En Willie Nelson is underground-country?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:49 schreef washball het volgende:
TS is 22 en zijn favoriete muziek is Country. Maar als je dat zegt heb je heb je altijd van die klap jostie met kut opmerkingen.
"dat is toch muziek voor racisten?'
"dat is muziek voor bejaarden"
En dan kennen ze Gram Prasons, Willie Nelson en Hank Williams niet eens![]()
Klacht: Sukkels die country haten maar alleen die commerciële troep kennen
sub klacht mensen die betalen voor muziek![]()
Omdat paupers vooroordelen hebbenquote:Op zondag 24 mei 2009 12:51 schreef Schunckelstar het volgende:
waarom zou country in godsnaam muziek voor racisten zijn
Het wordt nogal geassocieerd met rednecks.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:51 schreef Schunckelstar het volgende:
waarom zou country in godsnaam muziek voor racisten zijn
Dit is fok en geen real-life....quote:Op zondag 24 mei 2009 12:54 schreef washball het volgende:
[..]
Die hoor je vaak, (al heet ik in real life geen TS).
MP3 luisteraars zonder oor voor kwaliteit.quote:
Dat zou ook wel vreemd zijn. Dan hadden we namelijk EXACT dezelfde naam.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:54 schreef washball het volgende:
[..]
Die hoor je vaak, (al heet ik in real life geen TS).
Nee maar lang niet zo commercieel als Kenny cheseny, Alan Jackson, Toby Keith etc.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En Willie Nelson is underground-country?
Heul niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:55 schreef Penisbaard het volgende:
TS doet aan linedancen en is fan van de VS
mwah, als het dan al meteen racisten muziek isquote:Op zondag 24 mei 2009 12:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het wordt nogal geassocieerd met rednecks.
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:19 schreef McFearless het volgende:
MUHAHAHAHAH, TS IS EEN COUNTRY LIEFHEBBER, RACIST!1!1
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:19 schreef McFearless het volgende:
MUHAHAHAHAH, TS IS EEN COUNTRY LIEFHEBBER, RACIST!1!1
quote:
quote:
Mensen die audiokabeltjes kopen van 100 euro per meterquote:Op zondag 24 mei 2009 12:55 schreef sinadO het volgende:
[..]
MP3 luisteraars zonder oor voor kwaliteit.
Wel hoor, kijk maar naar dat dansje.quote:
eensquote:Op zondag 24 mei 2009 14:01 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Mensen die audiokabeltjes kopen van 100 euro per meter
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:06 schreef lkb9000 het volgende:
TS, had je verwacht dat het topic zou veranderen in een post je favoriete country nummer -topic?
Ik denk dat ze in Houston wel iets meer dan alléén Country draaien.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik hou van countrymuziek. Ik associeer het met Texas (waar ik regelmatig kom en waar ze op de radio echt alléén maar country draaien) en dus met heerlijk weer, prachtige natuur, lekkere BBQ, paarden en meer Texaanse dingen waar ik van houd.
Ik heb niet zoveel interesse in de steden van Texas.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:21 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Houston wel iets meer dan alléén Country draaien.
In de wijken waar de zwartjes wonen draaien ze rapquote:Op zondag 24 mei 2009 14:21 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Houston wel iets meer dan alléén Country draaien.
Ik merk zelf dat er in Minnesota ook redelijk veel Country wordt geluisterd. Zeker geen verkeerde muziek maar na een uurtje luisteren ben ik toch wel toe aan wat andere muziek.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel interesse in de steden van Texas.Maar als je in je auto rijdt en je zoekt een willekeurige radiozender op, dan hoor je country. Op zeker negen van de tien zenders wordt vrijwel alleen dat gedraaid. En op die tiende draaien ze gospelmuziek.
Niet zo denigrerend, en er is niets mis met rap.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:23 schreef washball het volgende:
[..]
In de wijken waar de zwartjes wonen draaien ze rap
Ik luister het thuis nooit. Maar als ik het hoor, zit ik meteen in de auto op een eindeloze Texaanse snelweg die door bossen, woestijnen en langs meren loopt.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:24 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik merk zelf dat er in Minnesota ook redelijk veel Country wordt geluisterd. Zeker geen verkeerde muziek maar na een uurtje luisteren ben ik toch wel toe aan wat andere muziek.
Zo'n beetje in alle staten tussen de kuststaten is Country koning.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:24 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik merk zelf dat er in Minnesota ook redelijk veel Country wordt geluisterd. Zeker geen verkeerde muziek maar na een uurtje luisteren ben ik toch wel toe aan wat andere muziek.
Dit topic ging erover dat je niet beoordeeld wil worden op je muzieksmaak, én dat je geen racist bent.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:23 schreef washball het volgende:
[..]
In de wijken waar de zwartjes wonen draaien ze rap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |