En geen forum waar je hele dag kan hangen net als hangjongeren.quote:Op zondag 24 mei 2009 08:07 schreef Sempiterna het volgende:
Je kunt het ook zo zien... zonder vacatures heb je straks geen FP meer om nieuws op te kijken
Een E-hangjongerequote:Op zondag 24 mei 2009 08:49 schreef Bomil het volgende:
[..]
En geen forum waar je hele dag kan hangen net als hangjongeren.![]()
Zo veel gaan er niet weg hoor. We willen juist meer mensen hebben die kunnen schrijven.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:43 schreef classpc het volgende:
Je kunt het ook zo zien... Er worden de verkeerde mensen gekozen om stukjes te schrijven, waardoor die al snel weer weggaan. Daarom moeten er weer nieuwe mensen gezocht worden en moet er weer een bericht op de FP gepost worden...
Anders zie ik ook geen logische reden waarom ze nou zo vaak die berichten moeten posten, want dan hadden ze toch allang goede nieuwsposters en dergelijke gehad?
Heb jij dan al eens gedaan dan?quote:Ik solliciteer in ieder geval niet meer want mijn talent wordt toch niet gewaardeerd.
Dat zijn ze idd niet. Goed idee.quote:
Nee, ik zit maar wat te klierenquote:Op zondag 24 mei 2009 10:10 schreef OA het volgende:
[..]
Zo veel gaan er niet weg hoor. We willen juist meer mensen hebben die kunnen schrijven.![]()
[..]
Heb jij dan al eens gedaan dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |