SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Datquote:Op zondag 24 mei 2009 01:33 schreef cerror het volgende:
Vrouwen zien je gewoon niet staan als je hun wijfen noemt. Dyslexie is niet sexy.
Klopt dus wordt je maar meteen homo!?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:33 schreef cerror het volgende:
Vrouwen zien je gewoon niet staan als je hun wijfen noemt. Dyslexie is niet sexy.
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:26 schreef Rbnn het volgende:
Tering mislukte date, geen sex of ook maar een zoen, en te laat om een kankereind naar het centrum te fietsen.
Wijfen,,Waar kende je dat wijf van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acht Cola, Acht Bier!
Och gut meisje, heb ik je ergens anders een beetje beledigd en nu ga je me overal volgen en dergelijke? Schattig.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Klopt dus wordt je maar meteen homo!?
MET JE EX DATEN, FAILquote:Op zondag 24 mei 2009 01:47 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Het is eigenlijk mijn ex. Ik verwachtte dus geile neuqsekxz.
Inderdaad. Alhoewel ik niet dyslectisch ben, maar oke.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:33 schreef cerror het volgende:
Ze zien je sowieso al niet staan?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:49 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Inderdaad. Alhoewel ik niet dyslectisch ben, maar oke.
aha dus het is een slimme meid die jouw eerst gedumpt heeft, en daarna wijs geen sex met je wilde maar enkel je doekoe:+quote:Op zondag 24 mei 2009 01:47 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Het is eigenlijk mijn ex. Ik verwachtte dus geile neuqsekxz.
Ja, randomly op zaterdag avond op Fok! zitten is geen fail uiteraard. Of heb jij een soortgelijk verhaal?quote:
Zelfspotquote:
Ik ben toen straks al een uurtje buiten geweest.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:51 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Ja, randomly op zaterdag avond op Fok! zitten is geen fail uiteraard. Of heb jij een soortgelijk verhaal?
De hond ook weer blij.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben toen straks al een uurtje buiten geweest.
Onder andere.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |