind interessiert.
Christian Dorda (22, im Verein seit 2006)
Situation: Dorda fiel die gesamte Hinrunde aufgrund einer Verletzung aus und hat auch im Anschluss weder bei den Profis noch im Regionalliga-Team spielen können. Dordas letzter Bundesliga-Einsatz für Mönchengladbach liegt über zwei Jahre zurück.
Tendenz: Die Zeichen stehen auf Abschied. Der Linksverteidiger wird wohl anderswo einen Neuanfang starten.
Paul Stalteri (33, im Verein seit 2009)
Situation: Stalteri spielt schon länger keine Rolle mehr - weder bei den Profis noch in der zweiten Mannschaft. In der Winterpause war der Kapitän Kanadas bei Arminia Bielefeld im Gespräch. Der Wechsel kam aber nicht zu Stande.
Tendenz: Stalteri wird Mönchengladbach verlassen.
Hopelijk doen BVB en Hoffenheim hun sportieve plicht en blijft Gladbach erin.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:15 schreef bassieVL het volgende:
Wat een ontlading gisteren na de wedstrijd.
Volgende week ben ik erbij in Hamburg, hopelijk met een goed feestje na afloop.
We zitten in het blok naast het uitvak. De kaarten hebben we 2 maanden geleden in de vrije verkoop gekocht, destijds niet wetende dat het nog zo spannend zou worden.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe de fuck kom jij aan die kaarten?
Uitvak neem ik aan?
Dortmund zal zeker winnen, ze hebben immers hun huldiging etc toch na de wedstrijd he.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:31 schreef de_boswachter het volgende:
Wolfsburg uit naar Hoffenheim.
Ik hoop op de playoffs dan maar... en dat Dortmund zijn sportieve plicht doet.
Klopt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:52 schreef Paul-89 het volgende:
Hoe werken die play-offs in Duitsland ?
Moet Gladbach alleen tegen Bochum/Fürth en dat is het ?
Nadeel omdat je uit de Bundesliga komt?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:51 schreef fanneke het volgende:
Gladbach eerst thuis (19 mei).
Uit op 25 mei.
Vandaar dat het ook minimale extra speeltijd is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef eight het volgende:
Krankzinnige wedstrijd. Hoeveel kansen kun je missen?
Bochum is wel terecht pissig op de scheids vanwege 1 min. langer doorspelen.
Gekocht.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
Verdiende overwinning.
Hanke was verdomme goed vandaag
Is die nou gekocht of gehuurd? Gekocht toch?
Indien er in die verlenging niets gebeurt wat tijd kost is het ook meteen de maximale speeltijd. Gezien de wedstrijd natuurlijk dik verdiende overwinning.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vandaar dat het ook minimale extra speeltijd is.
Ja ik vind het ook best raar, over 45 min. 2 minuten bijtrekken en in die 2 minuten komt er weer 1 minuut bij.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:45 schreef eight het volgende:
[..]
Indien er in die verlenging niets gebeurt wat tijd kost is het ook meteen de maximale speeltijd. Gezien de wedstrijd natuurlijk dik verdiende overwinning.
wequote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:03 schreef de_boswachter het volgende:
Kwamen idd twee kleine kansen uit voort.
Dat schot van Bochum in de 90ste die er net langs zijlde en een actie van ik geloof Dante en Daems wat eindigde door gepruts van Bochum.
Als we erin blijven zou dit enorme boost zijn voor het versterken van het huidige team. De potentie is aanwezig, alleen moeten een aantal zwakke punten nog verstevigd worden (verdediging en middenveld).
wequote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:13 schreef de_boswachter het volgende:
Jij als TT supporter snapt dat niet.
'We' zeg je als je ergens een bepaalde band mee hebt. Niks geks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |