Hahaha, dat wordt het dus nu ookquote:Op zondag 24 mei 2009 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Beloofd is beloofd, dus gewoon naar het zwembad!
Jij bent admin, jij kan ook in dichte topics postenquote:
Oke is ook goed.quote:
Bedoelen ze dat dus met 'ze hun plek geven'quote:Op zondag 24 mei 2009 12:06 schreef dawg het volgende:
Een man wil drie vrouwen: Een prinses in de keuken, een dame op straat en een hoer in bed. Dus eigenlijk doet KF het zo slecht nog niet met zijn 3 vrouwen.
Hoezo drie vrouwen? Genoeg vrouwen die dat alle drie bieden!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:06 schreef dawg het volgende:
Een man wil drie vrouwen: Een prinses in de keuken, een dame op straat en een hoer in bed. Dus eigenlijk doet KF het zo slecht nog niet met zijn 3 vrouwen.
Jouw TT is beter.quote:
Hmm jouw TT was wel leuker eigenlijkquote:
Tot de 3 vrouwen het ontdekken en ze wraak gaan nemen.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:06 schreef dawg het volgende:
Ohja, ik zou nog vragen om een verslag!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen!!
Gister een erg gezellige avond gehad met een studeigenoot. Heel relaxt tot een uurtje of 4 zitten praten bij hem thuis. Al was de dubbelzinnigheid soms niet ver te zoeken en zag je soms echt wel dat hij meer wou. Maargoed hij heeft al een tijd een vriendin.. dus heb mijzelf ook heel braaf gehouden
En nu ben ik moe
Hij moet zich gedragen, jij nietquote:Op zondag 24 mei 2009 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen!!
Gister een erg gezellige avond gehad met een studeigenoot. Heel relaxt tot een uurtje of 4 zitten praten bij hem thuis. Al was de dubbelzinnigheid soms niet ver te zoeken en zag je soms echt wel dat hij meer wou. Maargoed hij heeft al een tijd een vriendin.. dus heb mijzelf ook heel braaf gehouden
En nu ben ik moe
Een vrouw is inderdaad genoeg.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoezo drie vrouwen? Genoeg vrouwen die dat alle drie bieden!
bij dezequote:Op zondag 24 mei 2009 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, ik zou nog vragen om een verslag!![]()
Hoe kunnen ze wraak nemen als er geen gevoel is vanuit mijn kantquote:Op zondag 24 mei 2009 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tot de 3 vrouwen en ontdekken en ze wraak gaan nemen.![]()
![]()
![]()
![]()
etc.
Ik hoef niet elke dag hetzelfde te eten.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoezo drie vrouwen? Genoeg vrouwen die dat alle drie bieden!
Verandering van spijs doet etenquote:
Are you stealing my lines P.I.C?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:06 schreef dawg het volgende:
Wat dacht je van een haatcampagnequote:Op zondag 24 mei 2009 12:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze wraak nemen als er geen gevoel is vanuit mijn kant?!
Weet ik niet. Misschien dachten ze zelf enigszins speciaal te zijn?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is ook niet het geval bij een vrouw die die eigenschappen in zich verenigd heeft!quote:
Niet zo vol stoppenquote:Op zondag 24 mei 2009 12:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb weer iets gemist geloof ik
En mn koelkast sluit niet meer goed, iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Dat kan toch altijd wel?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
De sluiting?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ligt aan hoe ze wraak nemen dan.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tot de 3 vrouwen en ontdekken en ze wraak gaan nemen.![]()
![]()
![]()
![]()
etc.
Wat voor zin heeft het als ik mij niet gedraag en hij welquote:
Dat dusquote:Op zondag 24 mei 2009 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat dacht je van een haatcampagne.
vrouwen kennen vrouwen die weer vrouwen kennen.
Niks raars aan te zien, behalve dat er een gat in zit ergensquote:Op zondag 24 mei 2009 12:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niet zo vol stoppen?
Nja meestal ligt het aan de rubbers die dubbel zitten
Ja, ik zal de sleutel ws niet goed gedraaid hebbenquote:
Ik geloof niet dat die uitkomst tot de mogelijkheden behoorde als ik het zo leesquote:Op zondag 24 mei 2009 12:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat voor zin heeft het als ik mij niet gedraag en hij wel
Scharnieren scheef misschien?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
uh...quote:Op zondag 24 mei 2009 12:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat die uitkomst tot de mogelijkheden behoorde als ik het zo lees
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uh...
Het zou dan zeker wel een leuke avond zijn geweest
[..]
uh...
haha die tegenovergestelde smileys van onsquote:
Ik denk het niet. Aangezien wat ze dan doen wat je normaal wel fijn/lekker vindt is dan niet uit liefde gedaan maar uit woede/haat en dat merk je echt welquote:
quote:
Ik heb niks gedaan!quote:
Jij had het wel gedaan?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
haha die tegenovergestelde smileys van ons___
Dat zeg je nu.quote:
Nee, maar ik moest wel beetje glimlachen toen je er stiekem over fantaseerde aangezien je schreef dat het dan wel leuke avond was geweest. En daarvoor verdien je een:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar toch. Liever dat dan dat ze met dingen begint te gooien enzo.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Aangezien wat ze dan doen wat je normaal wel fijn/lekker vindt is dan niet uit liefde gedaan maar uit woede/haat en dat merk je echt wel
Neequote:
tja - voorspelt weinig goeds / als je niet met de rubbers van de koelkast om kunt gaan - hoe moet het dan met andere rubbers....quote:Op zondag 24 mei 2009 12:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niet zo vol stoppen?
Nja meestal ligt het aan de rubbers die dubbel zitten
Hahaha hoe zie je het dan voor je als die 3 vrouwen wraak gaan nemen op mijquote:Op zondag 24 mei 2009 12:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, maar toch. Liever dat dan dat ze met dingen begint te gooien enzo.
Ik wist dat die ging komenquote:Op zondag 24 mei 2009 12:19 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
tja - voorspelt weinig goeds / als je niet met de rubbers van de koelkast om kunt gaan - hoe moet het dan met andere rubbers....
Middag loserquote:
Okequote:Op zondag 24 mei 2009 12:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee
Nooit met iemand met een vriend![]()
Dat is regel nummer 1 bij mijik zou het zelf ook niet vet vinden als dat gebeurt...
Maar vind Cue een leuke meid
Dat zekerquote:Op zondag 24 mei 2009 12:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, maar toch. Liever dat dan dat ze met dingen begint te gooien enzo.
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest wel beetje glimlachen toen je er stiekem over fantaseerde aangezien je schreef dat het dan wel leuke avond was geweest. En daarvoor verdien je een:![]()
Volgens mij smste ik precies wat het was.. gezellig, maar heeft vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ik zou niet durven...quote:
Jaloers?quote:
Dat hebben wel meer Singles hierquote:
De inventiviteit van een vrouw is een wonderlijk ietsquote:Op zondag 24 mei 2009 12:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hahaha hoe zie je het dan voor je als die 3 vrouwen wraak gaan nemen op mij?!
Dan word ik wel nr 4 op z'n lijstjequote:
Die make-up rommel komt niet hard genoeg aan denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zekerOok altijd zo lekker slim, ja gooi spullen kapot die van ons beide zijn.
Das knap zie je dat aan de manier van schrijvenquote:
Niks mis mee toch.quote:
Jij dusquote:
KF wil gewoon iedere dag een ander.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2009 12:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Die make-up rommel komt niet hard genoeg aan denk ik.
Veel plezier en niet verbranden hequote:
KF natuurlijk!!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
wat wil je daarmee zeggen!?
@ Tijn, jaloers op wie? Cue of KF?
[..]
uh...
hahahaquote:Op zondag 24 mei 2009 12:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op cue.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeg jeeeeejquote:Op zondag 24 mei 2009 12:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
KF natuurlijk!!
Wie wil mij nu niet playen!
zou wel mooi zijn, als dat kon.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Das knap zie je dat aan de manier van schrijven
Dat is irritant! doe er eens wat aanquote:Op zondag 24 mei 2009 12:26 schreef kingmob het volgende:
[..]
Argh, kutinternet valt al 2 weken steeds uit
En donderdag zeiden we nog dat ik op geen lijstje stondquote:
Grote kans van welquote:
Volgens mij ook niet (net gekeken) maar ik heb er geen verstand vanquote:
KF, als je nou bv fiets schrijft en je wil een linkje neerzetten naar een foto van een fiets, kun je het woord fiets selecteren:quote:Op zondag 24 mei 2009 12:17 schreef KudFokker het volgende:
Deze is echt relaxed trouwens
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)zo/rihanna-pdstm.wma
Hoiquote:Op zondag 24 mei 2009 12:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
KF natuurlijk!!
Iedereen wil jou playen.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
KF natuurlijk!!
Yes sir!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is irritant! doe er eens wat aan
Waarom een linkje naar ene koelkast met de titel fietsquote:Op zondag 24 mei 2009 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet (net gekeken) maar ik heb er geen verstand van
[..]
KF, als je nou bv fiets schrijft en je wil een linkje neerzetten naar een foto van een fiets, kun je het woord fiets selecteren:
Fiets
en dan op dat linkje klikken en het plakken, dan krijg je een woord als link en enit zo'n rommelige tekst.Dit is niet echt duidelijk, of wel?
weggaan bij UPC dusquote:Op zondag 24 mei 2009 12:28 schreef kingmob het volgende:
[..]
Yes sir!
Duh, als ik er wat aan kon doen had ik het al wel gedaan, het is niet mijn schuld(kut UPC)
Ik had die koelkast nog open staanquote:Op zondag 24 mei 2009 12:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarom een linkje naar ene koelkast met de titel fiets?
Maar ik snap hem, thnx!
Heb ik iets geslikt of snapt niemand er ene fuck van?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet (net gekeken) maar ik heb er geen verstand van
[..]
KF, als je nou bv fiets schrijft en je wil een linkje neerzetten naar een foto van een fiets, kun je het woord fiets selecteren:
Fiets
en dan op dat linkje klikken en het plakken, dan krijg je een woord als link en enit zo'n rommelige tekst.Dit is niet echt duidelijk, of wel?
Lijstjes?quote:
Heb je geen lijstje, of sta je niet op een lijstje?quote:
Of ik erop sta weet ik niet, maar ik heb er geenquote:Op zondag 24 mei 2009 12:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je geen lijstje, of sta je niet op een lijstje?
Je mag wel op mijn lijstje
O, dan nietquote:
Als het om neuklijstjes gaat welquote:Op zondag 24 mei 2009 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of ik erop sta weet ik niet, maar ik heb er geen.
Tof, ik neem Doutzen wel danquote:Op zondag 24 mei 2009 12:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh. Niks mis met accentjes. Behalve Fries.
Volgens mij sta jij wel op wat lijstjes hoor.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of ik erop sta weet ik niet, maar ik heb er geen.
Nu ben je mij kwijt, sta ik er dan op, of heb ik er volgens jou een?quote:
Met wie je geneukt hebt? Dat is een heel kort lijstje bij mij.quote:
Hoi Jannukquote:
Dat laatste volgens mijquote:Op zondag 24 mei 2009 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met wie je geneukt hebt? Dat is een heel kort lijstje bij mij.![]()
Of met wie je wil neuken? Dat lijstje is een stuk langer.
Vast wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu ben je mij kwijt, sta ik er dan op, of heb ik er volgens jou een?
Allebei dan toch?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu ben je mij kwijt, sta ik er dan op, of heb ik er volgens jou een?
Oke, alleen dat lijstje van mij is geheim.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:34 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat laatste volgens mij
* kingmob is nu ook confused
Ow, een verledenlijstje heb ik wel ja, wie niet?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Allebei dan toch?
Dat je het zelf niet bijhoudt, wil niet zeggen dat je er geen hebt.
Ik heb ook een lijstje zonder dat ik dat zelf wilde
O, bij mij is het juist andersomquote:Op zondag 24 mei 2009 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met wie je geneukt hebt? Dat is een heel kort lijstje bij mij.![]()
Of met wie je wil neuken? Dat lijstje is een stuk langer.
Mooie vrouwquote:Op zondag 24 mei 2009 12:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Whehe, laat je Catherine Bell zomaar gaan? Is goed hoor.
En plaatje natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat Bels met haar gezellig gaat zitten kleppen.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:35 schreef HeatWave het volgende:
Doutzen is echt alleen maar knap, als die dr bek opentrekt komt er toch een partij kamperherrie uit.
Ik dacht dat het ging om een verledenlijstje, maar het schijnt om een wishlist te gaan idd...quote:Op zondag 24 mei 2009 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, een verledenlijstje heb ik wel ja, wie niet?.
Maar ik heb geen wishlist.
Dus jij hebt bijna iedereen al gehad die je wilde neuken.quote:
quote:
Dan is mn verledenlijstje nogal gauw langer hequote:Op zondag 24 mei 2009 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging om een verledenlijstje, maar het schijnt om een wishlist te gaan idd...
Verwarring alom
Wishlist heb ik ook niet...
Iets met skinny dipping en kleding die verdwijntquote:Op zondag 24 mei 2009 12:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hahaha hoe zie je het dan voor je als die 3 vrouwen wraak gaan nemen op mij?!
Alles wat ik zeg, wordt tegen me gebruiktquote:Op zondag 24 mei 2009 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij hebt bijna iedereen al gehad die je wilde neuken.
Dat houdt mij ook al jaren niet tegen om mijn grote bek open te trekkenquote:Op zondag 24 mei 2009 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg, wordt tegen me gebruikt
Hahahaquote:Op zondag 24 mei 2009 12:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Iets met skinny dipping en kleding die verdwijnt![]()
Nee hoor. Het kan mij namelijk niks schelen wat jij allemaal hebt uitgespookt in het verleden.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg, wordt tegen me gebruikt
Haha heb wel een keer eerder naakt over straat gelopen hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 12:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik zei nu niet eens ietsquote:Op zondag 24 mei 2009 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat houdt mij ook al jaren niet tegen om mijn grote bek open te trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
je bent ook nog jongquote:
misschien had je de dingen die je wilde onthouden op moeten schrijven.quote:
Nee, doutzen gaat in de leer, ze is nog jong. Catherine will teach herquote:Op zondag 24 mei 2009 12:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Whehe, laat je Catherine Bell zomaar gaan? Is goed hoor.
En plaatje natuurlijk.
[ afbeelding ]
neequote:Op zondag 24 mei 2009 12:45 schreef Jannuk het volgende:
Nog iemand richting strand of water vandaag?
Yepyepquote:Op zondag 24 mei 2009 12:45 schreef Jannuk het volgende:
Haha, bastard!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, doutzen gaat in de leer, ze is nog jong. Catherine will teach her
Ik woon aan het water.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:45 schreef Jannuk het volgende:
Dat wel natuurlijkquote:Op zondag 24 mei 2009 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je bent ook nog jong. En verstandig
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is nog voldoende over om uit te kiezen amigoquote:
Merwede of Biesbosch kant?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
Ik woon aan het water.![]()
Dus hoef ik er niet meer heen te gaan.
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijkAanstelstertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:48 schreef Feitosa het volgende:
Wishlist van wie je wilt neuken heb ik ook niet. Meer een lijstje van wie ik heb verzuimd te neuken terwijl ik het kon.
Wantijquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijkHoe jong ben je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
hmmmzz, dan kom ik op 1 denk ik. maar dat was om meerdere redenen niet mogelijkquote:Op zondag 24 mei 2009 12:48 schreef Feitosa het volgende:
Wishlist van wie je wilt neuken heb ik ook niet. Meer een lijstje van wie ik heb verzuimd te neuken terwijl ik het kon.
Tja, bro,s before ho,s he?![]()
Je hoeft pas over een uur weg hoor.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hmmmzz, dan kom ik op 1 denk ik. maar dat was om meerdere redenen niet mogelijk.
inmiddels is ze zwanger van een anderquote:
Duidelijker kan niet inderdaad.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
inmiddels is ze zwanger van een ander.
Mooi, dat scheelt weer condooms halen. Nog meer tijd om te genieten in dat ene uur!quote:
Dat was de reden toen niet hoor, het is inmiddels 5 jaar geledenquote:
Lekker!! Vandaar Wantijpopquote:
Tis te warm om te rijden nuquote:Op zondag 24 mei 2009 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You're in charge daar. niets slapen, slaven jij!.
Dan ga je maar hooi maken ofzo, of stallen uitmesten ofzo, of paardenbiefstuk maken, weet ik hetquote:
Heb al uitgemest, hooi maken doen we niet zelf... Primagoedquote:Op zondag 24 mei 2009 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ga je maar hooi maken ofzo, of stallen uitmesten ofzo, of paardenbiefstuk maken, weet ik het.
Mannen zijn geen sletten en krijgen ook geen sletten statusquote:Op zondag 24 mei 2009 12:59 schreef S95Sedan het volgende:
Ah, lijstjes. Wel weer toevallig dat de sletten van fok meteen aanwezig zijn
I beg to differquote:Op zondag 24 mei 2009 13:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mannen zijn geen sletten en krijgen ook geen sletten status
Hoi Caroolquote:
Ja 5 minuten fietsen ofzo van mijn huis.quote:
Ik denk dat je daar toch echt de plank behoorlijk mis slaat... Vraag maar aan HWquote:Op zondag 24 mei 2009 13:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mannen zijn geen sletten en krijgen ook geen sletten status
quote:
O, ik dacht dat je 1 slet bedoeldequote:Op zondag 24 mei 2009 12:59 schreef S95Sedan het volgende:
Ah, lijstjes. Wel weer toevallig dat de sletten van fok meteen aanwezig zijn
Oh, die mis ik nog inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2009 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je 1 slet bedoelde
Oplettend genoeg, ben meestal aan de andere kant van Dordt ga straks denk ff naar de Elze, lekker met de hond door het bosquote:Op zondag 24 mei 2009 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
Ja 5 minuten fietsen ofzo van mijn huis.![]()
De opletende lezer weet nu ongeveer waar ik woon.
Ik had het over mijquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het over mijOh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Bij de Viersprong.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Oplettend genoeg, ben meestal aan de andere kant van Dordt ga straks denk ff naar de Elze, lekker met de hond door het bos
Hoiquote:Op zondag 24 mei 2009 13:11 schreef rival het volgende:
1 Goede morgen..
Wat fijn om jullie weer te zien
Yeps, na afloop lekker in de schaduw op het terras... zwaar leven hoor!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
Bij de Viersprong.![]()
Daar kwam ik vroeger nog wel eens toen ik nog bij mijn ouders woonde.
Ik heb medelijden met je.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:15 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Yeps, na afloop lekker in de schaduw op het terras... zwaar leven hoor!
Kijk je uit... straks krijg ik nog medelijden met mijzelf! Moet ik alsnog geraniums aanschaffenquote:
Goed vooralquote:
Oh dat moet inderdaad niet gebeuren.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:18 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kijk je uit... straks krijg ik nog medelijden met mijzelf! Moet ik alsnog geraniums aanschaffen
Geniet!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga even lekker in de zon zitten lezen. Tot later
Ja mij. maar voor de rest vraag ik me ook af of ik moet teruglezen, een update krijg of dat ik maar gewoon moet accepteren dat ik er niet bij wasquote:Op zondag 24 mei 2009 13:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
een goedenmiddag, nog iets gemist hier de afgelopen 24 uur?
sowieso is dit een accepte-tje. Had gehoopt dat er nog een paar leuke verhalen hier rond gingen..quote:Op zondag 24 mei 2009 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja mij. maar voor de rest vraag ik me ook af of ik moet teruglezen, een update krijg of dat ik maar gewoon moet accepteren dat ik er niet bij was
Nee, ze heeft je niet voor niks gedumpt.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:31 schreef KudFokker het volgende:
Wat is het saai hier in een keer
Meisje 1 wilde niet naar mijn bbq komen trouwens
Dan kan je toch gewoon nog als vrienden afsprekenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ze heeft je niet voor niks gedumpt.
Kan ja, maar als iemand je net zn liefde heeft verklaard, kàn dat ook vrij ongemakkelijk voelenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon nog als vrienden afspreken?!?!
Heey sjap, heb je nog geneukt dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:31 schreef KudFokker het volgende:
Wat is het saai hier in een keer
Meisje 1 wilde niet naar mijn bbq komen trouwens
Heb het gevoel dat dat juist totaal geen indruk op haar gemaakt heeft...quote:Op zondag 24 mei 2009 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kan ja, maar als iemand net zn liefde heeft verklaard, kàn dat ook vrij ongemakkelijk voelen
Ja, met die dronken Duitse van 29 waar ie de naam niet van weet.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey sjap, heb je nog geneukt dan?
haar nietquote:Op zondag 24 mei 2009 13:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Didn't see that one comming!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ze heeft je niet voor niks gedumpt.
Dan heeft ze gewoon geen zin.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat dat juist totaal geen indruk op haar gemaakt heeft...
Dat was vooral de rede dat ik me er klote door voelde...
Die onverschilligheid
O, en ik hoor net dat ie een vriendin van dat meisje ( 1 ) gehad heeft.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wauw, wat een held, mag ik hem zijn?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, en ik hoor net dat ie een vriendin van dat meisje ( 1 ) gehad heeft.
jij bent ook een hoer, de rest is gewoon dom om er geen geld voor te vragenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Wat een geneuk hierEn dan noemen ze MIJ een hoer!
Hmm, nja snap het ook welquote:
Jij bent wel van de sport hequote:
http://instantrimshot.com/quote:Op zondag 24 mei 2009 13:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij bent ook een hoer, de rest is gewoon dom om er geen geld voor te vragen
Zeg, wanneer heb jij eigenlijk weer tijd?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, en ik hoor net dat ie een vriendin van dat meisje ( 1 ) gehad heeft.
Cherm, ook goeiemiddag dan!quote:
Eey, weet je hoe veel een stadsappartement is in je eentje?!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij bent ook een hoer, de rest is gewoon dom om er geen geld voor te vragen
Sloerie ben je ookquote:Op zondag 24 mei 2009 13:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zeg, wanneer heb jij eigenlijk weer tijd?
ja, wat denk je... heb net een bijna stads penthouse gekocht, waarom denk je dat ik mezelf ook verhuurquote:Op zondag 24 mei 2009 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey, weet je hoe veel een stadsappartement is in je eentje?!![]()
Wat zijn je tarieven?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, wat denk je... heb net een bijna stads penthouse gekocht, waarom denk je dat ik mezelf ook verhuur
Voor Tsjechie?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:29 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee waar ik een soort van automatische valuta calculator kan vinden voor op een website?
Jij bent degene die eruit genaaid is naar verweggistanquote:Op zondag 24 mei 2009 13:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zeg, wanneer heb jij eigenlijk weer tijd?
je weet dat gigolo's voornamelijk mannen en/of 40+ vrouwen als klanten hebben hequote:Op zondag 24 mei 2009 13:44 schreef KudFokker het volgende:
Hmm misschien moet ik als gigolo een beetje zwart bij gaan verdienen
Ik kom ook weer terug hoor schatquote:Op zondag 24 mei 2009 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent degene die eruit genaaid is naar verweggistan
Moet meteen hier aan denkenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je weet dat gigolo's voornamelijk mannen en/of 40+ vrouwen als klanten hebben he
flamoes volblaffen 75,-quote:
Heel fijne vakantiequote:Op zondag 24 mei 2009 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Zo, het is tijd om te gaan, gedraag jullie vooral niet, have fun etc.![]()
.
Later manquote:Op zondag 24 mei 2009 13:48 schreef HeatWave het volgende:
.
Fijne vakantie!!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:48 schreef HeatWave het volgende:
.
He bah, ik kom nooit bij jou met die vieze namenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
flamoes volblaffen 75,-
wangetjes sauzen 50,-
mossels uitslobberen 75,-
staaftrekken 250,-
kringspieroefeningen 250,-
chocostampen 150,-
ik heb geen vaste tarieven, maar dat zijn mijn streefprijzen
*gooit je een euro toe*quote:Op zondag 24 mei 2009 13:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
flamoes volblaffen 75,-
wangetjes sauzen 50,-
staaftrekken 250,-
chocostampen 150,-
Ja jonge vrouwen hebben geen moeite sex te krijgen want er is altijd wel 1 of andere desperate jongen in de buurtquote:Op zondag 24 mei 2009 13:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je weet dat gigolo's voornamelijk mannen en/of 40+ vrouwen als klanten hebben he
Ja!quote:
Krijg ik korting omdat ik lekker ben?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
flamoes volblaffen 75,-
wangetjes sauzen 50,-
staaftrekken 250,-
chocostampen 150,-
jij hoeft ook geen namen te gebruiken, voor jou ben ik gratisch en voor nietsch!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
He bah, ik kom nooit bij jou met die vieze namen
Je wordt door mij geboycot!
Oe, ik ben gul vandaag in het geven van korting, laten we zeggen.. voor een wijntje?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja!![]()
[..]
Krijg ik korting omdat ik lekker ben?
De wereld is oneerlijk verdeeltquote:Op zondag 24 mei 2009 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jonge vrouwen hebben geen moeite sex te krijgen want er is altijd wel 1 of andere desperate jongen in de buurt
Hoaxquote:Op zondag 24 mei 2009 13:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja!![]()
[..]
Krijg ik korting omdat ik lekker ben?
Eigenlijk wil ik alleen maar jou, maar jij wil mij niet, dus om de teleurstelling te verwerken neuk ik gewoon alles wat los en vast zitquote:Op zondag 24 mei 2009 13:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij wil KF! en Q! en .... je kan niet alles hebben
Story of my lifequote:Op zondag 24 mei 2009 14:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik alleen maar jou, maar jij wil mij niet, dus om de teleurstelling te verwerken neuk ik gewoon alles wat los en vast zit
Wanneer kwam jij terug?quote:Op zondag 24 mei 2009 14:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik alleen maar jou, maar jij wil mij niet, dus om de teleurstelling te verwerken neuk ik gewoon alles wat los en vast zit
je bent dan de 4 die dat vraagtquote:
Klinkt goed.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:18 schreef MNR het volgende:
Een weekend lang je verstand niet gebruiken, wat is dàt toch heerlijk![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:18 schreef MNR het volgende:
Hahaha geen verstand gebruiken, hoe doe je dat ?quote:Op zondag 24 mei 2009 14:18 schreef MNR het volgende:
We zijn hongerigquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:33 schreef Marmex het volgende:
Hier maar ff mijn newbie vraagjes!
# Hoe oud ben je? 24
# Sekse? M
# Woonplaats/ regio? Groningen
# Interesses? Reizen, werken, films, muziek, stappen, poker, koken etc etc etc etc
# Seksuele voorkeur? Hetero
# Lengte en postuur? 1m85, slank
# Hoe lang single? Bijna 3 jaar
Groetjes terug.quote:
Iets wat slecht voor de lijn isquote:
IJs?quote:Op zondag 24 mei 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Iets wat slecht voor de lijn isWe wachten op onze lift
Hoe is het met jou?
Hmm, student. Maar woon wel in de stad.quote:
Ja zullen we ook nog wel gaan halenquote:Op zondag 24 mei 2009 14:37 schreef Ofresca het volgende:
IJs?Wat gaan jullie doen?
Met mij gaat het prima! Met jou ook?![]()
Oh! Daar is het inderdaad heerlijk weer voor!quote:Op zondag 24 mei 2009 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja zullen we ook nog wel gaan halenWe gaan cabrio rijden
Met mij gaat het goed
Ok, leuk!quote:Hmm, student. Maar woon wel in de stad.
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja zullen we ook nog wel gaan halenWe gaan cabrio rijden
Spelletjes.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Spelletjes.Speeltjes zijn ook veel leuker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja play. Een cabrio wappert mijn krullen in de knoopquote:
Daar heb je windschermen voor.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja play. Een cabrio wappert mijn krullen in de knoop
Maar kan best lekker zijn met dit weer jageloof ik goed!
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Speeltjes zijn ook veel leuker!Kom eens met wat beters aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga m'n losse haren 't park ingooien. Te voet!quote:Op zondag 24 mei 2009 14:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Daar heb je windschermen voor.Losse haren in een cabrio!
Dat is al beter. Kunnen we spelletjes spelen met speeltjes.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Genoeg beters te halen
bah, nu heb ik zineven rondsnuffelen daar
Ja hè!quote:Op zondag 24 mei 2009 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Die film: he's just not that into you is best frustrerend haha
Ik haat happy endings!!quote:
Die ook ja!quote:Op zondag 24 mei 2009 15:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik haat vrouwen die zich wanhopig opstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |