Hahaha, dat wordt het dus nu ookquote:Op zondag 24 mei 2009 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Beloofd is beloofd, dus gewoon naar het zwembad!
Jij bent admin, jij kan ook in dichte topics postenquote:
Oke is ook goed.quote:
Bedoelen ze dat dus met 'ze hun plek geven'quote:Op zondag 24 mei 2009 12:06 schreef dawg het volgende:
Een man wil drie vrouwen: Een prinses in de keuken, een dame op straat en een hoer in bed. Dus eigenlijk doet KF het zo slecht nog niet met zijn 3 vrouwen.
Hoezo drie vrouwen? Genoeg vrouwen die dat alle drie bieden!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:06 schreef dawg het volgende:
Een man wil drie vrouwen: Een prinses in de keuken, een dame op straat en een hoer in bed. Dus eigenlijk doet KF het zo slecht nog niet met zijn 3 vrouwen.
Jouw TT is beter.quote:
Hmm jouw TT was wel leuker eigenlijkquote:
Tot de 3 vrouwen het ontdekken en ze wraak gaan nemen.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:06 schreef dawg het volgende:
Ohja, ik zou nog vragen om een verslag!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen!!
Gister een erg gezellige avond gehad met een studeigenoot. Heel relaxt tot een uurtje of 4 zitten praten bij hem thuis. Al was de dubbelzinnigheid soms niet ver te zoeken en zag je soms echt wel dat hij meer wou. Maargoed hij heeft al een tijd een vriendin.. dus heb mijzelf ook heel braaf gehouden
En nu ben ik moe
Hij moet zich gedragen, jij nietquote:Op zondag 24 mei 2009 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen mensen!!
Gister een erg gezellige avond gehad met een studeigenoot. Heel relaxt tot een uurtje of 4 zitten praten bij hem thuis. Al was de dubbelzinnigheid soms niet ver te zoeken en zag je soms echt wel dat hij meer wou. Maargoed hij heeft al een tijd een vriendin.. dus heb mijzelf ook heel braaf gehouden
En nu ben ik moe
Een vrouw is inderdaad genoeg.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoezo drie vrouwen? Genoeg vrouwen die dat alle drie bieden!
bij dezequote:Op zondag 24 mei 2009 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, ik zou nog vragen om een verslag!![]()
Hoe kunnen ze wraak nemen als er geen gevoel is vanuit mijn kantquote:Op zondag 24 mei 2009 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tot de 3 vrouwen en ontdekken en ze wraak gaan nemen.![]()
![]()
![]()
![]()
etc.
Ik hoef niet elke dag hetzelfde te eten.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoezo drie vrouwen? Genoeg vrouwen die dat alle drie bieden!
Verandering van spijs doet etenquote:
Are you stealing my lines P.I.C?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:06 schreef dawg het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |